Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Edit: Jag ser nu han nyss diskuterats och är reggad som avliden. Jag tycker givetvis att det är fruktansvärt när folk väljer att avsluta sitt liv men jag förstår att man inte ser någon annan utväg när man i lokalmedia omnämns som "näringslivsprofil" och man kommer ut som barnknullare på nätet. Det var inte fråga om en lätt omdömeslös och närhetstörstande tomte som nappar på allt. En sån stackare kan komma tillbaka antar jag. Här var det fråga om en gädda som ville leka incestlekar med sjuåringar (?).
Jag tycker inte synd om någon enda gädda som publicerats och hur de sedan vill gå vidare efter det (notera att de flesta lär fortsätta som förr, bara bli mer försiktiga) är deras val. De är
alla skyldiga men vissa är betydligt värre än andra. Sådana grova övertrampare som #446 är det verkligen illa ställt med. Rådande straffskala är otillräcklig för den typen av förövare, men är ändå det enda sättet att hantera skiten på idag. Sedan är vissas val, som t ex #446 och smygbögen
Lögn-Lennart #424; att i stället för att ta ansvar för sina ogärningar och ta sina straff, låta allt uppdagas och erkänna allt, att dra på sig träfracken -
deras val och intet annat! Det kan inte på något vis skyllas på dumpen och ännu mindre deras offer. Jag vägrar att tycka synd om dem.