Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-03, 17:32
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Så männen borde inte vilja knulla tanten när hon är medvetslös, även om dom fått kontakt via ”Våldta min fru när hon är drogad” chatt. För att hon är gammal. Men dom borde vilja knulla henne pga cuckold för då är hon snygg och okej?

Jävla tankevurpa där

Aa exakt hade hon vart snygg hade man ju förstått liksom o velat ha reda på var på nätet det är postat men nu när det är en gammal hösäck är det hela inte trovärdigt. Jag tror precis som en skribent här för några inlägg sedan skrev så bra!
Citera
2024-09-03, 17:35
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
En hel novell av spekulationer utan någon som helst faktagrund...

Hur förklarar du filmerna som hittats där kvinnan i medvetslöst tillstånd misshandlas av olika män?
Det har säkert varit varierande sorters perversioner genom åren. Heminspelad porr där den kraftigt berusade frun blir påsatt av kvällens främling är säkert inte otänkbart.
Citera
2024-09-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det har säkert varit varierande sorters perversioner genom åren. Heminspelad porr där den kraftigt berusade frun blir påsatt av kvällens främling är säkert inte otänkbart.

Sök och du kommer finna! Lite frsnska kan vara bra att kunna kanske.
Citera
2024-09-03, 17:40
Medlem
Bara vaginalt och inte i munnen också!??? Vem vill få ungar….
Citera
2024-09-03, 19:31
Medlem
TweentyFives avatar
Herregud vilken sjuk man.
Citera
2024-09-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
Herregud vilken sjuk man.
Herregud, vilka sjuka män.
Citera
2024-09-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Inte uppenbart bara för att du personligen tror det. Personligen håller jag inte ned dig
Tröttsam du är. Bara för att du inte går igång på det så kan ingen annan heller göra det.
Citera
2024-09-04, 01:59
Medlem
Harmandas avatar
Gubben har erkänt så ni kan ju sluta spekulera om att hon skulle ha varit med på det hela. Tydligen var det jetesyyyynd om honom som hade en så tråkig fru som inte ville ställa upp på hans perversa önskemål, så han blev tvungen att ge henne kraftiga sömnmedel så han kunde leva ut dem ändå.
https://x.com/france24_en/status/183...721926327?s=46
Citera
2024-09-04, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Det mesta är möjligt här i världen. Dina fantasier låter dock högst osannolika. Nu står det ju specifikt i franska tidningar att man hittat misshandel av en kvinnan i medvetslöst tillstånd. Eftersom det tidigare i artikeln står om våldtäkt tolkar jag det som att misshandel i detta fall är just det, dvs tex slag inte sex.

Det är magstarkt nog att tro att man medvetet vill drogas till medvetslöshet och vilja bli våldförd på sexuellt. Men tror du också hon vill bli misshandlad i detta tillstånd?

Den enda "brasklappen" till att du kan ha rätt i något av det du skriver är om historien som skrivs i tidningarna är överdriven eller rentav lögn. Alltså att det framkommer att hon faktiskt inte var medvetslös och inte påtvingad och inte misshandlad.

Men att man medvetet vill bli drogad, våldtagen och misshandlad låter för osannolikt.
Citera
2024-09-04, 04:46
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
Det mesta är möjligt här i världen. Dina fantasier låter dock högst osannolika. Nu står det ju specifikt i franska tidningar att man hittat misshandel av en kvinnan i medvetslöst tillstånd. Eftersom det tidigare i artikeln står om våldtäkt tolkar jag det som att misshandel i detta fall är just det, dvs tex slag inte sex.

Det är magstarkt nog att tro att man medvetet vill drogas till medvetslöshet och vilja bli våldförd på sexuellt. Men tror du också hon vill bli misshandlad i detta tillstånd?

Den enda "brasklappen" till att du kan ha rätt i något av det du skriver är om historien som skrivs i tidningarna är överdriven eller rentav lögn. Alltså att det framkommer att hon faktiskt inte var medvetslös och inte påtvingad och inte misshandlad.

Men att man medvetet vill bli drogad, våldtagen och misshandlad låter för osannolikt.
Bernard Brandes träffade Armin Maiwes online på ett forum för kannibalfetischer och de båda homosexuella männen kom överens om att Brandes skulle komma till Maiwes gård i Rotenburg för att bli mördad och upppäten. Så skedde också. De båda männen började med att skära av Brandes penis och steka den i olja men den visade sig vara svårtuggad så man kastade den till hundarna. Därefter knivhögg Maiwes sin villige gäst och lät honom förblöda i ett badkar innan han först förgrep sig på liket och sedan styckade upp honom i bitar som han under nästan två års tid förvarade i frysen och regelbundet åt av.

https://allthatsinteresting.com/armin-meiwes

Så det finns folk till allt. Bara för att man själv inte kan föreställa sig att göra något så ska man inte förutsätta att det inte finns människor som går igång på det. Många kvinnor fantiserar om att bli våldtagna, så många som fyra av tio.

https://www.psychologytoday.com/us/b...t-do-they-mean

Är det då så främmande att tro att ett par som under många årtionden pushat gränserna för sina depraverade sexlekar till slut når ett stadium där man spelar in porr där kvinnan drogas och främlingar tar för sig av henne samtidigt som mannen filmar och runkar?

Mitt syfte är att påtala möjligheten. Det är vad jag tror hände. Jag tror inte ett dyft på att kvinnan under tio års tid bara ignorerat det faktum att hon då och då förlorat ett dygn i tid och varje gång vaknar upp med ont i röven och blåmärken och inte frågar sig vad som händer? Det är helt jävla orimligt. Hade jag vaknat upp med förlorad tid och bultande anus hade jag inte bara duschat och kört till jobb och glömt bort alltihop. Hade du?
Citera
2024-09-04, 04:48
Medlem
Med tanke på kvinnans ålder ( well into klimakteriet) med sköra slemhinnor och kropp som inte är så sexuell längre, borde hon ha haft rejält ont när hon vaknat och börjat fundera.
Citera
2024-09-04, 04:56
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Med tanke på kvinnans ålder ( well into klimakteriet) med sköra slemhinnor och kropp som inte är så sexuell längre, borde hon ha haft rejält ont när hon vaknat och börjat fundera.
Det där är en skröna, och en rejält dum slutsats. No pun.

Jag vet inte om det är internet som fått oss att veta mer, eller om världen blivit sjukare. Men vi måste skärpa oss, om vi ska överleva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in