2024-09-20, 15:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Se här så vacker henom är, han ligger där - erotisk och sär, och visar upp detta så att en tonåring skall bli fuktig i fetta

(världens sämsta nödrim men ändå)

https://dumpen.se/wp-content/uploads...5_Blue-Kik.jpg

Är väl inte jättetjock, men behåring har han iaf.
Sådär såg jag själv ut vid 50 innan jag tog tag i mitt liv.
Citera
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Ingen förskoleverksamhet.
Var fritidsverksamhet.
Ok, tycker det är av mindre betydelse, föräldrar måste kunna lita på att sånna här personer inte befattar sig med deras barn då de lämnar över ansvaret för sina barn till kommunal verksamhet. Borlänge kommun borde omedelbart se över sina rutiner när man anställer personal som ska arbeta nära barn!
Föräldrarna har ju slagit larm! Lika förbannat får det här feta peddot arbeta kvar!
Citera
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jag hörde att han haft egna "lektioner" med utvalda elever där han typ tagit med dom på aktiviteter. Ofta skogen eller åkt iväg till badhus och så.

Såg också de, ibland fick flickorna leka frisör med hans långa hår, också "försa" han sig ofta med typ "Vill ni ha sex" istället för Sax och sånt där sjukt.
Citera
2024-09-20, 15:38
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Jag hörde att han haft egna "lektioner" med utvalda elever där han typ tagit med dom på aktiviteter. Ofta skogen eller åkt iväg till badhus och så.
Han borde varit dränkt för länge sen!
Citera
2024-09-20, 15:40
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:

inte för att jag inte tror att det är sant - men den där "källan" är ju en aning grund.

Jag hörde....

Jag hörde att invandrare från Haiti äter husdjur
Jag hörde...

Nja, vad har du hört, har du några eventuella beivs , länkar eller någon form av bevis ?

" Jag hörde att gädda 1234 gillar att hänga upp och ned i en kandelaber" är kanske inte helt tvättäkta info ?

Bättre att se det vi ser och vet det vi vet ?
Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-09-20 kl. 15:45.
Citera
2024-09-20, 15:43
Citat:
Och jag hörde att han fått en sjukdom och blivit cepe.

Citera
2024-09-20, 15:44
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är väl inte jättetjock, men behåring har han iaf.
Sådär såg jag själv ut vid 50 innan jag tog tag i mitt liv.

Där sa du det - du var 50isch när du såg ut så, den där myrsloken #483 är i mitten av 30 och redan nu snuddar på typ 2 diabetes på grund av dåliga livsval.

När han är 50 kommer han att se ut som dumpens nummer "300 och återigen hamna på Dumpen som nummer 15678
Citera
2024-09-20, 15:46
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Återigen tror jag att man måste återgå till det faktum att de runkar när de chattar. Dvs det är inte så jävla intressant för dem vad den i andra änden svarar, det viktiga är att de får hjälp att runka och spruta. Om nån (dvs långt över 99%) inte skulle uppskatta gubbmagen eller den deformerade kuken så går de bara vidare till nästa. Det faktum att de är kåta och runkar gör att de kan släppa alla världsliga bekymmer och all skam som vanliga människor har (och oftast de själva när de inte runkar, vilket för vissa av dem verkar vara ytterst sällan).
De njuter ju under tiden de enhandschattar med ”småtjejerna”, samtidigt som de är i full gång med att dra skinn med andra handen. Tänk på alla de potentiella gäddor som Dumpen lyckats tillfredsställa, endast genom att bara chatta med dom… Men som bangat ett möte eller inte gått att spåra o identifiera.

Det är nog lite äckligt, att veta att man tillfredsställt 150 kg-gubbar med ostkuk, när man skickat kommentarer som ”Söt kropp”, "Vilken stor snopp!" o liknande, o att de alltid kommer att tro att det var en liten tjej som sa det.
Citera
2024-09-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
De njuter ju under tiden de enhandschattar med ”småtjejerna”, samtidigt som de är i full gång med att dra skinn med andra handen. Tänk på alla de potentiella gäddor som Dumpen lyckats tillfredsställa, endast genom att bara chatta med dom… Men som bangat ett möte eller inte gått att spåra o identifiera.

Det är nog lite äckligt, att veta att man tillfredsställt 150 kg-gubbar med ostkuk, när man skickat kommentarer som ”Söt kropp”, "Vilken stor snopp!" o liknande, o att de alltid kommer att tro att det var en liten tjej som sa det.

Vissa fiskare har ju verkligen gått in i rollen som liten tjej med handen innanför trosorna, men oftast tycker jag de besvarat gäddan svalt. Jag menar..."Har ett Pringles-rör här, tror du jag får in det"? : Hur kan det ens vara en erotisk kommentar för en gädda? Något han sitter och drar i skinnbanjon till? De måste vara helt sexutsvultna med så låg standard på sexchattandet att de inte ens fattar att någon som skriver om chipsrör måste driva med dem? 🤔
Citera
2024-09-20, 16:43
Medlem
Varför vägrar skolan föräldramöte gällande #483? Vet dom något vi inte vet?

https://www.skrivunder.com/vi_kraver...-ZqTQ5Xoord8iw

"Vi kräver som vårdnadshavare till barnen på Kvarnsvedensskola att vi får ett gemensamt föräldramöte med KRISTEAMET och REKTORERNA pga den rådande omständigheten kring fritidspedagogen som blev uthängd på Dumpen.se"
Citera
2024-09-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare

"Vi kräver som vårdnadshavare till barnen på Kvarnsvedensskola att vi får ett gemensamt föräldramöte med KRISTEAMET och REKTORERNA pga den rådande omständigheten kring fritidspedagogen som blev uthängd på Dumpen.se"
Men vad är det dom ska diskutera? Det är omöjligt att undvika anställa pedofiler som inte har något brottsregister inom området.
Ska man införa lögndetektor vid intervjun?
Citera
2024-09-20, 17:21
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare

Var framgår det att skolan vägrar?
De har väl inte hunnit planera in nåt möte ännu helt enkelt. Deras anställde blev ju uthängd igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in