Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-01, 22:16
  #877
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Brassen imorgon har Truls 1-1 i matcher emot . Så det blir spännande
Citera
2024-08-01, 22:16
  #878
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Tänker att det inte behöver ha så mycket just med sexet att göra, utan snarare att hon som individ kan suga energi av honom om hon är en riktig what-have-you-done-for-me-lately? Insta-tjej. Sex som rent sex, så att säga, är säkerligen a-ok så länge det inte är typ mindre än 30 minuter före en match.

Den här Omar Muhammadi Muhammad Muhammad Assar (och finns det inga regler på hur många jävla Muhammeds de får ha i sina namn?) är alltså 1.94. Vad säger fb-intelligentian, är det ens möjligt att spela pingpong då? 33 bast dessutom, låter ju som han borde vara långsammare än ett jävla cave troll från LotR.

Har vi haft några andra storstjärnor i pingisen av den sizen?

Finns ett gäng spelare över 190, samsonov, pucar, franziska etc

Vad gäller åldern, jämför med Djokovic som fortfarande dominerar 37 år gammal
Citera
2024-08-01, 22:16
  #879
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hur mycket pengar finns i pingis? Tänker om man blir stor i Kina så lär väl stålar rulla in.
Finns nåt klipp på J-O i Kina när han ska sälja prylar för Electrolux och blir intervjuad typ nåt i stil med "tror du de köper det här? J-O: Om de ser att jag använder de så är det inga problem.

Truls har ju sitt racket också. Får säkert procent på det. Tänk om han skulle vinna OS? Varenda kines skulle vilja ha sånt där rack. Vet dock inte om han får nån procent på försäljningen av de billiga varianterna.
Citera
2024-08-01, 22:17
  #880
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
När spelas Semin?
Imorgon, kl. 14:30.

https://olympics.com/en/paris-2024/r...s/sfnl000100--
Citera
2024-08-01, 22:17
  #881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hur mycket pengar finns i pingis? Tänker om man blir stor i Kina så lär väl stålar rulla in.

Yes, det är Kina som är grejen. Det är sjukt stort i Kina. Där finns pengar att hämta i form av flera större turneringar, olika "camp" där han får var hedersgäst osv. Är du topp 20 i världen kan man dra in många miljoner.
Citera
2024-08-01, 22:17
  #882
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Många vuxna har ju spelat på Fritids/ skolan i 11-12 årsåldern

Pingis-4:an hette det va?
Citera
2024-08-01, 22:17
  #883
Medlem
Bocconis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Slakta? Tror jag inte. Brassen är väl världssexa? Och eftersom det bara är 2 från varje land borde han väl bara rankad typ 4 i den här turneringen (Truls 19 i turneringen tror jag det är) Men Truls är ju i storform så vinna en jämn match ska väl gå.

Den här upplagan av olympiska spelen i bordtennis har ju bevisat att världsrankingen är något missvisande, Truls har ju haft extremt otur tidigare turneringar där han fått väldigt tuffa lottningar, vilket gjort att han halkat ned på världsrankingen. Truls har goda möjligheter till att besegra honom imorgon.
Citera
2024-08-01, 22:17
  #884
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Många vuxna har ju spelat på Fritids/ skolan i 11-12 årsåldern

Ja de gjorde man ju själv också, sen skyndade man sig hem och kollade på Stenis i tjock Tvn..Jag hade tre pingis racketar som försvann, Hans Alsér, Stellan Bengtson, Kjell Johansson, jag för mig att Stellan Bengtsson racketen var blå....de övriga röda...
Citera
2024-08-01, 22:18
  #885
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hittills har Truls ändå knäckt statistiken

Absolut, det ska bli intressant att se kraftmätningen med Calderano. Hoppas på final mellan Möregårdh och Felix Lebrun.
Citera
2024-08-01, 22:18
  #886
Medlem
Ok så F Lebrun vs Fan Z börjar 11:00 och Truls vs Calderano börjar 14:30, korrekt?
Citera
2024-08-01, 22:18
  #887
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Gött att han vinner.
Ni kunniga, kan han slakta brasilianaren?

Slakta lär det inte bli, måste börja med att få med sig de enkla poängen, vilket han inte fick i set 2 o 3 i denna match.

Med rätt momentum och minimerat slarv kan det gå, ju längre i turneringen desto hungriga är de han möter. Tror inte världsettan hade prickat formtoppen.
Citera
2024-08-01, 22:18
  #888
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Imorgon, kl. 14:30.

https://olympics.com/en/paris-2024/r...s/sfnl000100--

Tack så mycket.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in