Citat:
Ursprungligen postat av
shitlibs
Ok du hade inger svar på det jag nämnde kring undersökningar som har mer demokrater än republikaner och tar dessa undersökningar på allvar?
Harris-sekten är verkligen korkade.
Sådant bör instituten kompensera för det. Ska vara ärlig för att jag inte vet exakt hur det går till, men ett institut som visar helt andra siffror än valresultat, kommer ingen ta på allvar till kommande val. Därför strävar instituten efter att hamna så nära sanningen som möjligt.
Trodde att denna tråd handlade om opinionsundersökningarna, inte att vrida och vända på dem till att de måste visa att Trump vinner.
Jag är mycket tydlig med att detta val blir stenhårt, det är inte alls självklart vem som vinner. Men finns tyvärr i princip ingen Trump-anhängare på detta forum som kan resonera överhuvudtaget, allt handlar bara om att Trump redan har vunnit, annars är det fusk. Som det var i de republikanska primärvalen som Trump förlorade. Som det var i presidentvalet 2020. Stackars Trump som bara fått möta fuskande motståndare, både demokrater och republikaner.