2024-07-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Jag är så jävla trött på kommentarer som detta!

Det är bara rent jävla ÖNSKETÄNKANDE!!!

Var i helvete får du i från att gärningspersonerna skulle få sitt straff? Är du helt efter eller?

Enda sättet som de skulle kunna få sitt straff är om de blev utsatta för exakt samma sak ELLER fick ruttna i en rysk fängelsehåla långt åt helvete i Sibirien med kackerlackor i fängelsehålan, fuktiga mörka stenväggar, bara stengolv att ligga på och sperma till mat varje dag för resten av livet. Eller motsvarande situation.

Tror du på RIKTIGT att NÅGOT av ovanstående kommer hända? NEJ Dessa gärningspersoner kommer få några månaders straff, några få år i allra värsta fall, sen är de ute och kommer fortsätta leva livet, lura staten på ännu mer pengar och resa runt och njuta som du aldrig har gjort.

Skriv inte massa skit!

Det var just det jag menade! Rättsväsendet kommer att ge dem lindriga straff! Jag är övertygad om att de kommer att få sitt straff ändå på det ena eller andra sättet! Jag kallar det att få maran hack i häl. Det betyder att man för alltid kommer att få leva i skräck. I skräck för att råka ut för detsamma som man gjort mot Emilia.. Förvånar mig inte alls om någon av tjejerna tar livet av!
Citera
2024-07-31, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Skriv här med mellanrum imellan typ www.you tube. com

https://www.transfernow.net/sv/bld?u...240731HLrg4fBr
Citera
2024-07-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Tack, jag var inne och läste där precis.

Lite samma frustration och ilska som visas i detta fallet. Ingenting händer, rör oss allt mer mot vilda västern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mybabys
https://www.transfernow.net/sv/bld?u...240731HLrg4fBr

Vet inte om de blev rätt inte så haj på den här sidan 🙈
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralenHallon
Den jag såg och som sprids här är inte så farlig ... inget gore, inget blod, om det är det man är orolig för. Den är också i 240p så väldigt suddig vilket avdramatiserar väldigt mycket.

Det som syns är E liggandes med silvertejpade händer och fötter. Sedan sätter sig en person gränsle över hennes bröst och börjar mata slag mot hennes huvud. Hon som filmar viftar med en tunn kniv, går fram vid något tillfälle och håller den mot hennes hals och säger att hon ska döda henne.

Tragiskt och hemskt ja. Ung tjej, hela livet framför sig etc mm dylikt... men till skillnad från allt annat skit som finns på internet med kartellavrättningar, tortyr med motorsåg, tänder som dras ut med tång, avhuggna kroppsdelar, ja allt, så är detta inte speciellt märkvärdigt.

==

Och till alla er moralpoliser som säger att man inte ska dela, eller se filmen ... Skit på er. Välkommen till internet, passar det inte så dra ut routern och gör en barkbåt istället.
Och detta tycker inte du är så farligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ganska nyligen kanske det gått utför för honom, familjen verkar ha begravt en 6-årig lillebror till Rafaela i okt/nov-23.......en handikappad blind/döv liten unge......

Men svenska folket har ju röstat för skattesänkningar och hårdare klimat för de svagaste i samhället.

Och sedan förfäras ni av resultatet?

Fast resurser om något finns ju när det kommer till kriminella ungdomar/placerade barn. Jag antar att du är införstådd i vad dessa placeringar kostar samhället?

Det finns pengar men de används på helt fel sätt, sjuka prioriteringar i samhället.

Patetiskt också att läsa att hon den yngre gärningsmannen som 12 åring pratar om att hon vill ha en egen lägenhet. Hallå? Vad är detta?
Citera
2024-07-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Så då var inte MGM1 fri från SIS utan på permission som MGM2, eller hade hon avvikit?
Här har vi då som det verkar en frånvarande mamma.

Hmm…
Hade även R permission från SIS och var båda hos Rs pappa (MGM3) på permission?
Citera
2024-07-31, 17:37
Medlem
-Ines-s avatar
Medan vi förfäras över detta bestialiska mord, glöm aldrig de medskyldiga på Sveriges Radio som rullat ut röda mattan för det rådande glorifierade våldet med sina prisutdelningar till gangsters.
Citera
2024-07-31, 17:38
Medlem
Undrar om E:s mamma sett videon eller om hon är medveten att den finns. Måste vara horribelt att veta att det sprids en video där ens dotter blir misshandlad till döds.
Citera
2024-07-31, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror att filmen är olaglig att dela, här på forumet skulle jag tippa att regel 1.12. är applicerbar.

Den är inte olaglig!

En film som uppges visa det misstänkta mordet på Emilia, 14, sprids på sociala medier.

Polis och åklagare är förtegna om filmernas innehåll.

– Det är olämpligt så klart, men vi styr inte över sociala medier så vi kan inte stoppa det, säger polisens utredare Kenth Pehrsson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...an-inte-stoppa
Citera
2024-07-31, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ok, missat att båda erkänt.
De har väl inte erkänt mord utan säger bara att ett bråk urartade och att det var inte planerat/meningen att Emilia skulle dö
Citera
2024-07-31, 17:43
Medlem
Är det bara jag som tycker att det ringer onda klockor redan vid pyjamasparty som någon av familjerna typ borde reagerat på? Jag menar vi snackar 3st SiS placerade orten tjejer på 14-15år som skall ha pyjamasparty? Käns långsökt. Lite som när man själv var ung och man sa att man skulle sova över hos en kompis men istället satt vid en skola och drack häxbryggd och rökte gula blend..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in