• 356
  • 406
  • 455
  • 456
  • 457
  • 506
  • 556
2024-08-01, 01:46
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Ladda upp klippen till internationella sidor.
Det finns även ett intresse för multikulturella händelser i Sverige bland internationella åskådare.

Vad är lagar kring det här? Att ha filen på sin enhet och titta på den själv är en sak men att sedan dela med sig på internet då? Det är ju att sprida eller?
Citera
2024-08-01, 01:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Låter som en mönsterfamilj. Pappan är verkligen en förebild.
Jag tänkte också lite på att det inte är främmande för dem att ljuga för att dölja brott.
Citera
2024-08-01, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexikoppel
Stämmer det att hon sålde sig?
Nej
Citera
2024-08-01, 01:52
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Vad har dödsannonsen för Rs lillebror med nånting alls att göra??

Jag tror det är en grund för pappa och dotters dåliga psykiska mående......

Det är ju rätt nyligen, mycket sorg där, kanske sedan lillen föddes.
Citera
2024-08-01, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tänkte också lite på att det inte är främmande för dem att ljuga för att dölja brott.

Om det nu stämmer att farsan på något vis pysslat med skyddande av brottsling, exempelvis genom att radera filmer, så understryker det ju den tesen ytterligare.
Då är han ju uppenbart en sådan som faktiskt inte ens har några riktiga problem med att en 14-åring torteras till döds.

Då är det tydligen viktigare att komma undan än något annat.
Citera
2024-08-01, 02:05
Medlem
De finns bara 1 video väl??
Citera
2024-08-01, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
De finns bara 1 video väl??

Nej, det finns 3 verkar det som
Citera
2024-08-01, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag tror det är en grund för pappa och dotters dåliga psykiska mående......

Det är ju rätt nyligen, mycket sorg där, kanske sedan lillen föddes.

Klart att det är svårt för hela familjen att ha ett svårt sjukt barn/syskon. Men i LVU domarna som finns i tråden står ju inte en rad om hur uppväxten o familjelivet varit innan 2022. Då beskrivs bara konflikterna mellan R o pappa.

Det skulle vara oerhört intressant att läsa hela utredning som ledde till att R först placerades när hon va yngre. Hon fick flytta hem till pappa från familjehem när hon va 10år efter att ha varit placerad en längre tid… vad det nu betyder.
Citera
2024-08-01, 02:07
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Nej, det finns 3 verkar det som

Det är bara en som delats här
Citera
2024-08-01, 02:10
Medlem
Efter att ha lyssnat tio gånger så undrar jag om det är Emilia som säger bakom tejpen, ”jag kan inte, ska ni klä av mig naken också? Jag uppfattade det först som att det var någon av de andra som sa att de skulle klä av henne naken.
Citera
2024-08-01, 02:12
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Var har det skrivits om den fjärde personen i chattgruppen? Tror på fler involverade än MGM1 och MGM2. Inte det minsta övertygad om att någon av dessa två nödvändigtvis skulle vara synonym med SiS-flicka X (som enligt narrativet ställt till ett drama över att bli kallad för hora). Också väldigt nyfiken på TT-trollet M*y*s roll. Verkar som att lill*n583 fortsatt ligger lågt...

Det som spontant talar mot MGM2/15åringen (utan att ha läst vad kidsen kommunicerat på TT) är väl att MGM2 och BO såg ut att ha en helt OK relation när de dansade i den senares TT-video. Om de haft en beef är MGM2 mindre trolig som goare (men det kanske inte var hon som goade (kommer inte ihåg))...
* = a

Den 4 i chatten vore väldigt intressant att få veta mer om.
Es kusin skrev från början att 4-5 personer varit inblandade.
Även dom som deltagit i chatten räknar då jag som inblandade.
Es mamma namngav Mel@k i den första intervjun (MGMs namn bekräftades)
”Mel@k ville att dotter skulle hjälpa henne med partyt”
Så jo, det var Mel@k som fick henne till Landskrona.
E sa själv åt sin mamma att Mel@k ville att hon skulle komma.
Citera
2024-08-01, 02:21
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Klart att det är svårt för hela familjen att ha ett svårt sjukt barn/syskon. Men i LVU domarna som finns i tråden står ju inte en rad om hur uppväxten o familjelivet varit innan 2022. Då beskrivs bara konflikterna mellan R o pappa.

Det skulle vara oerhört intressant att läsa hela utredning som ledde till att R först placerades när hon va yngre. Hon fick flytta hem till pappa från familjehem när hon va 10år efter att ha varit placerad en längre tid… vad det nu betyder.

Jaa, och den troligen frånvarande biomamman, som faktiskt just nu bor i Landskrona.....
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2024-08-01 kl. 02:23.
Citera
  • 356
  • 406
  • 455
  • 456
  • 457
  • 506
  • 556

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto