Citat:
Ursprungligen postat av
Silltunna
Vafan gnäller ni om? Är det på nåt vis oväntat att en rockstar knullar groupies till höger och vänster? Så har det alltid varit och kommer alltid att vara, och deras fruar är väl medvetna om detta. Ni hade gjort detsamma!
Klantigt dock att göra henne på smällen. Men det finns värre saker än att sätta ett barn till världen.
Nej. Jag skulle inte vara ett svin om jag var en rockstjärna. Du kanske hade men inte alla andra. Jag hade kunnat knulla runt idag med ständigt nya heta partners då jag rankas högt utseendemässigt samt diverse andra attribut folk går igång på, inte fan gör jag det.
Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Han spelar ärlig för att han är busted.
Denne ”helylle” good guy är fylld till bredden med dubbelmoral och falskhet. Precis som de flesta vänstersympatisörer.
Sluta snacka skit. Finns lika många fake och dubbelmoraliserade människor på bägge hållen, vilken sida du tillhör säger egentligen noll om du kommer vara äkta vara eller fake.
Finns högersnubbar som visat sig att vara pedofiler, ska vi säga att det är typiskt alla högersmänniskor? Sluta generalisera, pucko.