Citat:
Ursprungligen postat av
KingHiss
Enligt demokratisk lag krävs 51% för förändring av lagen, sen att 5% kan skapa problem det r helt sant. Men därför har vi polis, special polis, insats styrkor och underrättelsetjänsten och i slutändan militär.
Hamas gjorde fel i sak / det är ett pågående tyst krig / och det Israel gör nu det vill jag inte kommentera. Det får mannen med liten mustasch att framstå som dagis. Är ändå Pro-israeli, men jag stödjer inte deras höger-hökar.
Hamas är inte bara Islamister de är terrorister men inte rätt troende muslimer. De skiter helt i krigets lagar (om det nu finns ngra) men kan jag vända andra kinden till eller ta öga för öga, vilket av dessa alternativ skapar en bättre värld för framtiden?
Vilka lagar gjorde att vi tillät böneupprop samt införde halalmat i skolor? man behöver inte ändra lagarna demokratiskt om man kan införliva sina egna lagar i ett samhälle i alla fall. När ändrade vi våra lagar så att Romerna kunde ha sina domstolar? Jag måste missat det för de har egna domstolar.
För inte så länge sedan rapporterades det om sedlighetspoliser i vissa invandrartäta områden i Stockholm. Vilka lagar hade ändrats för att det skulle hända?
De flesta muslimer i världen stödjer det vissa av er kallar islamism så muslim är en helt korrekt term att använda. Speciellt som islam inte skulle existera utan det som kallas för islamism.
Att vända andra kinden till muslimer ses som ett svaghetstecken som de utnyttjar direkt.