Citat:
Ursprungligen postat av
emmizen32
Lås dig inte vid Enköping.
Hörde i någon av dumpens poddar "västerås" ang den filuren.
Har hört att det talats om Västerås där, ja. Alltid tänkt att han vore en enkel match om man bara kunde hitta bilen. Nu är det dock länge sedan och bilen har han förmodligen gjort sig av med.
Edit: Jag har googlat lite efter gamla golfar och genom att söka på "golf 1988 orange biluppgifter" får man en enda och synnerligen intressant träff på en Volkswagen Golf GTI 16V från 1988 som sedan 2010 ägts av en nu 41-årig man från en liten ort strax utanför Västerås dit han flyttat 2023 från en annan liten ort utanför Västerås. Bilen är dessutom besiktigad i Västerås vid ett antal tillfällen. Den här mannen har ett stängt Facebook-konto med en profilbild som ändrades till några isbitar ett par månader efter publiceringen. Min känsla är dock att detta är fel person att döma av frugans bilder från typ 2011 där jag tror att han är med. Det är dock oklart och lång tid har gått mellan bilderna och publiceringen. Sen kan det förstås vara så att gäddan kom i en lånad bil men att bilen ändå är den rätta. Jag menar, hur många orangea Golfar från 80-talet som fortfarande är i trafik kan det rimligtvis finnas i dessa trakter?
Vad tror ni om denna träff?
#Mannen som hade bråttom till nästa dejt
https://dumpen.se/2022/03/24/mannen-...ejt-napp-igen/