Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-02, 17:54
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Och?

Undrar fortfarande vad det är för psykiskt fel på männen som klarar av att göra en sådan sak. Psykos.

Är du idiot? Hur tycker du att världen ser ut? Är den harmonisk och fredlig, har alla mat, ett hem och hela kläder?

Människosläktet är inte bättre än såhär. En del av oss försöker men många gör det inte. Detta är det normala för många människor när de tror att ingen ser dem.
Senast redigerad av SithMaster 2024-09-02 kl. 18:06.
Citera
2024-09-02, 18:16
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Varför ville dessa män ens knulla och våldta en medvetslösa och lealösa kropp?

Förstår man inte själv att detta är sjukt och undrsr varför kvinnan är medvetslös.

Vidrigt sjukt.

Männen borde ju vara mentalt handikappade och ha sjuka sexfantasier.

Det finns många män här i världen som gärna knullar spädbarn så ja, en del personer har mycket sjuka sexfantasier.
Citera
2024-09-02, 18:59
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Hur vet männen att det var våldtäkt det handlade om?

Har varit inne en gång i tiden och läst på ex Bobdy contact när par söker män för att komma och knulla frun. Där frugan också ska ha varit täckt och man ska bara komma dit och knulla och gå utan hon ser vem hon har knullat.
I dessa fall, skulle också kunnat varit våldtäkt men utan att dessa män vet om det.

Skulle vilja veta hur detta har gått till. Fruktansvärt alla fall och det påminner mig om hon som hade en funktionsnedsättning nånstans i Sverige som tvingades ha sex med en massa män av sin pojkvän. Tror dock det i det fallet att mannen tog betalt.

Tänker mig också in i männen som kom dit som kanske trodde allt var okej men nu i efterhand visade att man varit med om våldtagit någon mot sin vilja även om kanske ingen våld och tvång att varit med i bilden.
Jag hade fått stora skuldkänslor om jag varit med om något sådant och inte vetat om att det hela faktiskt rörde sig om en våldtäkt.

Så du tänker att x antal män dykt upp på någon sexträff och inte fattat att det är fel att ligga med någon utslagen/drogad/väck/medvetslös kvinna? Eftersom de inte kanske behövde använda våld eller tvång?

Oroväckande uttalande.

Ett tips till dig är att aldrig ligga med någon som är däckad. Det är fel. Hoppas att du förstår det nu.
Citera
2024-09-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Så du tänker att x antal män dykt upp på någon sexträff och inte fattat att det är fel att ligga med någon utslagen/drogad/väck/medvetslös kvinna? Eftersom de inte kanske behövde använda våld eller tvång?

Oroväckande uttalande.

Ett tips till dig är att aldrig ligga med någon som är däckad. Det är fel. Hoppas att du förstår det nu.

Tycker det är mer skrämmande att du läser som en blind.
Citera
2024-09-02, 19:12
Medlem
vonVettvillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Hmm inlägget försvann
Jo jag undrade vilken drog som användes, samt hur uppdagades det? Var hon snygg?
Vilken drog?.... Det skulle du bra gärna vilja veta.
Det kanske uppdagades att hon inte var snygg.
Och då finns det väl inget nyhetsvärde.

Förutom att du verkar jävligt angelägen om att få reda på vilken drog som användes.
Citera
2024-09-02, 19:19
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonVettvilling
Vilken drog?.... Det skulle du bra gärna vilja veta.
Det kanske uppdagades att hon inte var snygg.
Och då finns det väl inget nyhetsvärde.

Förutom att du verkar jävligt angelägen om att få reda på vilken drog som användes.

Mmm mycket intresserad av att få veta det! Men nån i tråden skrev att det handlade om xanax o valium..
Ja hon var tydligen en gammal kärring.. Du får läsa tråden så får du svar
Citera
2024-09-02, 19:34
Medlem
vonVettvillings avatar
Citat:
Mmm mycket intresserad av att få veta det! Men nån i tråden skrev att det handlade om xanax o valium..
Ja hon var tydligen en gammal kärring.. Du får läsa tråden så får du svar
Blev visst ett missförstånd, det var menat som en fråga, glömde bara citationstecken.
Jag har läst tråden.
Och nu när du har fått kännedom om vilka läkemedel som har används, antar jag att kvinnor i din närhet riskerar att råka illa ut.
Citera
2024-09-02, 19:43
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonVettvilling
Blev visst ett missförstånd, det var menat som en fråga, glömde bara citationstecken.
Jag har läst tråden.
Och nu när du har fått kännedom om vilka läkemedel som har används, antar jag att kvinnor i din närhet riskerar att råka illa ut.

Nä, xanax o valium är ju bara benso. Man blir lite go o trött bara.

Hmm.. Så
1) jag kan få tag på xanax o valium
2) jag har råd att köpa en massa
3) jag har kvinnor i min närhet
4) jag får möjlighet att på nåt sätt droga dem med alla dessa tabletter
5) jag är våldtäktsmän

Det var som tusan. Mer än vad jag visste. Kan det vara så att du projicerar, o allt det kan istället appliceras på dig?
Citera
2024-09-02, 21:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Och?

Undrar fortfarande vad det är för psykiskt fel på männen som klarar av att göra en sådan sak. Psykos.

Att hela 89 skulle vara helt ombord från start tycker man ju är konstigt. Men om de nu sökt och hittat just detta "knulla en medvetslös kvinna!". Så kommer ju deras försvar bli aningen komplicerat. Men jag trodde hon var ok med det! Det är väl kanske så de försöker ändå att få det som. Att de trodde att detta var bra vanligt typ BDSM sex för att just inte framställas som rena psykon.
Citera
2024-09-02, 21:11
Medlem
Citat:
Hmm inlägget försvann
Jo jag undrade vilken drog som användes, samt hur uppdagades det? Var hon snygg?

Tippar på GHB då man ska bli heeelt maxad och väldigt kåt. Har själv aldrig testat, men några 70-talister jag kände som brukade kicka skiten på 90-talet påstod att skiten förbjöds just eftersom att galningarna blev så kåta att de började knulla ute på gatan, i buskar, affärer etc.

Men man borde ändå förstå att det är någon annan som knullar, droger har knappast effekten att göra en så pass efterbliven att man inte kan skilja person från person i längden 8===D, så vidare man inte är helt utslagen och däckad dvs. Av vissa porrfilmer att dölja handlar det väl om någon grupp av cucks, eller fan till och med orgy som ballat ur helt? Har svårt att tro alla 90 gick med på att våldta en medvetslös Tant**, utan hon var väl med på det till en början innan maken pressade på alltmer och hon insåg sitt felsteg.
Senast redigerad av tktrx83 2024-09-02 kl. 21:26.
Citera
2024-09-02, 21:24
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Tippar på GHB då man ska bli heeelt maxad och väldigt kåt. Har själv aldrig testat, men några 70-talister jag kände som brukade kicka skiten på 90-talet påstod att skiten förbjöds just eftersom att galningarna blev så kåta att de började knulla ute på gatan, i buskar, affärer etc.

Men man borde ändå förstå att det är någon annan som knullar, droger har knappast effekten att göra en så pass efterbliven att man inte kan skilja person från person i längden 8===D, så vidare man inte är helt utslagen och däckad dvs. Av vissa porrfilmer att dölja handlar det väl om någon grupp av cucks, eller fan till och med orgy som ballat ur helt? Har svårt att tro alla 90 gick med på att våldta en medvetslös brud, utan hon var väl med på det till en början innan maken pressade på alltmer och hon insåg sitt felsteg.
"Brud" ? Maken är 72 år, gissar att kvinnan är runt 60 år nu eller kanske äldre. Hon borde ha varit i 50 års ålder när det pågick.
Citera
2024-09-02, 21:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
"Brud" ? Maken är 72 år, gissar att kvinnan är runt 60 år nu eller kanske äldre. Hon borde ha varit i 50 års ålder när det pågick.

Helvete. Att de ens fick ihop nära 100 män då. Men som sagt tidigare poliser osv. Dessa män var nog i samma ålder de med.

Sedan kanske de då kan skylla på att detta är rätt vanligt i Frankrike. Gruppträffar med kvinns som har sex med en massa män. Läs typ bara zavatrash. Det är väl viktig då att kvinnan verkligen vill detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in