2024-08-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilleeeeee
Står inget om att D är myndig, Från 15 år och uppåt får alla en offentlig försvarare, under 15 år får man ett målsägarebiträde det beror på hennes låga ålder

Det står ju klart o tydligt att D är myndig.
Citera
2024-08-13, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndresIniesta8
Vart såg du de?

Melak är häktad för att hon kan fortsätta att begå brott och försvåra utredningen och undanröja bevis
om det finns några kvar, inte att gå ut att döda
Citera
2024-08-13, 23:31
Medlem
Enheltvanligapas avatar
Citat:
Det var ju du själv som skrev följande * det var på efter 5, lätt att kolla upp det * i den stilen

Så…”bör inte vara svårt för någon att kolla upp” tar du som någon form av personligt påhopp?
Förlåt, jag skulle uttryckt mig mycket tydligare, ”det visades på TV4, så vem som helst kan se det på tv4play.se”
Hade du känt dig mindre påhoppad då?
Svårt det där med ord…
Citera
2024-08-13, 23:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Var i dagboken står det vuxen ?
Har inte läst dagbok, enbart häktningsframställan. Personen har fått offentlig försvarare = straffmyndig, så din teori fungerar inte.

Det har kontinuerligt angivits att personen är i 45-årsåldern.

Flickorna i chatten, de är snarare medbrottslingar än kan anses ha skyddat.
Citera
2024-08-13, 23:36
Medlem
Citat:
Jag har lyssnat på 22 nyheterna på TV 4 sen 22,00 ingen Jens Lapidius där ?
Som jag skrev i mina inlägg tidigare, så kommer svaret den 29 Aug 2024
Sen ska ni fokusera mera på Gruppchatten också, för där hittar ni den drivande kraften bakom detta
hemska brott. Nu kommer jag inte kommentera mera om detta fall återkommer den 29 aug 2024.

Jag tror också gruppchatten är helt avgörande här. Det är väl inte omöjligt att flera deltagare där blir indragna och åtalade så småningom.
Citera
2024-08-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enheltvanligapa
Så…”bör inte vara svårt för någon att kolla upp” tar du som någon form av personligt påhopp?
Förlåt, jag skulle uttryckt mig mycket tydligare, ”det visades på TV4, så vem som helst kan se det på tv4play.se”
Hade du känt dig mindre påhoppad då?
Svårt det där med ord…

När du skrev om efter 5, då svara jag dig, att jag har lyssnat nu på tv4 nyheterna mellan 22.00 - 22.35. och hade inte hört något om det du skrev då, jag går inte in på någon play program och tittar, nej känner mig inte påhoppad.
Citera
2024-08-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Har inte läst dagbok, enbart häktningsframställan. Personen har fått offentlig försvarare = straffmyndig, så din teori fungerar inte.

Melak fick också offentlig försvarare hon är 15 år 45 dgr
Citera
2024-08-13, 23:42
Medlem
Citat:
29 Aug 2024 är mitt svar

Då lär du bli besviken! Finns inte en chans att utredningen är klar tills dess! Dom kommer begära uppskov igen o igen o igen o igen!
Citera
Medlem
Enheltvanligapas avatar
Citat:
När du skrev om efter 5, då svara jag dig, att jag har lyssnat nu på tv4 nyheterna mellan 22.00 - 22.35. och hade inte hört något om det du skrev då, jag går inte in på någon play program och tittar, nej känner mig inte påhoppad.

Va bra, då kan vi ju återgå till fallet i fråga.
Om du har mer info, som att du tex vet vem MGM3 är, eller annat om den, kan du då inte dela nåt av det med oss andra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Finns bara en häktingsframställan det är den på Melak
Citera
2024-08-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Då lär du bli besviken! Finns inte en chans att utredningen är klar tills dess! Dom kommer begära uppskov igen o igen o igen o igen!

Åtal ska vara väckt den 29 Aug 2024 så det visar sig
Citera
2024-08-13, 23:44
Medlem
Citat:
Står inget om att D är myndig, Från 15 år och uppåt får alla en offentlig försvarare, under 15 år får man ett målsägarebiträde det beror på hennes låga ålder
Nu har du noll koll igen. Det är ju målsäganden, dvs brottsoffret som får målsäganderbiträde.
Senast redigerad av SthlmHolmes 2024-08-13 kl. 23:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in