2024-09-12, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Hatten av för Dave. Han är ärlig att han gjort ett misstag. Fine. Nu är det en familjesak.
Respekt.
Om det hade varit en familjesak hade han inte behövt gå ut med det i sociala medier.

Enda anledningen till att han ber om ursäkt är för att han blev påkommen. Lite svårt att trolla bort ett helt barn.

Hans fru lär ta honom till ”tvätten” och tvätta honom ren på sina sista slantar.
Citera
2024-09-12, 08:29
Grohl är fejk och falsk rakt igenom, precis som de flesta andra vänsteridealister. Dubbelmoral är deras signum.
Citera
2024-09-12, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Hatten av för Dave. Han är ärlig att han gjort ett misstag. Fine. Nu är det en familjesak.
Respekt.

Han spelar ärlig för att han är busted.

Denne ”helylle” good guy är fylld till bredden med dubbelmoral och falskhet. Precis som de flesta vänstersympatisörer.
Citera
2024-09-12, 08:32
Dave Grohl den jävla sopan! Spelar snäll och cool kille. Jävla fejk alltihop.
Citera
2024-09-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Om det hade varit en familjesak hade han inte behövt gå ut med det i sociala medier.

Enda anledningen till att han ber om ursäkt är för att han blev påkommen. Lite svårt att trolla bort ett helt barn.

Hans fru lär ta honom till ”tvätten” och tvätta honom ren på sina sista slantar.

Fast om han är seriös med att ta hand om barnet så är det ju lika bra att gå ut med infon på en gång, som han gjorde. Om inte lär det aldrig sluta skvallras, vilket även skulle drabba den utomäktenskapliga dottern så småningom. Nu slipper han smussla och kan ha en hyfsat normal papparelation med henne.
Citera
2024-09-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Hoppas att du är lika positivt inställd den dagen du blir sviken🙏🏻

Jag var ihop med en sexmissbrukare i 5 år. Hon var ständigt otrogen. Visst blev jag arg och besviken första gångerna, men det gick över rätt snabbt. Gav mig en frihet att flirta som jag ville. När vi gjorde slut berodde det inte på otrogenhet. En fin tid.
Citera
2024-09-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagadavincel
Lätt att säga för de som inte har egna döttrar.

Vad har det med döttrar att göra? Barn bör inte och ska inte, lägga sig i föräldrars sexliv.
Citera
2024-09-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Dave Grohl den jävla sopan! Spelar snäll och cool kille. Jävla fejk alltihop.

Jöses vad du är sur på Mr. Grohl. Du känner honom inte. Inte heller umgås du med honom. Det enda du vet är vad journalister häver ur sig. Och som den lilla dumma nickedocka du är sväljer du allt med hull och hår. Lägg av med din infantila avundsjuka så kanske ditt liv blir mindre bittert.
Citera
2024-09-12, 09:08
Medlem
Han har varit otrogen i alla sina relationer.
Det man undrar är ju hur han ska kunna vara en omhändertagande förälder till ett nyfött barn i ett hus medan han har tonårsdöttrar i ett annat hus med en bedragen fru som han skriver att han vill vara samtidigt som han anlitat skilsmässoadvokat.
Givetvis har han blivit tvingad att erkänna antingen av flickvännen eller frun eller skvallertidning.
Ett pm med så mkt dynga visar bara att allt skett mot hans vilja och på inga grunder alls för att han vill ta ansvar.
Citera
2024-09-12, 09:18
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Jöses vad du är sur på Mr. Grohl. Du känner honom inte. Inte heller umgås du med honom. Det enda du vet är vad journalister häver ur sig. Och som den lilla dumma nickedocka du är sväljer du allt med hull och hår. Lägg av med din infantila avundsjuka så kanske ditt liv blir mindre bittert.

Nej det är du som sväljer allt med hull och hår.

Jag lyssnade på nirvana när du sket i trasor!

Jag såg igenom honom redan på 90-talet. Han är uppenbart och fejk rakt igenom. Spelar helylle med det är bara dubbelmoral. Som de flesta andra vänsteridealister.
Citera
2024-09-12, 09:55
Medlem
I bästa fall slipper man honom ett tag framöver för han är ett ogräs som dyker upp överallt.
Citera
2024-09-12, 10:35
Medlem
N0.N4M3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vafan gnäller ni om? Är det på nåt vis oväntat att en rockstar knullar groupies till höger och vänster? Så har det alltid varit och kommer alltid att vara, och deras fruar är väl medvetna om detta. Ni hade gjort detsamma!
Klantigt dock att göra henne på smällen. Men det finns värre saker än att sätta ett barn till världen.
Nej. Jag skulle inte vara ett svin om jag var en rockstjärna. Du kanske hade men inte alla andra. Jag hade kunnat knulla runt idag med ständigt nya heta partners då jag rankas högt utseendemässigt samt diverse andra attribut folk går igång på, inte fan gör jag det.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Han spelar ärlig för att han är busted.

Denne ”helylle” good guy är fylld till bredden med dubbelmoral och falskhet. Precis som de flesta vänstersympatisörer.
Sluta snacka skit. Finns lika många fake och dubbelmoraliserade människor på bägge hållen, vilken sida du tillhör säger egentligen noll om du kommer vara äkta vara eller fake.

Finns högersnubbar som visat sig att vara pedofiler, ska vi säga att det är typiskt alla högersmänniskor? Sluta generalisera, pucko.
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-09-12 kl. 10:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in