Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-03, 01:26
Medlem
Jim Grapenkrantz gjorde väl något liknande (minus drogerna), likt en hustrumisshandlare malde han långsamt ner allt motstånd, hotade att soc skulle ta ifrån kvinnan barnen om deras sexvideos kom ut, fick dem att sälja sex för att sedan göra det värre och värre. Slutade med en en lägenhet i Berlin där hon var fastsurrad till händer och fötter, tejpad för munnen och man efter man fick gå in och våldta henne. Sexualiteten gör många män(niskor) sjuka i huvudet.. https://open.spotify.com/episode/0x8Ih7bIazoOx1Ur2uFYkF

Med det sagt så tror jag det mestadels är blattemän, de har visat flertalet gånger att de gärna våldtar de boende på ålderdomshem t.ex.
Senast redigerad av Tempmail2 2024-09-03 kl. 01:29.
Citera
2024-09-03, 01:27
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Men vafan..
Ofta 80 snubbar vill knulla en gammal kärring
Vilket indikerar att det är något fishy här. Jag är ledsen men jag tror inte på det här. ”Männen var mellan 21 och 68”. Vilken 21-åring vill knulla en medvetslös 70-årig gammal potatissäck?

Det här handlar om något helt annat, sannolikt så kallad cuckolding där paret träffat ensamma pervon online för att knulla med frivilligt. Och sedan har det kommit ut i samband med makens gripande och då hittar den gamla frun på den här rövarhistorian för att rädda ansiktet inför barnen och grannkärringarna.
- Han drogade mig och alla våldtog mig, jag är helt oskyldig buhuu.
Senast redigerad av Galejan 2024-09-03 kl. 01:31.
Citera
2024-09-03, 07:38
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Hur lyckas man få en 21 åring att sätta på en medvetslös 68 årig tant? Namnen som publicerats måste ha varit I syfte att få oss att tro att det är fransmän som ligger bakom det här. Men det låter helt orimligt.

Det finns tillräckligt många människor i världen för att alla sorters handlingar ska kunna ske. Var väl inte så länge sen ett vårdbiträde våldtog en 90-åring (eller nåt) på ett äldreboende
Citera
2024-09-03, 09:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vilket indikerar att det är något fishy här. Jag är ledsen men jag tror inte på det här. ”Männen var mellan 21 och 68”. Vilken 21-åring vill knulla en medvetslös 70-årig gammal potatissäck?

Det här handlar om något helt annat, sannolikt så kallad cuckolding där paret träffat ensamma pervon online för att knulla med frivilligt. Och sedan har det kommit ut i samband med makens gripande och då hittar den gamla frun på den här rövarhistorian för att rädda ansiktet inför barnen och grannkärringarna.

Fattar jag dig rätt om jag tror du menar som nedan?

1. Ingen 21-åring skulle knulla en medvetslös 70-åring.
2. 21-åringar har inga problem med att sätta på 70-åringar samtidigt som deras äkta män sitter och tittar.
Citera
2024-09-03, 09:39
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Men vafan..
Ofta 80 snubbar vill knulla en gammal kärring

Citat:

Har du glömt hur det var på galejan vid 21?
Undrar vad nuckan fick som tröst - 25 spänn?
Citera
2024-09-03, 09:42
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:

Tror du är inne på sanningen här. Det hela är en rövarhistoria.
Citera
2024-09-03, 10:23
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Precis. Tror kanske det finns max 5st 21 åringar på jorden just nu som skulle kunna tänka sig knulla en sovande potatissäck. O samtliga av dom befinner sig i Afghanistan.
Citera
2024-09-03, 11:07
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Tror du är inne på sanningen här. Det hela är en rövarhistoria.
Precis. Mer detaljerat tror jag att paret har levt ett vidlyftigt sexliv i 30-40 år som enbart har underlättats av internet. Det är säkert sant att det varit in strid ström av män mellan låren på tanten, i skiftande åldrar. Det finns ett namn på sådana kvinnor; Hotwife. När få hennes pervo till make - surprise surprise - åker dit för att ha smygfotograferat unga kvinnor så har han försvarat sig med att paret har ett fritt och öppet sexliv och han har säkert sagt mer än han behövde i förhören.

När då frugan konfronterats med makens uppgifter så har hon omedelbart insett vilken skandal det här kommer att bli. Frankrike är ett romanskt land och Avignon ligger i Provence, ett sydligt och konservativt landskap. Mycket katoliker. Väninnorna i kyrkan, barnen, grannarna… Alla skulle få veta att det anonyma gamla paret haft vilda sexorgier. Partnerbyte. Cuckolding. Unga män har haft fritt tillträde till fru Baguette och maken har suttit på en stol i ett hörn och runkat. Mon Dieu! Skandal!

Så av olika horribla alternativ har tanten valt att kasta maken under bussen. Hedern måste räddas på något sätt. I all hast snor hon ihop en ogenomtänkt lögn om att hon inte vet någonting om något sex. Hon drar till med att hon måste ha varit drogad. Ja, så var det. Mitt svin til make har drogat mig och utsatt mig för detta hemska. Jag är inte en pervers galning, jag är ett offer!

Och nu sitter maken i skiten och skandalen är ett faktum på allvar. Istället för att bara kärringarna i kyrkokören chockas så blir det här internationella nyheter. Vilken skräck! Fritzl nummer två. Han har drogat hustrun i årtionden och vemsomhelst har fått komma och förgripa sig på henne. Vilken best! Lås in honom och kasta nyckeln!!!

Jag tror inte ens att kärringen själv anade hur detta skulle blåsas upp och naturligtvis blir hon inte helt trodd. Folk kommer att prata och spekulera. Tvivel kommer att finnas. Det är ett helt unikt fall om det vore sant, framförallt eftersom det pågått under så lång tid och utan att kvinnan märkt något. Det är helt orimligt för den som tänker efter.

Det kommer säkert att bli ett enormt fängelsestraff för maken om frun inte ångrar sig och berättar sanningen. Kommer hon att göra det? Det är inte säkert. Det kan mycket väl bli så att runkgubben åker in för resten av livet för att han var kåt och gifte sig med ett fnask.
Senast redigerad av Galejan 2024-09-03 kl. 11:14.
Citera
2024-09-03, 11:23
Medlem
SloppySecondss avatar
Kanske har ålder betydelse då 21 åringarna har granny issues gissningsvis ?
Sko sig på en gammal försvarslös individ som inte rör-sig det minsta.
Trodde det var som bäst när havet stormar och inte dött-kött. weird och creepy.
Citera
2024-09-03, 12:05
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Precis. Mer detaljerat tror jag att paret har levt ett vidlyftigt sexliv i 30-40 år som enbart har underlättats av internet. Det är säkert sant att det varit in strid ström av män mellan låren på tanten, i skiftande åldrar. Det finns ett namn på sådana kvinnor; Hotwife. När få hennes pervo till make - surprise surprise - åker dit för att ha smygfotograferat unga kvinnor så har han försvarat sig med att paret har ett fritt och öppet sexliv och han har säkert sagt mer än han behövde i förhören.

När då frugan konfronterats med makens uppgifter så har hon omedelbart insett vilken skandal det här kommer att bli. Frankrike är ett romanskt land och Avignon ligger i Provence, ett sydligt och konservativt landskap. Mycket katoliker. Väninnorna i kyrkan, barnen, grannarna… Alla skulle få veta att det anonyma gamla paret haft vilda sexorgier. Partnerbyte. Cuckolding. Unga män har haft fritt tillträde till fru Baguette och maken har suttit på en stol i ett hörn och runkat. Mon Dieu! Skandal!

Så av olika horribla alternativ har tanten valt att kasta maken under bussen. Hedern måste räddas på något sätt. I all hast snor hon ihop en ogenomtänkt lögn om att hon inte vet någonting om något sex. Hon drar till med att hon måste ha varit drogad. Ja, så var det. Mitt svin til make har drogat mig och utsatt mig för detta hemska. Jag är inte en pervers galning, jag är ett offer!

Och nu sitter maken i skiten och skandalen är ett faktum på allvar. Istället för att bara kärringarna i kyrkokören chockas så blir det här internationella nyheter. Vilken skräck! Fritzl nummer två. Han har drogat hustrun i årtionden och vemsomhelst har fått komma och förgripa sig på henne. Vilken best! Lås in honom och kasta nyckeln!!!

Jag tror inte ens att kärringen själv anade hur detta skulle blåsas upp och naturligtvis blir hon inte helt trodd. Folk kommer att prata och spekulera. Tvivel kommer att finnas. Det är ett helt unikt fall om det vore sant, framförallt eftersom det pågått under så lång tid och utan att kvinnan märkt något. Det är helt orimligt för den som tänker efter.

Det kommer säkert att bli ett enormt fängelsestraff för maken om frun inte ångrar sig och berättar sanningen. Kommer hon att göra det? Det är inte säkert. Det kan mycket väl bli så att runkgubben åker in för resten av livet för att han var kåt och gifte sig med ett fnask.

Snyggt skrivet
Citera
2024-09-03, 12:34
Medlem
Låter som en dröm.

Hade inte polisanmält.
Citera
2024-09-03, 12:43
Medlem
ratboness avatar
Citat:

Men polisen hittade ju filmer där frugan är närmast komatos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in