2024-08-05, 18:17
Medlem
Norrbaggen #449 (Från Oslo till Gdansk) med befattning som projektchef hos Nye Veier i Akershus tog bort sin Linkedin-sida idag. Har det möjligen ngt samband med ev. repressalier från hans arbetsgivare att göra? Jag har en släkting som är chef hos ett större bolag i Oslo, med kontakter hos Nye Veier, och bad under gårdagen vederbörande att kontakta "nätverket" med informationen från Dumpens hemsida. Och nu idag så tog han bort sin Linkedin-profil.
Senast redigerad av anwe8 2024-08-05 kl. 18:21.
Citera
2024-08-05, 18:54
Medlem
-Herr-flick-s avatar
vågar vi gissa att 459 blir nästa självmordskandidat ?
Mycket märkligt att han inte släckt ner sin fb, brukar gå fort efter uthägning

Någon som har någon uppdatering om gädda #197 Mellanhanden eller #186 ?
Senast redigerad av -Herr-flick- 2024-08-05 kl. 18:57.
Citera
2024-08-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
,#459 På ca 2 minuter säger han "Jag vet inte" åtta gånger. Känns som att antingen går hissen inte alls upp, eller så använder han frasen "Jag vet inte" för att slippa tänka efter. Han gör liksom inte ens en ansats att reflektera, utan spottar bara ur sig "Jag vet inte". Han kanske inte vet men några teorier kring sitt beteende borde han rimligtvis ha...?

Kan det vara så att han befinner sig i chock? Tycker han ser ut att skaka lite.
Citera
2024-08-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tror inte de var helt säkra på hans identitet när han konfronterades. Sara frågar om han jobbat med sjukvård och dylikt och han rättade henne.
Just den delen………otroligt pinsamt.
Hon ställde frågan för att säkerställa hans identitet?
Pinsamt när gäddor måste tillrättavisa dumpen, men det behöver väl hända ibland.
Citera
2024-08-05, 19:39
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
vågar vi gissa att 459 blir nästa självmordskandidat ?
Mycket märkligt att han inte släckt ner sin fb, brukar gå fort efter uthägning

Någon som har någon uppdatering om gädda #197 Mellanhanden eller #186 ?

Det tror jag inte, han kunde inte bry sig mindre. Han verkar helt väck och har absolut inget att förlora, och det är nog därför han inte ens brytt sig om att släcka sin FB. Dessutom så skulle han sannolikt inte ens klara av att knyta en snara, eller på annat sätt klara av att ta sig av daga. #459

Däremot så håller jag med om att "mellanhanden" 197 behöver hållas under ständig uppsikt. En riktigt otäck och livsfarlig person, åtminstone för barn. Och det var små barn han var ute efter, en av de absolut värsta.
Citera
2024-08-05, 20:13
Medlem
SithMasters avatar
Tycker mest synd om gädda #459. Kanske man inte borde men ser inte ut att vara någon ondskefull person. Folk sitter redan och hoppas på suicid i tråden, ondska är till synes ett relativt begrepp.

Kommer naturligtvis bli påhoppad nu, men so be it.
Citera
2024-08-05, 20:24
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Tycker mest synd om gädda #459. Kanske man inte borde men ser inte ut att vara någon ondskefull person. Folk sitter redan och hoppas på suicid i tråden, ondska är till synes ett relativt begrepp.

Han säger att han för 10 år sedan låg med en 15 årig oskuld. Ondskan själv om du frågar mig, stackars flicka.
Citera
2024-08-05, 20:26
Medlem
Har senaste gäddan ALS eller liknande? Känns ju inte alls som att det bara är fel i skallen den här gången men kan ha fel.
Citera
2024-08-05, 20:40
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Han säger att han för 10 år sedan låg med en 15 årig oskuld. Ondskan själv om du frågar mig, stackars flicka.

Jag kan glädja alla med att det vraket garanterat inte har legat med någon alls på 40 år.
Det där är något vissa gäddor kör med för att imponera, och få det att verka som att de är rutinerade på att ta oskulder osv. INGEN på jordklotet skulle ligga med honom om det inte handlar om en ren överfallsvåldtäkt, men han kan ju knappt stå upp, och det kan nog inte den lille mellan benen heller. #459
Senast redigerad av ScottFree 2024-08-05 kl. 20:42.
Citera
2024-08-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det tror jag inte, han kunde inte bry sig mindre. Han verkar helt väck och har absolut inget att förlora, och det är nog därför han inte ens brytt sig om att släcka sin FB. Dessutom så skulle han sannolikt inte ens klara av att knyta en snara, eller på annat sätt klara av att ta sig av daga. #459

Däremot så håller jag med om att "mellanhanden" 197 behöver hållas under ständig uppsikt. En riktigt otäck och livsfarlig person, åtminstone för barn. Och det var små barn han var ute efter, en av de absolut värsta.

#197 Mellanhanden

Du har möjligtvis inte ID på honom?
Jag kom in så sent i tråden så jag har inte fått ihop det ledtrådarna
Tar gärna emot PM
Citera
2024-08-05, 20:49
Medlem
Johan51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
#459 Ytterligare en svag utfyllnadsgädda. Den här beniga skalliga gubben skulle inte kunna våldta ett barn ens om någon höll fast det åt honom. Han är kognitivt inte helt närvarande och verkar befinna sig i livets slutskede. Det hade räckt att prata med gubbens närmaste anhörig, typ någon son eller så, och berätta om att gubben yrar runt på internet och äcklar sig. Han är helt ofarlig för alla och envar.

Men det är klart, sånt ger ju inga Swishdonationer till det ambulerande parets krognotor och det är ju det viktigaste.

Naturligtvis kommer du att bli påhoppad och din kommentar kommer att bli massrapporterad. Och min också. Den här tråden huserar ett antal riktigt störda sociopater som på riktigt blir glada i själen över självmord. Det är lika sjukt och vidrigt som pedofilin i sig.

Ja, att hoppas på självmord är långt ifrån sunt, både mot gäddan, dess närstående, och inte minst mot sig själv. Önska livet ur någon är en - ibland förståelig - impuls, men inte sunt som reell förhoppning.
Senast redigerad av Johan51 2024-08-05 kl. 20:53.
Citera
2024-08-05, 20:54
Medlem
SithMasters avatar
Citat:

Och du vet med 100%-ig säkerhet att han verkligen gjort det?

Är det olagligt förresten? Varför är det inte olagligt om det är total ondska?

Nej det var allt en ynklig gädda #459. Inte mycket ont i honom. En bra utskällning hade varit gott nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in