Citat:
Ursprungligen postat av
Jagvetintevad123
Främsta anledningen till att folk gissar på att det var MGM2 som blev kallad hora är väl dels pga att hennes namn var det första som blev känt eftersom BOs mamma skrev det på instagram och dels för att hon (enligt uppgifter här och sen stärkt av LVU (?) domen) har "sålt" sex till främlingar via sociala medier (dock minderårig flicka som blev 15 för en månad sen så det är väl snarare klassat som våldtäkt av barn än något som hon hade kunnat samtycka till). Kan ha fel men så har jag förstått det i alla fall.
Ja jag håller med dig att det säkerligen är därför MGM2 är i rampljuset för att vara den som kallades hora.
Men MGM1 har också haft en relation med någon äldre, som dessutom verkade ge henne droger.
Och det stod även i något av dokumenten att hon ville ha en egen lägenhet - när hon var 12 år gammal.
I en av hennes TT's från nov-23 antyder att hon saknar en "killes" kramar. (Kanske hennes lillebror.. kanske ex'et som dumpa henne? Vem vet).
Vad jag menar krasst sagt är att det
kan lika gärna vara MGM1 som blev kallad hora
om nu BO
t.ex kallade henne hora för att "hon hora ut sig till en äldre pojkvän för droger "?
Spekulationerna är många..