2024-08-17, 19:08
Avstängd
Vet inte riktigt vart denna tråd men jag har rökt på lite då och då sen jag var 13 och nu har jag knarkat i mer än ett år kanska rejält. Nu har jag märkt att min balans är dålig, har svårt att gå i en rak linje även fast jag har varit drogfri vissa perioder. Kommer det släppa sig eller kommer jag behöva gå som att jag har druckit tre starköl för livet?
Citera
2024-08-17, 21:48
Medlem
Damen101s avatar
Det är för livet tyvärr men klart det kan gå bättre. Kroppen återhämtar sig och det va likadant för mig. Efter många års knarkande av CB så blev balansen sämre. Men när du slutar blir det lite bättre. Man får bestående mén av knarkandet.
Citera
2024-08-17, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TantTuttar
Vet inte riktigt vart denna tråd men jag har rökt på lite då och då sen jag var 13 och nu har jag knarkat i mer än ett år kanska rejält. Nu har jag märkt att min balans är dålig, har svårt att gå i en rak linje även fast jag har varit drogfri vissa perioder. Kommer det släppa sig eller kommer jag behöva gå som att jag har druckit tre starköl för livet?

Hur fuck tar jag bort tråden? Jag var helt bensad när jag skrev så ursäkta stavningen
Citera
2024-08-18, 02:27
Medlem
Stackarn, här så försvinner inte saker… Du är här för att stanna
Citera
2024-08-18, 02:49
Medlem
Citat:
Kommer det släppa sig eller kommer jag behöva gå som att jag har druckit tre starköl för livet?

Beror ju naturligtvis på hur mycket kemikalier du fortsätter att stoppa i dig.

Citat:
Hur fuck tar jag bort tråden? Jag var helt bensad när jag skrev så ursäkta stavningen

Låter som att du har en ljus framtid framför dig.
Ge pundandet några år till och dålig balans kommer vara ditt minsta problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in