2024-08-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Om ni vill se egendomligheter: Gå in på FB sajten "Mellansels Anslagstavla". Klicka på "Personer", skriv in hennes namn i sökfältet. Då får ni fram en jävla massa konstigheter som hon velat ha hjälp med. Hästjäveln, fin ridhäst för övrigt, finns med på bilder där också. Killen som hon bodde finns med där också med jävligt skumma inlägg - Txm Ener?th- (x=i, ?=o). Skynda er innan hon börjar radera inläggen!

Tycker inte det var så mycket konstigheter, mest sånt som brukar stå i den typ av grupp. Hon verkar vara sångkunnig, det var dock nytt för mig. Sjunger på dop, begravningar och sådant. Känns märkligt att kombinera det med OnlyFans.

Hon verkade dock flera gånger desperat efter att veta exakt tid posten skulle dimpa ned i brevlådan (som om grannarna har inside info om PostNords aktuella rutt under dagen?!). Hon kanske gömde breven som kom ifrån Polisen så sambon inte såg dem, för varför ska man annars så akut behöva vittja sin brevlåda.
Senast redigerad av Florman 2024-08-23 kl. 18:06.
Citera
2024-08-23, 18:30
Medlem
F3ttans avatar
För oss som inte har facebook, ladda gärna upp nån bild på horan.
Citera
2024-08-23, 18:51
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon verkade dock flera gånger desperat efter att veta exakt tid posten skulle dimpa ned i brevlådan (som om grannarna har inside info om PostNords aktuella rutt under dagen?!). Hon kanske gömde breven som kom ifrån Polisen så sambon inte såg dem, för varför ska man annars så akut behöva vittja sin brevlåda.
Mycket intressant teori du framför där tycker jag!👍🏼

När jag på RatsIt sökte upp det som jag från tidigare bilder upplevde att det var en gubbe, så visade det sig att T.E. bara är 26 år?
Denne T.E. bor, d.v.s. är "mantalsskriven", i Nyland över 7 mil ifrån Sara i Ö-vik. Kanske nödvändigt om den stackars urfattiga mamman ska uppbära samhällets stöd genom olika bidrag.. hmmm!

Att hålla en häst (inackordering, foder, veterinär) är inte billigt årsvis, och dessutom lär den inte få plats i deras olika hyreslägenheter ovanför markplan!
Men med 400.000 utpressade kr, så underlättas den saken, och om man dessutom uppbär bostadsbidrag m.m. så löser det sig nog tänkte antagligen Sa-ha-ra!
Citera
2024-08-23, 19:02
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
För oss som inte har facebook, ladda gärna upp nån bild på horan.
Om du skriver ordet BILD i sökfunktionen (förstoringsglaset) och väljer INLÄGG, så får du upp inlägg med länkar till hennes startbild på facebook! 😊
Citera
2024-08-23, 19:31
Medlem
BILD (ER): https://gofile.io/d/tZwsvR
Citera
2024-08-23, 19:45
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tycker inte det var så mycket konstigheter, mest sånt som brukar stå i den typ av grupp. Hon verkar vara sångkunnig, det var dock nytt för mig. Sjunger på dop, begravningar och sådant. Känns märkligt att kombinera det med OnlyFans.

Du måste läst fel. Känner inte igen det du skriver,
Citera
2024-08-23, 19:46
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
När jag beskrev hennes agerande likt ett barn inför julafton eller en tiggare ifrån Rumänien, så angav jag inte när hästaffären skedde.
De bilder jag såg på hennes FB med gubben och hästen, innan hon raderade, var upplagda ifrån 2019 och framåt!

Då bodde hon med en kille i 25 årsåldern, är det ha du kallar "gubbe"?
Citera
2024-08-23, 20:18
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Då bodde hon med en kille i 25 årsåldern, är det ha du kallar "gubbe"?
En rundnätt mansperson med nerdragen keps som enbart upprepat fotograferas med en häst på 10-20 meters avstånd (utan inzoomning) kallade jag för gubbe!
En bild med hästen på nära håll där mannen till viss del syntes snett bakifrån gav ingen annan tanke hos mig.

Den person vars namn angavs tidigare i tråden T1m Ener0th är idag 26 år gammal enl. sajten RatsIt.
För 5 år sedan så skulle den du nämner vara 30 år idag. Den i tråden angivna T.E. var 21 år gammal när hästbilderna först visades upp på Saras FB.
Om dessa män är olika personer vet jag givetvis inte och bryr mig inte heller, men T.E. har iaf flyttat runt mer än en gång per år under de senaste 10 åren!

Källa: RatsIt.
Citera
2024-08-23, 20:30
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
En rundnätt mansperson med nerdragen keps som enbart upprepat fotograferas med en häst på 10-20 meters avstånd (utan inzoomning) kallade jag för gubbe!
En bild med hästen på nära håll där mannen till viss del syntes snett bakifrån gav ingen annan tanke hos mig.

Den person vars namn angavs tidigare i tråden T1m Ener0th är idag 26 år gammal enl. sajten RatsIt.
För 5 år sedan så skulle den du nämner vara 30 år idag. Den i tråden angivna T.E. var 21 år gammal när hästbilderna först visades upp på Saras FB.
Om dessa män är olika personer vet jag givetvis inte och bryr mig inte heller, men T.E. har iaf flyttat runt mer än en gång per år under de senaste 10 åren!

Källa: RatsIt.

Möjligtvis han som är pappa till barnet. Eller också blev det slut på grund av att Sara blitt gravid med någon annan.
Citera
2024-08-23, 20:49
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jftp
BILD (ER): https://gofile.io/d/tZwsvR

Klart att det är en WT brud med färgat hår, förstorade läppar, långa lösnaglar, filter på varenda bild och tatueringar. Hennes favoritföda är antagligen cigg/vape och Red Bull. Brottet är så jävla WT korkat med då starka bevis finns i chattkonversationer och liknade. Stackars unge att ha en sån WT morsa.
Citera
2024-08-23, 23:38
Avstängd
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Här finns namn på samtliga.
https://gofile.io/d/3RCzMW

Vem är denna kvinna: Sar* Elen* Carolin* K*rlsson
*=a

Skulle du kunna ladda upp igen? Dödlänk.
Citera
2024-08-24, 00:06
Medlem
PreciousStoness avatar
Länkar till:
1) Dagboksblad
2) Stämningsansökan

(Länkarna fungerar i 30 dagar.)
Senast redigerad av PreciousStones 2024-08-24 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in