2024-08-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
tycker du de är mer sannolikt att dom blev "skickad" av någon för att döda E bara för att hon kallat någon hora när dom va vän med henne någon dag innan eller att det var en olyckshändelse och det inte finns mer på film av den anledningen?

Så de råkade sluta filma just när den där "olyckshändelsen" skedde?
Eller skickades inte filmen då E dör av den anledningen att den visar när monstren avrättar henne?

Och istället för att ringa efter hjälp när "olyckan" hänt så hugger de henne ännu fler ggr?

Din logiska förmåga haltar rejält.
Citera
2024-08-08, 00:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Så de råkade sluta filma just när den där "olyckshändelsen" skedde?
Eller skickades inte filmen då E dör av den anledningen att den visar när monstren avrättar henne?

Och istället för att ringa efter hjälp när "olyckan" hänt så hugger de henne ännu fler ggr?

Din logiska förmåga haltar rejält.
såklart dom inte ringer polisen, dom tänkte ju dom skulle komma undan med mordet fast dom inte tänkte döda henne först, finns på screenshots?
Citera
2024-08-08, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Varför ringde han inte efter hjälp? Om han fick video under tiden det pågick? Emilia kunde levt idag om någon hade haft ryggrad nog att ringa efter hjälp .

Just precis! Så därför var det meningen att hon skulle dö.
Citera
2024-08-08, 00:26
Avstängd
https://gofile.io/d/0nacKN
Citera
2024-08-08, 00:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Just precis! Så därför var det meningen att hon skulle dö.
eller så är det för han hära var på dom andras sida? vilket är väldigt tydligt med tanke på att han skrev Free M free R o liknande...
Citera
2024-08-08, 00:29
Medlem
Citat:
såklart dom inte ringer polisen, dom tänkte ju dom skulle komma undan med mordet fast dom inte tänkte döda henne först, finns på screenshots?

Som sagt, din logiska förmåga... eller brist därav..

Läs igenom vad du skrivit och försök finna 5 fel.
Citera
2024-08-08, 00:29
Medlem
Citat:

Se där. Då var det meningen att hon skulle dö.
Citera
2024-08-08, 00:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Snarare för du skriver som en efterbliven fjortis och har fått alla klipp "av en kompis".
aldrig sagt kompis kingen, du påstår mycket saker o har alltid fel, först va det att fanns en video där dom
"klart o tydligt skär i henne" och jag vill du citerar var jag säger att jag fick den av en "kompis"
Citera
2024-08-08, 00:31
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srebrenica
Rimlig vedergällning på att kalla någon hora. Men så fungerar det idag bland störda ungdomar som inte får uppfostran. Det gäller gängkriminella och psykiskt störda ungdomar, de har inte fått uppfostran. Man får alltid tanken att det vore gött om de fick gå en kamp mot någon riktig tuffing utan vapen. Bli helt jävla mosade ett antal ggr. Då skulle de veta sin plats till slut. Men kan man leka fritt utan egentliga konsekvenser så kan man fortsätta vara mysigt störd
Nej det är sjukt, lika sjukt som att det finns de som kallar det olyckshändelse här. Som om det vore okej någonstans och de bara råkade döda henne lite. Sjukt normaliserande av våld och en grupp som tydligt inte ska vistas tillsammans på de här hemmen då de när varandras helt skeva bild av gränser och okej beteende.
Citera
2024-08-08, 00:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Som sagt, din logiska förmåga... eller brist därav..

Läs igenom vad du skrivit och försök finna 5 fel.
okej så om dessa misshandlar henne och sen råkar hugga henne i halsen tror du dom kommer ringa polisen och torska eller hoppas på att dom lyckas komma undan? hur är de inte logiskt att dom hellre försöker komma undan än bli tagna asså vaaa hahjahahah
Citera
2024-08-08, 00:37
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
aldrig sagt kompis kingen, du påstår mycket saker o har alltid fel, först va det att fanns en video där dom
"klart o tydligt skär i henne" och jag vill du citerar var jag säger att jag fick den av en "kompis"
En kulturell referens lille vän "frågar åt en kompis" fast utanför din referensram kan man konstatera.

Så en random kille som fått precis ALLA filmer DIREKT från M kontaktar dig och skickar dem, en okänd och myndig person utan koppling till gruppen. Mmm visst. Du skickade dem direkt till polisen förstås, eller hur?
Citera
2024-08-08, 00:37
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
normalt o normalt kanske lite dumt sagt av mig men det händer och det händer mycket, vänner blir till fiender. Men jag tror det handlar om heder, emilia har bränt och dom ska visa att man inte leker med dom och därför vill dom förnedra henne så mycket som det går och sen gick det för långt. Innan dom ens torska så kom det ut att "planen inte va o klippa henne" och så som han som skicka videosen till mig har förklarat allting ganska detaljerat som gör att JAG tror det var en olyckshändelse. satt och snacka med han ett bra tag om det här för han hade mycket o säga.

Nej det gör ju inte det.

Inte i hälsosamma vänskapsrelationer då händer det inte mycket att vänner blir fiender.

Om du anser att det är en normalitet/något som händer ofta- får mig att fundera var du har för umgänge och vilka kretsar du hänger i.
Med tanke på sättet du skriver/tänker så kan man få sig en uppfattning.
Känns stundtals som man sitter och läser kommentater från TT när man ser hur du skriver med folk 🙄

Ja du refererar mycket till killen som skickade bilder/klipp till dig.
Varför har han inte skickat dig hela konversationen med Mel@k - om ni två är så tighta som du försöker få det att framstå här inne.

Nä, sorry.
Tror att du bara vill ha dina "5-minutes-of fame".
Och då du kanske inte fick det på TT bland dina jämngamla så försöker du få det här inne på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in