Citat:
Ursprungligen postat av
PyjamasXL
Tror du är inne på sanningen här. Det hela är en rövarhistoria.
Precis. Mer detaljerat tror jag att paret har levt ett vidlyftigt sexliv i 30-40 år som enbart har underlättats av internet. Det är säkert sant att det varit in strid ström av män mellan låren på tanten, i skiftande åldrar. Det finns ett namn på sådana kvinnor;
Hotwife. När få hennes pervo till make - surprise surprise - åker dit för att ha smygfotograferat unga kvinnor så har han försvarat sig med att paret har ett fritt och öppet sexliv och han har säkert sagt mer än han behövde i förhören.
När då frugan konfronterats med makens uppgifter så har hon omedelbart insett vilken skandal det här kommer att bli. Frankrike är ett romanskt land och Avignon ligger i Provence, ett sydligt och konservativt landskap. Mycket katoliker. Väninnorna i kyrkan, barnen, grannarna… Alla skulle få veta att det anonyma gamla paret haft vilda sexorgier. Partnerbyte. Cuckolding. Unga män har haft fritt tillträde till fru Baguette och maken har suttit på en stol i ett hörn och runkat. Mon Dieu! Skandal!
Så av olika horribla alternativ har tanten valt att kasta maken under bussen. Hedern måste räddas på något sätt. I all hast snor hon ihop en ogenomtänkt lögn om att hon inte vet någonting om något sex. Hon drar till med att hon måste ha varit drogad. Ja, så var det. Mitt svin til make har drogat mig och utsatt mig för detta hemska. Jag är inte en pervers galning, jag är ett offer!
Och nu sitter maken i skiten och skandalen är ett faktum på allvar. Istället för att bara kärringarna i kyrkokören chockas så blir det här internationella nyheter. Vilken skräck! Fritzl nummer två. Han har drogat hustrun i årtionden och vemsomhelst har fått komma och förgripa sig på henne. Vilken best! Lås in honom och kasta nyckeln!!!
Jag tror inte ens att kärringen själv anade hur detta skulle blåsas upp och naturligtvis blir hon inte helt trodd. Folk kommer att prata och spekulera. Tvivel kommer att finnas. Det är ett helt unikt fall om det vore sant, framförallt eftersom det pågått under så lång tid och utan att kvinnan märkt något. Det är helt orimligt för den som tänker efter.
Det kommer säkert att bli ett enormt fängelsestraff för maken om frun inte ångrar sig och berättar sanningen. Kommer hon att göra det? Det är inte säkert. Det kan mycket väl bli så att runkgubben åker in för resten av livet för att han var kåt och gifte sig med ett fnask.