2024-07-25, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetkorvmedsenap
Har vi en MGM? Finns det ett namn?
Ja det står i tråden.
Citera
2024-07-25, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetkorvmedsenap
Har vi en MGM? Finns det ett namn?

Ja det finns. Massor av gånger i tråden.
Citera
2024-07-25, 18:03
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Jag är 💯 Procent säker att det var planerat. Vem har pyjamasparty idag? Kanske barn mellan 9-11 år där föräldrarna känner varandra. Denna tjej har inte varit snäll mot emilia tidigare så vi är säkra allt var planerat en längre tid.

Så ledsamt att läsa och jag tror det kan vara som du säger. Har denna tjej tidigare varit våldsam? Har hon ett entourage med sig, tjejer som gör som hon säger och kanske själva är rädda för henne?

Stackars lilla och ensamma flicka 🥲❤️
Citera
2024-07-25, 18:04
Medlem
På hennes sista video på tiktok där hon dansar med mördaren, har ni lyssnat på texten till låten dom dansar till, valde gm låten?

Sen om man kollar på hur dom dansar ser man att Melak kör sin grej och gör rörelser och Emilia försöker göra lika rörelser efter henne. Känns som att Emilia ser upp till henne och har dålig självkänsla. Malak bryr sig inte om hur Emilia danasar men Emilia gör lite som Melak gör
Citera
2024-07-25, 18:04
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Det är även min misstanke. Så här blir det när unga inte får straff. Fördjävligt hur det har blivit. Dom kan ju ha planerat och diskuterat hur de ska gå tillväga. Straff existerar ju inte i den åldern. Sjukt är det. Är BO Rom?
Till hälften svensk Rom och till andra halvaj Columbian vill jag minnas någon skrev - så jag tar inte gift på det.
Edit overifierat:
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d
Hon var även columbiansk och svensk inblandat.
För att röra till det ytterligare. Edit 2:
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
BO var född i Sverige, mamman med en svens, en colombiansk förälder, pappan inte med i bilden men rom.
Senast redigerad av Taggad 2024-07-25 kl. 18:14.
Citera
2024-07-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Så ledsamt att läsa och jag tror det kan vara som du säger. Har denna tjej tidigare varit våldsam? Har hon ett entourage med sig, tjejer som gör som hon säger och kanske själva är rädda för henne?

Stackars lilla och ensamma flicka 🥲❤️
Ja. Men om hon är den som varit drivande får polisutredning visa.
Citera
2024-07-25, 18:07
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingeling1000
Det torde ju finnas ett och annat spaningsuppslag för CSI-Landskrona att följa upp…

Tjejer i 14-årsåldern är ju inte skitdåliga på att lämna avtryck efter sig på sociala medier, så hittar man BO’s mobil borde det ju vara lilla julafton.

Vi kan ju också utgå från att det finns en och annan kamera i närheten av Landskrona station, så om någon mötte BO där, lär ju det vara en lätt grej att följa upp.

Man kan ju kanske ana att det är något av ovanstående man redan gjort, eftersom man redan har en MGM.

Att denna MGM är minderårig, och att hon efter förhör tagits omhand av myndigheterna tyder ju på att hon gjort någon fort av medgivande, alternativt att det finns någon form av teknisk bevisning.

Eller går det att LVU:a någon enbart på en misstanke? 🤔

MGM var redan "omhändertagen" av "myndigheterna", MGM hade permission från SiS-hemmet när brottet begicks!!

Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Jag är 💯 Procent säker att det var planerat. Vem har pyjamasparty idag? Kanske barn mellan 9-11 år där föräldrarna känner varandra. Denna tjej har inte varit snäll mot emilia tidigare så vi är säkra allt var planerat en längre tid.

Vet du varför MGM satt på SiS?

Var det pga att hon begått brott tidigare, eller för något annat?
Citera
Medlem
Tror ni att fup kommer bli sekretess belagd pga flickornas låga ålder ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorn222
Tror ni att fup kommer bli sekretess belagd pga flickornas låga ålder ?
Ja
Citera
2024-07-25, 18:08
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Till hälften svensk Rom och till andra halvaj Columbian vill jag minnas någon skrev - så jag tar inte gift på det.
Edit overifierat:
Har inte Romer sina egna domstolar inofficiellt?
Citera
2024-07-25, 18:11
Medlem
Fibululans avatar
Varför stod det mord på en kvinna i början av tråden, var det media som missuppfattat lr Flashback?
Så två tjejer 14 och 15 har tagit med en 14-årig tjej och mördat henne, medvetet?
Den mördade flickan påstås ha sålt sex påstår nån på TikTok!
Polisen dyker efter mordvapen, kniv?

Tänker på mordet på Emilia Lundberg..
Citera
2024-07-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Det är även min misstanke. Så här blir det när unga inte får straff. Fördjävligt hur det har blivit. Dom kan ju ha planerat och diskuterat hur de ska gå tillväga. Straff existerar ju inte i den åldern. Sjukt är det. Är BO Rom?

Ja hon är rom halv rom och halv svensk/Colombia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in