Citat:
Inget illa ment,
Ja, du gräver ju rätt bra, försök bara att hålla lite bättre koll på hur folk hör ihop .
Detta är en rörig tråd i sig själv med massor av sekretesser, MGMs, deras föräldrar, styvfarsor, föräldrars ex.
Märkligt att hon kan byta namn på Ratsit, så fort......
Man förstår ju att hennes "nya", numera ex, la benen på ryggen.....
Men det nya barnet, 4-5-åringen, får hon ha kvar där hemma hos denna mamma för soc?
Stadsdelsdirektören i Landskrona gick ju snabbt ut med att ingen av flickorna hade någon anknytning till Landskrona, men det verkar ju vara en lögn?
Landskrona soc verkar vara helt bedrövlig, på alla plan, det var väl där flickan Yara vanvårdades och sedan slogs ihjäl, och rektorn i hennes skola hade försökt att göra orosanmälan, även polisen, soc struntade i dom......Rektorn är numera en grönsak efter självmordsförsök pga det där .
Ja, du gräver ju rätt bra, försök bara att hålla lite bättre koll på hur folk hör ihop .
Detta är en rörig tråd i sig själv med massor av sekretesser, MGMs, deras föräldrar, styvfarsor, föräldrars ex.
Märkligt att hon kan byta namn på Ratsit, så fort......
Man förstår ju att hennes "nya", numera ex, la benen på ryggen.....
Men det nya barnet, 4-5-åringen, får hon ha kvar där hemma hos denna mamma för soc?
Stadsdelsdirektören i Landskrona gick ju snabbt ut med att ingen av flickorna hade någon anknytning till Landskrona, men det verkar ju vara en lögn?
Landskrona soc verkar vara helt bedrövlig, på alla plan, det var väl där flickan Yara vanvårdades och sedan slogs ihjäl, och rektorn i hennes skola hade försökt att göra orosanmälan, även polisen, soc struntade i dom......Rektorn är numera en grönsak efter självmordsförsök pga det där .
Ja det var en miss av mig. Borde kollat upp ännu längre bak för att se om det "J....123" skrev stämde ang. Våldtäktsförsöket.
(Och jag gräver för att få min egen uppfattning, speciellt då det finns ganska många felaktiga "så kallade källor".)
Och jag håller med dig, superrörigt emellanåt, vilket i sin tur gör det lite "lättare för missar" tyvärr.
Jag vet inte hur lång tid det tar, men hon kanske ansökte om det så fort dottern blev "tagen"..
Ja du, det med den yngre dotter är minst sagt oroväckande om det är så att den lilla bor med "Mother of the year"..
Kan vara så att papperen om R's flytt hit fortfarande ligger på något Soc- skrivbord och inte hade skickats in till Landskrona... ingen aning.
(Stackars lilla Yara-mordet skedde inte i Landskrona).