Citat:
Domarna i tråden är naturligtvis inte sekretessbelagda. Det förefaller vara en stor andel mycket unga personer i tråden, vilket inte är konstigt utifrån mordoffrets ålder.
Mammans beteende i media från dagen efter mordet fram till begravningen igår, att ständigt vilja höras och synas, ser i mina ögon ut som ett stort ända "fuck you" till sociala myndigheter och rättsinstanser. Hon utnyttjar sin stackars dotters mord till max. Det framgår i domarna att pappan och morföräldrarna var missbrukare och jag tror inte på ett ord som mamman hävdar om sin egen inställning till droger. Hela hon säger emot sig själv.
Mamman tvingar in oförberedd stackars Founsanställda i sin Fuck you, socialtjänsten-dans efter kistan. Jag har faktiskt inte beskådat en mer osmaklig begravning av ett barn. Hade föräldrarna tagit hand om sin dotter hade hon levt idag. De är medskyldiga (ej juridiskt) Emilia kan inte bemöta mammans alla påståenden. Allt är mammans ord. Emilia kanske inte alls ringde så ofta eller bombade kärleksförklaringar till sin mor.
Mammans beteende i media från dagen efter mordet fram till begravningen igår, att ständigt vilja höras och synas, ser i mina ögon ut som ett stort ända "fuck you" till sociala myndigheter och rättsinstanser. Hon utnyttjar sin stackars dotters mord till max. Det framgår i domarna att pappan och morföräldrarna var missbrukare och jag tror inte på ett ord som mamman hävdar om sin egen inställning till droger. Hela hon säger emot sig själv.
Mamman tvingar in oförberedd stackars Founsanställda i sin Fuck you, socialtjänsten-dans efter kistan. Jag har faktiskt inte beskådat en mer osmaklig begravning av ett barn. Hade föräldrarna tagit hand om sin dotter hade hon levt idag. De är medskyldiga (ej juridiskt) Emilia kan inte bemöta mammans alla påståenden. Allt är mammans ord. Emilia kanske inte alls ringde så ofta eller bombade kärleksförklaringar till sin mor.
Precis som jag har tolkat och uppfattat hennes beteende från första uttalandet i media. Hon utnyttjar sitt stackars mördade barn till att framhäva sig själv som en bra förälder samt att få synas och höras och få en massa uppmärksamhet i media. Totalvidrigt.
Ex: "– Det var fullt med ungar i vår lägenhet när jag kom hem. De satt i köket och åt. Emilia hade lagat mat till dem.
Barnen brukade kalla Anna mamma ibland.
– De kunde lägga sig för att sova hos oss och då frågade jag ”har du ingen mamma som bryr sig om dig?”."
Vilken vuxen människa säger så till ett utsatt barn då? Jävla pundhuvud.
Och ja, begravningen var väldigt osmaklig. Ser nästan ut som att hon är hög på uppmärksamhet.
Angående missbruk, brukar personer med missbruksproblem av något slag ha ett visst slags utseende, så inte konstigt att folk tror att hon är/var beroende av något. Hon ser ju typ 10 år äldre ut också. Å andra sidan har något sådant inte framkommit i dokumenten jag nu läst igenom. Inte heller har några diagnoser på E framkommit, det är antagligen mammans påhitt för att folk ska tycka synd om henne. Stackarn har haft missbrukande föräldrar, våldsam och missbrukande man, dotter med diagnos mm.
Och ja, hade hon inte låtit sin 14-åriga dotter åka 13 mil bort sent på kvällen, hade ju psykopatmördarna inte kunnat mörda.
Senast redigerad av SthlmHolmes 2024-08-23 kl. 15:20.
Senast redigerad av SthlmHolmes 2024-08-23 kl. 15:20.