2023-07-23, 11:29
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Julia är i san tropez och åmar sig runt killar och delar på sin story. Oerhört opassande . Nu skall hon förlänga vistelsen , går på fester , åker båt .. hon är så stolt över leonardi Capri varit på samma fest 2 ggr denna vecka ( woow ) detta visar bara vilken GOLD digger hon är !!! Hon vill inte hem till Bingo och barnen ( för tro det eller ej ,, om hon skall leva med honom så ingår de i paket ) NEJ hon har inte tänkt göra något med dem på sommarlovet , såklart om det filmas så hon kan leka duktiga styv mamman , annars inte …. Hon är inte intresserad av skaffa barn med Bingo på naturligt sätt , nej hon vill ha tvillingar ! Men inte nu , för nu vill Flickebarnet festa , som Bingo sa i podden .. ” hon måste ju ha kul med .. vi har filmat sååå mycket ” OK , så det har varit ett JOBB och spela i dessa filmningar så nu måste JULLAN slappna av ?
Nej , usch och fy för henne … de som inte läser igenom henne är blinda ! Hon kommer lämna honom efter bröllopet , hon vill bara få fler följare , utnyttja alla förmåner han medför .. hoppas han skriver äktenskaps förord .. annars är hon snart granne med Katrin ..

Äger han något mer än en kamera?
Citera
2023-08-23, 18:28
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Ser paret nu på Efter Fem, jag lovar och svär aldrig nånsin skulle jag titta på deras serie!
Definitionen utav tackiness!
Fy.
Citera
2023-08-28, 13:41
Medlem
Tyckte illa om Katrin innan denna skitserie, såg första avsnittet och nu känner jag snarare bara förakt. Herregud vilken hemsk människa..

Hur fan sminkar och opererar Julia sig? Hon är typ 30? Ser ut att vara en 45-årig transa?
Citera
2023-08-31, 02:00
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Tyckte illa om Katrin innan denna skitserie, såg första avsnittet och nu känner jag snarare bara förakt. Herregud vilken hemsk människa..

Hur fan sminkar och opererar Julia sig? Hon är typ 30? Ser ut att vara en 45-årig transa?

Inte klokt. Tur det ligger på skit kanalen Amazon som ändå ingen bryr sig om. Stackarna hade en dröm få en egen reality serie som Ingrosso/Wahlgren och Parneviks. Skillnaden Bingo och hans knäppisar är föredettingar. Bingo är ju inte ens pk korrekt längre (det är väl därför man slipper se han i pappa panelen i fyran längre) Har utnyttjat unga tjejer hela sitt liv.
Citera
2023-09-01, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddsoffa
Jag ska ge det en chans,tycker Bingo verkar vara en ödmjuk kille.

Håller med Bingo verkar vara en kul kille. Katrin hade jag inte stått ut med en sekund, där är något fel i huvudet på henne. Tror hon är avundsjuk på Julia, avbryter henne hela tiden.
Citera
2023-09-01, 20:54
Medlem
kollat på båda avsnitten nu. Bingo är härlig! Gillar att han försökte få med gubben i rullstol och inkludera honom när man skulle spela golf etc. Hade köpt nya golf kläder till honom, lyften upp honom för trappan där man skulle skjuta golfbollar från, visade honom hur man spelade etc.

Katarina är dock för jävla jobbig att hon är med...
Citera
2023-10-08, 01:40
Avstängd
Dessa människorna är verkligen definitionen av social climbers/uppkomlingar, wannabes eller "noveau riche" som växer upp med "bonnig" dialekt i familjer utan pengar på landet eller mitt ute i ingenstans och därefter som vuxna är beredda att offra sin egen mamma för att få komma in på en fest och få VIP-pass med Leonardo DiCaprio på Ibiza. Narcissistiska och giriga opportunister som säljer sin själ för ständigt mera uppmärksamhet, som i sin tur är ett måste för att fortsätta vara "relevant" och "vara något". Hade JF satt sig ner och läst en bok samt erhållit lite perspektiv på tillvaron så hade hon rimligen kunnat distansera sig lite till den ytliga livsstilen som hon hemfaller åt nu, för hennes medvetande är förmodligen enbart summan av den destruktiva omgivningen/miljön hon befinner sig i. Hennes ständiga parhäst eller "partner in crime" genom åren, kusinen Camilla Fogestedt, är precis samma personlighetstyp, dvs växte upp under blygsamma förhållanden och ägnar sig åt att sälja sig själv för att erhålla en plats i solen.
Citera
2024-03-14, 17:55
Medlem
diseuses avatar
Trailer för säsong två:

https://youtu.be/9DGSNT3LdTs

Släpps om tre veckor, fredagen den 5 april.
Citera
2024-04-05, 05:54
Medlem
diseuses avatar
Tre avsnitt ur säsong två ute nu:

https://www.primevideo.com/detail/0R...8ZQN2X33R8QVEJ
Citera
2024-04-12, 20:01
Medlem
lunarluddes avatar
Jag tycker både Julia och Bingo verkar vara två sympatiska människor, tycker dom båda verkar vara trevliga. Serien är rätt rolig
Citera
2024-04-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag tycker både Julia och Bingo verkar vara två sympatiska människor, tycker dom båda verkar vara trevliga. Serien är rätt rolig

Julias moster (?) är så cringeworthy dock, får spola bort ibland. Men annars gillar jag serien, håller på att kolla S2
Citera
2024-07-17, 20:26
Medlem
mensverkets avatar
Varför är dom ens ihop igen? Julia sa ju på Youtube att Bingo har en liten kuk!

https://youtu.be/Q5AsGQUuS4Y?si=wIjzUaBWQBaXVd87
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in