Citat:
Ursprungligen postat av
Thenewsecond
+1 på sista stycket.
Får inte heller ihop att det är en planerad misshandel som råkat gå över styr och att något eller några knivhugg har råkat träffa pulsådern i låret.
Det kanske inte var planerat att mörda från början, men i stunden har dom i samförstånd gått över alla gränser som finns.
Det kommer nog så småningom framkomma info om hur bestialiska dessa monster varit. Säkerligen bra mycket värre än det som hittills diskuterats och spekulerats om.
Om det dessutom skulle framkomma att det finns stick i halsen så hör man ju på filmen hur den som håller i kniven säger att hon kommer köra in kniven i halsen och att E då kommer att dö.
Fullt medveten vad det kan leda till där och då iaf!
Precis. Jag har ju absolut inget belägg för saken, men jag skulle bli noll procent förvånad om det visar sig att det är precis det som skett.
Jag tolkar det som att det är Rafaella Eliasson som håller i kniven i filmen. Hon är nog den som blivit kallad hora och känner sig kränkt.
Hon har ett mycket stort behov av att visa att hon är tuff för sitt Tiktok-gäng. Därför är det hon som filmar och är pådrivande i pratet.
Hon uppträder uppenbart hotfullt och njuter lite av att vifta med kniven runt halsen. Man ser nästan på hur hon rör sig och pratar att hon gillar att hon nu fått makt, kan ge igen och återupprätta sin heder.
Givetvis är det också därför filmen sprids.
Jag har väldigt enkelt att föreställa mig att hon också knivade henne i halsen själv.
Uteslutet inte att Melak, som goat sin vän, i någon grad blivit lite pressad att vara med och spöa E. Kanske är det därför omgivningen tror att det var planen, för Melak har berättat att hon måste vara med och slå sin polare osv.
Sen väl på plats så visar det sig att Rafaella har en helt annan plan.
För övrigt rätt fascinerande av Melak att spela in en video med E dagen innan hon ska lura henne i en dödsfälla. Vid det tillfället visste hon ju sannolikt redan om att hon skulle svika sin vän för alltid.
Det är så djuriskt ruttet.
Jag hoppas verkligen att båda två dör.