2024-08-22, 22:15
Medlem
Han kommer aldrig be om ursäkt och aldrig inte ens nämna eller beröra detta ämne, Han är en av den skamlösa ex politiker.
Citera
2024-08-22, 22:16
Medlem
Ducadreams avatar
Nej. Han ska inte be om ursäkt för något.
Citera
2024-08-22, 22:21
Medlem
Q-Trons avatar
Sent ska syndaren vakna, när det gäller Kristersson. Men det man får ge honom är väl att han ändå kom till insikt om att han hade fel och att han därefter ändrade sig. Vissa människor ändra sig aldrig, och skulle de mot förmodan göra det så skulle de aldrig erkänna sina misstag öppet. Jag tror att Kristersson fick sig en tankeställare efter den där sprängningen ute i Strängnäs för något halvår sedan. Eller, Sprängnäs som någon var snabb att döpa om samhället till i något kommentarsfält jag såg.

Reinfeldt däremot har jag egentligen inget hopp om att han kommer att krypa till korset för det vansinne han ställde till med. Han är på något vis fortfarande för investerad i den där världsbilden han målade upp när han sålde in lögnen om det mångkulturella samhället. Den internationella och horisontblickande strebern Fräsar-Fredde, som från flyget ner mot "kontinenten" blickar ner på svenskarna, och drar ner en ordentlig snorloska från nästrakten, och spottar skadeglatt på de sovande men barbariska svenskarna där nere på marken.

Min avsky för Fredrik Reinfeldt är närmast ändlös.
Citera
2024-08-22, 22:40
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Nej. Han ska inte be om ursäkt för något.
Jag håller med fullständigt. Han ska inte be om ursäkt. Ska han be om nånting så är det nåd.
Citera
2024-08-22, 22:42
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Har du hört någon ursäkt från en enda massinvandringsförespråkare som tex Mona Sahlin, Stefan Löfven, Annie Lööf eller svensk mainstreammedia? Nej det kommer aldrig hända. Det enda som hände var att någon kulturjournalist sade att han har haft fel i allt men hans efterblivna dynga bara forsätter.

Det vore väldigt intressant att samla alla de här kakistokraterna i ett och samma rum och gå igenom kriminalfall efter kriminalfall och den ena missprydande statistikdatan efter den andra och be dem ge sina kommentarer på allt elände de ställt till med. Luna i Skellefteå. Mikael i Skärholmen. Tommie Lindh i Härnösand. Akilovs offer på Drottningatan. Fredrik Andersson i Stockholm. Med många, många flera. Sahlin skulle jag definitivt vilja se tvingas att sitta tyst och bara ta emot, punkt efter punkt. Det mesta av den där sjukliga arrogansen hon uppvisade på den tiden har nog runnit ur henne idag.
Citera
2024-08-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Det vore väldigt intressant att samla alla de här kakistokraterna i ett och samma rum och gå igenom kriminalfall efter kriminalfall och den ena missprydande statistikdatan efter den andra och be dem ge sina kommentarer på allt elände de ställt till med. Luna i Skellefteå. Mikael i Skärholmen. Tommie Lindh i Härnösand. Akilovs offer på Drottningatan. Fredrik Andersson i Stockholm. Med många, många flera. Sahlin skulle jag definitivt vilja se tvingas att sitta tyst och bara ta emot, punkt efter punkt. Det mesta av den där sjukliga arrogansen hon uppvisade på den tiden har nog runnit ur henne idag.
Ja det hade varit intressant om en enda mainstreamjournalist hade ställt frågan. Var det så bra det här med massinvandringen? Men tyvärr kommer det aldrig hända för att de allihopa är korrupta/prostituerade. De som hoppat av bekräftar ju även detta.
Citera
2024-08-22, 23:08
Medlem
Länk nigga pleese. 🤷

Kul om dom insett det nu btw, såhär tjugo år för sent. 🥳
Fast det har dom ju insett för länge sen, dom talar till oss folk som om vi vore mindre vetande.
Vi är fårskocken som dom ska uppfostra. Kul ledare vi har. 🙂‍↔️
Citera
2024-08-22, 23:23
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag håller med fullständigt. Han ska inte be om ursäkt. Ska han be om nånting så är det nåd.

Nåd? Han är den bästa statsministern vi har haft på ett bra tag. Och ingen har varit bättre sedan hans tid. Ni gillar att mobba sönder Reinfeldt för att han har lite medmänsklighet som ni verkar sakna.
Citera
2024-08-23, 00:41
Medlem
IceEyess avatar
Vill minnas att han för ett par månader sedan fortfarande stod för och ser positivt på den invandringspolitiken som han och Alliansen förde.

Dock bör han bannlysas från att någonsin inneha någon högre befattning än korvförsäljare i Överkalix eller dylikt.
Citera
2024-08-23, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Nåd? Han är den bästa statsministern vi har haft på ett bra tag. Och ingen har varit bättre sedan hans tid. Ni gillar att mobba sönder Reinfeldt för att han har lite medmänsklighet som ni verkar sakna.
Ursäkta vad sa du nu?
Citera
2024-08-23, 00:50
Medlem
R5As avatar
Ni fattar väl att högerkapitalister som moderaterna bara ser invandrare som billig arbetskraft? Nu när invandringen fyllt upp vad som krävs för RUT så bromsar man in det. I princip hela uzbekistan och kazakhstan jobbar på Djursholm täby osv och städar åt dessa människor. Så Reinfeldt's retorik som Kristersson var med på handlade inte om att dom brydde sig om människorna.

Enda som kan lösa minskad befolkningsmängd är abortmotstånd och det ser vi i USA och många andra europeiska länder. I tider då krig kommer oss närmare så inte abort en rättighet anser staten.
Citera
2024-08-23, 01:17
Medlem
Reinfeldt är verkligen ett as!
Trodde kvinnorna på Fotbollförbundet och de aktiva skulle strejka!

2014-2019 gruppvåldtäkter upp 800%

Våldtäkter 2020:
Sverige 7500st
Finland 350st
Norge 174st

Han o Löfven har blod på sina händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem