Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 01:12
Medlem
lindansarengabriels avatar
Att läsa vad folk skriver och spekulerar om här får mig att tappa tron på mänskligheten. Givetvis ska ALLA inblandade, utom offret, avlivas, detta sjuka kan inte få tillåtas att finnas. Och detta utan att veta några detaljer, jag vill inte veta.

Ni är alla vidriga och sjuka om ni tycker annorlunda.
Citera
2024-09-05, 08:43
Medlem
nanaems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindansarengabriel
Att läsa vad folk skriver och spekulerar om här får mig att tappa tron på mänskligheten. Givetvis ska ALLA inblandade, utom offret, avlivas, detta sjuka kan inte få tillåtas att finnas. Och detta utan att veta några detaljer, jag vill inte veta.

Och du är så mycket bättre som vill Avliva folk då?
Citera
2024-09-05, 09:26
Medlem
lindansarengabriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanaem
Och du är så mycket bättre som vill Avliva folk då?

I min värld så är detta det högsta goda, i dessa tider!

I din värld verkar allt vara tillåtet. Men aborter är väl helt ok, för dig?
Citera
2024-09-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
En intressant aspekt att nämna diverse namn på förövarna. Varför spelar det roll vad de heter? Är det viktigt för media att befolkningen får veta att de inte heter "muhammad" tro?

Givetvis för att visa att det är en "normal" man, anpassad i samhället. Inte ett monster som som bara lever för att våldta. Mer som att skenet kan bedra och i de lugnaste vatten...
Svin helt enkelt som sedan går hem och tar hand om barnen, sköter jobbet, ligger med frugan och känner sig toppen fast att de har gjort något fruktansvärt mot någon annan.
Citera
2024-09-05, 11:02
Medlem
Blir så äcklad! Mäns sjuka fantasier! (Innan ni ger er på mig, ja finns sjuka kvinnor också men nu pratar vi om denna situationen)
Läser kommentarerna här och blir ännu mer äcklad av vissa!
Alltså! Hon var säkert med på det, vad ful hon är, vart är filmerna osv osv..
Vart är ni som säger stopp!? Vart är ni som säger ifrån till era kompisar när/om de går för långt över gränsen mot en kvinna? Usch! Alla ska inte ta åt sig, men vissa av er!
Fattar ni hur modig denna kvinna är! Hon ville inte ha låsta dörrar under rättegången, det kunde skydda henne från skvaller osv. Men det skyddar ju även hennes gärningsmän! Nu får hela världen se vilka svinen är och vi kan också se att det kan vara vem som helst som lever i vårt samhälle... Usch så jävla äckligt av dessa män! Man kan ha fantasier och tankar, vill man göra verklighet av det så är det fine men då ska det vara med personer som är väl medvetna om det som sker! Fan, droga dessa män och låt en mekanisk kul knulla dom ett par månader så får de se filmerna sen... Undrar hur jävla bra de mår!
Så nu kan ni göra er roliga över det jag har skrivit men tänk på en sak.. Ni har alla förmodligen en dotter, en mamma, en syster.. Tänk om de skulle blivit utsatta... Vad skulle ni göra??
Citera
2024-09-05, 11:14
Medlem
Förstår inte hur det är möjligt att hon inte visste om något. Så hon låg och sov pga maken har fyllt henne med sömntabletter. När hon låg och sov så ringde han in männen som kom och hade sex med henne som då var helt borta.

Men hon måste väl känt något där nere eller nånstans där dom har fört in kuken. Hade dom aldrig utlösning för det måste hon ju märkt i så fall. Maken kanske tvättade rent henne efter varje våldtäkt.

Vilken jävla historia. En person som man litar på som gör detta. Ens närmaste familj ska ju skydda en mot allt ont, denna man gjorde tvärtom.

Undra varför han gjorde det? Var det pga att han gick igång på det eller var det en hämnd mot henne för varje gång dom har bråkat.

Stackars kvinna. Eftersom alla är från en liten by så lär hon ju sett dessa män flera ggr utan att veta något. Hon kanske till och med känner dom.
Citera
2024-09-05, 11:28
Medlem
Citat:

Jag också blev verkligen äcklad av alla dessa apor som skrev saker typ "man undrar om han laddade upp filmer fast bara om hon är snygg" och dylikt. De tror de är någon "bättre sort" som förtjänar bara "snygga tjejer" men i själva verket kan de jämföras till folk som utförde våldtäkter på en orangutang i Indonesien som var fängslad och tvingad till detta i typ många år.
De är samma gamla äckliga.
Citera
2024-09-05, 12:02
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Håller helt med dig. Hon var med på att bli drogad till medvetslöshet och trodde att hon hade sex med sin man. Att han hade en fetisch för det.

Men det sjuka aset lät 100 andra män våldta henne.
Håller med dig i din första slutsats. På Daily Mails artikel låter det som en ytligt sett välfungerande familj, dvs inga pundare, förståndshandikappade etc. Det tar inte 10 år att upptäcka att man återkommande blir neddrogad och våldtagen. Utan detta handlade om något som gav kvinnan en sexuell kick. Och om det var så att hon ville bli nedrogad och "våldtagen" av mannen, vad säger att hon inte ville bli neddrogad och "våldtagen" av andra okända män? Det känns ju som om dessa fetischer ligger väldigt nära varandra.
Citera
2024-09-05, 12:11
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cansada
Blir så äcklad! Mäns sjuka fantasier! (Innan ni ger er på mig, ja finns sjuka kvinnor också men nu pratar vi om denna situationen)
Läser kommentarerna här och blir ännu mer äcklad av vissa!
Alltså! Hon var säkert med på det, vad ful hon är, vart är filmerna osv osv..
Istället för att reagera på instinkt som ett dumt djur, varför inte läsa de argument som faktiskt läggs fram? Vi vet att det finns alla möjliga former av sexuella fetischer. Se följande lista från Wikipedia:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_paraphilias

Vi anser det vara praktiskt omöjligt att kvinnan inte skulle ha varit medveten om vad som hänt. Och en möjlig slutsats blir då att detta var något som hon ville uppleva. Och om hon ville bli drogad och sexuellt använd av maken, vad säger att hon inte ville uppleva samma sak med andra okända män? Mekanismerna bakom de två önskningarna påminner väldigt mycket om varandra.
Citera
2024-09-05, 12:26
Medlem
orco2s avatar
Citat:
I min värld så är detta det högsta goda, i dessa tider!

I din värld verkar allt vara tillåtet. Men aborter är väl helt ok, för dig?
Aborter är väl bra? Tex vid våldtäkt mm
Sen kunde det utvidgas lite först fram till v 20 eller vad det är nu sen efter första valet till riksdagen
har man röstat vänster så borde politisk abort gälla🤣🤣
Citera
2024-09-05, 12:59
Medlem
KnivStinas avatar
Incel viben här går att ta på.

Hon levde förmodligen i en våldsam relation, fysiskt och/eller psykiskt, vilket har gjort att hon medvetet blivit drogad. Kanske för att överleva våldet?
Citera
2024-09-05, 14:48
Medlem
Dominique Pélicot, heter maken. Den utsatta heter Gisèle Pélicot. Detta ligger ute via TT nu så det kan knappast vara känslig information. Dessutom:

”Rättegången är öppen för allmänheten på uppmaning av Gisèle Pélicot, som också gått med på att hennes namn och bild publiceras.”

https://www.barometern.se/nyheter/vi...or-att-valdta/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in