2024-08-14, 17:41
Medlem
Grejsimojsas avatar
Tråkigt att Mr Miyagi hamnat på dumpen
Citera
2024-08-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-05-26
Min uppfattning är att det är 30cm framför hans ruta dom parkerat sin bil jag vet inte om det räknas som gott med plats men i din bok kanske det går att traggla sig ur med en bil. Uppsåtet faller ändå på dumpen som med avsikt av felparkeringen var att förhindra mannen att lämna sin parkering vilket är olagligt.
Nej nu ska jag iväg och felparkera min bil framför någon stolle på Willys. Tar bussen hem sen och hoppas han inte skadar min bil.

#465 Vad har egentligen debatter om gäddornas körteknik för relevans?

Det intressanta här är hur gäddan beter sig. Även utan Dumpenbilen hade han säkert haft svårt att backa. Han är så usel på att backa att det är fascinerande. Han trycker hysteriskt på knappar i bilen, samtidigt som han försöker hålla för ansiktet och fotografera/filma. Hans psykbryt är bland de största i Dumpens historia, riktigt konstigt att rutorna inte immade igen av ångest. Att titta på spektaklet är en studie i hur chock kan få en person att köra bil sämre än en rattfyllerist.
Citera
2024-08-14, 20:11
Medlem
patajavels avatar
Och tråden om att diskutera gäddor funkar bra tycker vi?

Vet nån om asiaten har familj?
Han verkade ju lite upptagen ganska ofta
Citera
2024-08-14, 21:57
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Tråkigt att Mr Miyagi hamnat på dumpen

Förolämpa inte Karate Kids universum!

Körde Patrik-san wax on / wax off-tekniken med mobilkameran på rutan?
Citera
2024-08-14, 22:37
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Är det inte lite lustigt ändå med en filippinsk pedofil i Sverige? Man skulle kunna kalla honom för en "omvänd pedofil". Jag menar, det brukar ju vara svenska pedofiler som åker till Filippinerna och prövar lyckan. Kan det vara så att han tröttnat på dessa svenskar och kommit hit för att så att säga "jämna ut förutsättningarna" lite genom att våldta svenska barn? Nä, självklart har han inte det. Men det känns som en gubbe som kanske kommer att återvandra till hemlandet. Och vilket jävla efternamn sen. Han ser ju ut som en jävla schnitzel i ansiktet.

Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-14 kl. 22:39.
Citera
2024-08-14, 23:00
Medlem
#465 påminner om Issei Sagawa till utseendet
Citera
2024-08-14, 23:06
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Är det inte lite lustigt ändå med en filippinsk pedofil i Sverige? Man skulle kunna kalla honom för en "omvänd pedofil". Jag menar, det brukar ju vara svenska pedofiler som åker till Filippinerna och prövar lyckan. Kan det vara så att han tröttnat på dessa svenskar och kommit hit för att så att säga "jämna ut förutsättningarna" lite genom att våldta svenska barn? Nä, självklart har han inte det. Men det känns som en gubbe som kanske kommer att återvandra till hemlandet. Och vilket jävla efternamn sen. Han ser ju ut som en jävla schnitzel i ansiktet.

Jag gillar din teori starkt!

Och ja, rund och lite lagom panerad ser han ut att vara.
Jag hade gärna pressat en citron i nyllet på honom.
Citera
2024-08-14, 23:44
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Denna uppdatering: Storstädning idag! i-go-around, Lyxpotatissallad, Ubskyld och de andra i Gräv-gänget på Telegram har släpat fram tre tidigare okända peddosluskar. Försvinner från listan gör därmed #404 Blottaren, #162 Mr Mouthful och #182 Big Chikour. Vi tackar för insatsen! Nu är det vår förbaskade plikt att försätta dem i arbetslöshet och sedan hjälpa dem att underhålla det tillståndet. Eller som anwe8 så finstämt uttryckte det: "dra i trådar när tillfälle ges".

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen) - Stockholm, Kista
Enkel resa till polisstationen (napp igen) - Stockholm, Jakobsberg
Garderobspedofilen - Kvidinge, Örkelljunga
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen) - Enköping
Mannen som inte hann raka sig (napp igen) - Lund

Numrerade:

#123 Darth pratar i telefon - Degerfors
#160 Fackbody - Stockholm, Solna
#166 Vill barnet se min snabel - Södertälje
#167 Dramagäddan - Stockholm, Söderförort
#171 Instagrammannen - Stockholm, Bålsta, Gullmarsplan
#191 Gäddjoggen - Göteborg
#223 Gäddan som simmade över sundet - Malmö, Köpenhamn
#264 Mys under filten - Göteborg, Tynnered
#273 Gustavsbergsgäddan - Stockholm, Gustavsberg
#274 Snabbgäddan - Stockholm, Söderförort
#294 Vällingbyvreden - Stockholm, Vällingby
#313 Dansken som sprang över sundet - Malmö, Köpenhamn
#366 Badtofflan - Helsingborg
#374 Snabbgäddan - Lidköping
#390 Stavangermannen - Oslo, Sandnes
#403 Boxaren - Luleå
#433 Elscootergäddan - Göteborg, Munkedal
#440 Pikkbarberaren - Oslo
#450 Joggargäddan - Stockholm, Sätra

Totalt: 24 oidentifierade gäddor.

Jag hittar ingen rebus på #404, har du ett inläggsnr eller möjlighet att göra en rebus om ingen gjort en ännu?
Citera
2024-08-15, 00:30
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Jag hittar ingen rebus på #404, har du ett inläggsnr eller möjlighet att göra en rebus om ingen gjort en ännu?

Gärna rebus på både #404 Blottaren, #162 Mr Mouthful och #182 Big Chikour om de är ny-id:ade.
Citera
2024-08-15, 00:38
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Det finns en rebus men du kan få en ny. Finns även rebusar på 162 och 182 men ni får ett par till.

Rebus på 404 Blottaren:

Förnamn: E inte fattig utan E***.

Mellannamn: Jo + han.

Efternamn: Samma som komikern Peter som spelar i Sommaren med Göran och gjorde Hey Baberiba tillsammans med David Hellenius.

Född: 19 dagar före Miley Cyrus.

Rebus på 182 Big Chikour:

Förnamn: Samma som ledaren av PKK i Turkiet med efternamnet Öcalan, men byt ut bokstaven u mot bokstaven e.

Mellannamn: ******* Bounou, född 5 april 1991 i Montréal, Kanada, är en marockansk fotbollsmålvakt som spelar för Al-Hilal.

Efternamn: Tre sultaner i Osmanska riket hade detta namn mellan 1603 och 1730. A**** I, A**** II och A**** III.

Född: Exakt samma dag som rapparen Bubba Sparxxx.

Rebus på 162 Mr Mouthful:

Förnamn: Samma som Eriks bror i filmen Jägarna som spelas av Lennart Jähkel.

Mellannamn: Samma som förre statsministern för Socialdemokraterna, fetknoppen Persson.

Efternamn: Första delen i den amerikanska rapparens artistnamn som gjort låtarna Whistle och Elevator och släppt albumet Mail on Sunday. Lägg till motsatsen till kvinna.

Född: Dagen efter skådespelerskan Gunilla Röör.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-15 kl. 01:14.
Citera
2024-08-15, 11:44
Medlem
Rebus på #313

Förnamn: liten rund grönsak i plural som i bland är fylld med pimento. Görs olja på den.

Efternamn: samma som handbollsspelaren född 23 december 1988

Rebus på #223

Förnamn: samma som Wienfödde tyngdlyftaren född 1982

Efternamn 1: samma som Lotta som länge hade en sommarshow på Liseberg

Efternamn 2: son till Erik men med ett extra i mellan E och r
Citera
2024-08-15, 11:54
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrodinger.123

Rebus på #223

Förnamn: samma som Wienfödde tyngdlyftaren född 1982

Efternamn 1: samma som Lotta som länge hade en sommarshow på Liseberg

Efternamn 2: son till Erik men med ett extra i mellan E och r

Hittar bara en person i Danmark (krak.dk) med de efternamnen, men det är en dam. Bor han i Sverige eller Danmark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in