2024-08-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-secret90
Jag har inte kommenterat någon dans du har taggat helt fel person

Någon skrev:
Det såg ut som fest ej begravning
Jag skrev:
Romska begravningar kan vara så
Du skrev:
Vad syftar du
Jag svarar dig med dansen
Citera
2024-08-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Spelar det någon roll om hon hade permission el var utskriven? Hon var inte inlåst vilket hon borde ha varit så mycket vet vi!

Ja, där är vi överrens. Även att det finns brister inom sis, men de har inte möjliggjort mordet. Där är vi inte överrens och kan hålla där.
Citera
2024-08-22, 22:41
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Speciellt personen med vinterjacka på sig som ser gladast ut av alla. Är det kallt nere i Skåne nu?

Nej, ca 18-19 grader varmt...
Citera
2024-08-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Vad menar du? Den filmen som spelades in när E låg på marken bunden är väl helt vedertagen? Jag har sett den. Eller vad pratar ni om för film som kanske inte finns? Fruktansvärd film och fruktansvärt att den spridits 💔💔💔

Fanns personer som deklarerade att de hade ytterligare filmer på senare delar av förloppet. Och beskrev saker i dessa. Men när andra bad om något slags bevis för att de inte bara trollade så försvann de…
Citera
2024-08-22, 22:56
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Ensamrätt brukar inte vara billigt att få.

Ensamrätt på vad exakt? Expressen var på begravningen också.

"Emilias familj godkände Expressens deltagande på begravningen."

https://www.expressen.se/nyheter/sve...-ariga-emilia/
Citera
2024-08-22, 23:31
Medlem
Citat:
Absolut inte. De får några års ungdomsvård om vi har tur.

En av dem är under 15 år och alltså. Hon får inget straff alls. Hon blir bara (fortsatt) omhändertagen av sociala myndigheter.
Citera
2024-08-23, 00:22
Medlem
För mig är det mycket märkligt och ovärdigt att dom anhöriga har tillåtit media att medverka vid begravningen. En begravning är för mig en privat sorgestund inom familjen och närstående. Det finns en del bilder i media som är direkt osmakliga och borde vara 100% privata.
Citera
2024-08-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggzy1959
För mig är det mycket märkligt och ovärdigt att dom anhöriga har tillåtit media att medverka vid begravningen. En begravning är för mig en privat sorgestund inom familjen och närstående. Det finns en del bilder i media som är direkt osmakliga och borde vara 100% privata.
För de allra flesta av oss skulle jag vilja säga. Ändå måste vi försöka förstå och respektera andra personers sätt att sörja, bearbeta, ära och fira vad som ändå fick bli av ett förlorat liv.
Citera
2024-08-23, 00:27
Medlem
Citat:
Vad menar du? Den filmen som spelades in när E låg på marken bunden är väl helt vedertagen? Jag har sett den. Eller vad pratar ni om för film som kanske inte finns? Fruktansvärd film och fruktansvärt att den spridits 💔💔💔
Det finns flera filmer. De är olika långa och visar olika saker, det är 100% säkert. Sen påstår vissa att själva mordet finns inspelat, men ingen verkar ha sett det, som tur är. Troligast är väl att en stickskada de inte trodde var dödlig blödde ut efter de lämnat och den kanske visst finns med på filmerna, men så odramatiskt att man inte noterar den.
Citera
2024-08-23, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
För de allra flesta av oss skulle jag vilja säga. Ändå måste vi försöka förstå och respektera andra personers sätt att sörja, bearbeta, ära och fira vad som ändå fick bli av ett förlorat liv.

Självklart är det så och dom har gjort sitt val och det står dom fritt att göra det valet.
Citera
2024-08-23, 01:18
Medlem
Citat:

Kanske lite tragiskt att den sprids men det är ju också ett dokument som visar hur dåligt det är ställt i dagens samhälle. De som jobbar på olika myndigheter som rör ungdomsvård och delar av migrationsverket borde vara tvungna att se en del sådana filmer inklusive en del av utbudet på theync. Gör man det så får man en ganska bra förståelse för vad människor är kapabla till, hur de tänker eller inte tänker.
Citera
2024-08-23, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det finns flera filmer. De är olika långa och visar olika saker, det är 100% säkert. Sen påstår vissa att själva mordet finns inspelat, men ingen verkar ha sett det, som tur är. Troligast är väl att en stickskada de inte trodde var dödlig blödde ut efter de lämnat och den kanske visst finns med på filmerna, men så odramatiskt att man inte noterar den.

3 separata stick i halsen som dödade henne. Det var inget misstag. Kommer visas i FUP sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in