2011-02-19, 16:03
Medlem
Nå TS, hur har det gått?

Det är det här som är tråkigt med tråder som denna. TS frågar om ett problem och får tips men vägrar sedan att ge någon respons. Antagligen känner h*n sig dum?
Citera
2011-02-20, 03:35
Medlem
526s avatar
Safari hänger sig när jag går in i data forumet. VArför i helvete tar ni inte bort det? Jag har ett helt uppdaterat OS och browser, varför ska jag behöva installera massa jävla extra program för att att ni lagt in ett jävla virus. VA fan håller ni på med?
Citera
2024-08-02, 17:22
Medlem
526s avatar
Bumpar tråden. Det är fortfarande problem med Safari och Flashback. Den kan inte ansluta. Händer ofta.
Jag har nya datorer sen jag startade tråden 2011. Någon mer som har problem?
Citera
2024-08-02, 17:30
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Bumpar tråden. Det är fortfarande problem med Safari och Flashback. Den kan inte ansluta. Händer ofta.

Kor en annan browser.
Citera
2024-08-02, 17:30
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kor en annan browser.
Jag gör det men vill inte ha flera olika.
Citera
2024-08-02, 17:38
Medlem
Citat:

Har extremt sällan de problemen, men när det sker så tippar jag på att felet ligger mer på Flashbacks sidan än Safari.

Har du kollat vilka inställningar du har i Safari för FB…?
Har du rensat cache och kakor etc…?
Citera
2024-08-02, 17:41
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Har extremt sällan de problemen, men när det sker så tippar jag på att felet ligger mer på Flashbacks sidan än Safari.

Har du kollat vilka inställningar du har i Safari för FB…?
Har du rensat cache och kakor etc…?
Ja rensat cache och kakor. Hjälper inte
Citera
2024-08-02, 18:30
Medlem
Rassas avatar
Citat:

Du har alltså haft samma problem med Safari på Flashback sen 2011? Och har bytt datorer flera gånger sen dess och har fortfarande samma problem? Märkligt. Jag har använt Safari som primär browser på Flashback sedan jag blev medlem 2008 och har aldrig haft några problem. Har du några plugins, adblockers eller annat som kan ställa till det, kanske? Jag kör Safari utan plugins på min Mac, iPad och iPhone och har aldrig (med något undantag) haft problem. Har så klart bytt dator, iPad och iPhone ett flertal gånger under dessa år men som sagt, inga problem med just Safari under dessa år.
Citera
2024-08-02, 18:36
Medlem
Jag får ibland problem med Flashback. Det yttrar sig främst i att jag inte får något svar alls från servern, eller inte det svar jag väntat mig. Lösningen är i båda fallen enkel: radera alla cookies från Flashback, sedan funkar allt som det skall. Nåja, jag måste logga in igen, men det kan jag stå ut med.
Citera
2024-08-02, 19:08
Medlem
ponykalles avatar
Mac Mini ,Safari ,Ublock+Adblock.Inga problem,,Rensar historik varje månad.
Citera
2024-08-02, 19:28
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Du har alltså haft samma problem med Safari på Flashback sen 2011? Och har bytt datorer flera gånger sen dess och har fortfarande samma problem? Märkligt. Jag har använt Safari som primär browser på Flashback sedan jag blev medlem 2008 och har aldrig haft några problem. Har du några plugins, adblockers eller annat som kan ställa till det, kanske? Jag kör Safari utan plugins på min Mac, iPad och iPhone och har aldrig (med något undantag) haft problem. Har så klart bytt dator, iPad och iPhone ett flertal gånger under dessa år men som sagt, inga problem med just Safari under dessa år.
Inte hela tiden sen 2011 men ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Jag får ibland problem med Flashback. Det yttrar sig främst i att jag inte får något svar alls från servern, eller inte det svar jag väntat mig. Lösningen är i båda fallen enkel: radera alla cookies från Flashback, sedan funkar allt som det skall. Nåja, jag måste logga in igen, men det kan jag stå ut med.
Samma är. Inget svar från servern. Jag rensar cookies, cachar, startar om Safari. Hjälper inte.
Citera
2024-08-02, 20:07
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Inte hela tiden sen 2011 men ibland.

Samma är. Inget svar från servern. Jag rensar cookies, cachar, startar om Safari. Hjälper inte.
Inget svar från servern låter inte som ett klient- eller O/S-problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in