tittade i mitten på nov på en resa i början dec kineserna
hm 43 timmar på återresan ock sen ska jag vidare upp till norrland oxå
jag bukar åka åka med ving och ta sista minuten bara flygstol direkt till Phuketh..blivit dyrt men änd billigast o snabbast om man kan åka med kort varsel
jag bukar åka åka med ving och ta sista minuten bara flygstol direkt till Phuketh..blivit dyrt men änd billigast o snabbast om man kan åka med kort varsel
jag har oxå haft de tankarna flera ggr att ta en flygstol med charter igen men inte lika billigt som när jag första gången åkte charterstol sista minuten till phuket år 2000 betalade 1595 kr för 2 v ock på den tiden ingick både mat ock 20 kg bagage i priset samt man kunde få ett glas juice gratis
Senast redigerad av diseledvin 2024-01-10 kl. 16:20.
jag har oxå haft de tankarna flera ggr att ta en flygstol med charter igen men inte lika billigt som när jag första gången åkte charterstol sista minuten till phuket år 2000 betalade 1595 kr för 2 v ock på den tiden ingick både mat ock 20 kg bagage i priset samt man kunde få ett glas juice gratis
innan pandemin kom hittade jag för 2900 tror jag men det finns ej nu
Jag sitter typ i samma sitts, har slitit på jobbet nu hela sommaren och tänkte åka till Thailand typ kring 1:a december och vara där en månad. Skulle dock vilja åka med ett flygbolag där hand- och incheckat bagage ingår och att måltid och dryck även finns på flygresan. Är det nån som har nått tips på vilka flygbolag där detta ingår? Har nog möjlighet att åka både från Arlanda och Landvetter. Tacksam för tips!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!