Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
normalt o normalt kanske lite dumt sagt av mig men det händer och det händer mycket, vänner blir till fiender. Men jag tror det handlar om heder, emilia har bränt och dom ska visa att man inte leker med dom och därför vill dom förnedra henne så mycket som det går och sen gick det för långt. Innan dom ens torska så kom det ut att "planen inte va o klippa henne" och så som han som skicka videosen till mig har förklarat allting ganska detaljerat som gör att JAG tror det var en olyckshändelse. satt och snacka med han ett bra tag om det här för han hade mycket o säga.
Nej det gör ju inte det.
Inte i hälsosamma vänskapsrelationer då händer det inte mycket att vänner blir fiender.
Om du anser att det är en normalitet/något som händer ofta- får mig att fundera var du har för umgänge och vilka kretsar du hänger i.
Med tanke på sättet du skriver/tänker så kan man få sig en uppfattning.
Känns stundtals som man sitter och läser kommentater från TT när man ser hur du skriver med folk 🙄
Ja du refererar mycket till killen som skickade bilder/klipp till dig.
Varför har han inte skickat dig hela konversationen med Mel@k - om ni två är så tighta som du försöker få det att framstå här inne.
Nä, sorry.
Tror att du bara vill ha dina "5-minutes-of fame".
Och då du kanske inte fick det på TT bland dina jämngamla så försöker du få det här inne på FB.