Citat:
Ursprungligen postat av
JymdKjam
Bump igen i det här fallet. Från Aftonbladet idag:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share
Verkar inte vara fråga om några nyheter, dock. Tragiskt att det här inte kan avslutas.
Tyvärr lär ingen bli dömd för mordet då mördaren dog för 11 år sedan.
Rykten gick att den huvudmisstänkte pojkvännen hade extremt dåligt humör när han var berusad. Kort stubin.
Samma kväll som Annelie försvann hade dom enligt tråden tjafsat ordentligt på en pizzeria.
Dom skadorna på bilen kan ju tyda på att sambon inte var nykter när han körde iväg med kroppen.
Är man grävmaskinist så kör man inte så dåligt som han gjorde.
Citat:
Ursprungligen postat av
tjenaretjenare
Tror de hamnade i gräl på kvällen och han slog till henne och hon föll så illa att hon bröt nacken eller något sånt. Eller att han blev så arg och tog stryptag och mitt i sin ilska så höll han så hårt och länge att hon till slut dog.
Jag är säker på att det finns åtminstone 2 personer i livet som vet vad som hände och vart det blev av kroppen. Oavsett vad som hände med den så har jag svårt att se att det finns DNA eller annat kvar på det som är kvar av liket som kan kopplas till någon gärningsman.
Därmed är det upp till de som vet vart hon ligger att säga vart via ett anonymt tips. Ingen kommer dömas, era hjärtan lär lätta och de anhöriga till Annelie som finns kvar kommer att kunna få en gravplats att gå till.
Det är dags att prata nu...