Citat:
Mer märkligt är snarare att man aldrig ser dig och dina gelikar i alla andra miljoner trådar på flashback, tar upp män eller pappor som delaktiga eller skyldiga till något och spammar sönder trådarna med hatiska drev mot dessa män och pappor? Är det inte MÄRKLIGT?!
Nog har det skett en enorm förändring och fokusförflyttning på flashback senaste tiden, alla dessa trådar har blivit politiska för er kvinnohatare där allt ENBART går ut på att gräva fram något till varje pris för att sätta dit en flicka eller kvinna som är BO!
Närmast en besatthet, fixering att smutskasta och demonisera alla kvinnor!
Och ni fortsätter bara upprepa samma hat, förolämpningar och anklagelser hur långsökta och felaktiga dom än är!
Så fortsätter ni ändå att försöka manipulera alla till att plötsligt är den kvinnliga BO egentligen GM! Detta är ju konstant erat mål i varenda tråd nu för tiden! DET är riktigt sinnessjukt och ondskefullt!
Nog har det skett en enorm förändring och fokusförflyttning på flashback senaste tiden, alla dessa trådar har blivit politiska för er kvinnohatare där allt ENBART går ut på att gräva fram något till varje pris för att sätta dit en flicka eller kvinna som är BO!
Närmast en besatthet, fixering att smutskasta och demonisera alla kvinnor!
Och ni fortsätter bara upprepa samma hat, förolämpningar och anklagelser hur långsökta och felaktiga dom än är!
Så fortsätter ni ändå att försöka manipulera alla till att plötsligt är den kvinnliga BO egentligen GM! Detta är ju konstant erat mål i varenda tråd nu för tiden! DET är riktigt sinnessjukt och ondskefullt!
Fast vänta lite! Om du menar BO’s pappa verkar han väl helt frånvarande och nu beträffande gärningsmännen så diskuteras ju fäderna. Det här är ingen könsskillnad utan det vi diskuterar är föräldraskapet som sådant.
Mängder av ensamstående mammor har ett helvete idag när deras barn dras in i kriminalitet och det gäller på bägge sidor. Det gäller både unga flickor och pojkar. Jag betvivlar inte en sekund att de flesta gör sitt bästa och yttersta men ibland saknas den rätta förmågan och verktygen. Och jag tycker nog man kan säga det att vissa faktiskt inte är så bra på att vara goda förebilder och föräldrar åt sina barn. Det är vad jag anser.