Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-24, 11:37
Medlem
Börja leta tjejer med med samma sociala status. Vet du med dig att du inte är varken snygg, rik eller särskilt charmig så behöver inte det vara något hinder för det finns miljarder tjejer av samma kaliber som du. Men du måste ju leta kring din egen sociala rank.
Citera
2024-09-24, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Att vara självmordsbenägen är ett symtom på depression, det är något som går att bota å har inget med TS grundpersonlighet att göra.
Vem snackar om grundpersonlighet? Man är den man är just nu oavsett när man blev det. TS sitter fast i ett moment 22.

Självmordsbenägen pga avsaknad av en kvinna.
Får ingen kvinna pga självmordsbenägenhet.

Repetera.
Citera
2024-09-24, 12:01
Medlem
PaoloRobertos avatar
Åk till Thailand och njut.
Citera
2024-09-24, 12:08
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Ett förslag är annars att omvända dig till homosexuell. Då jädrar i min lilla låda blir det pippa av. Gör det "finurliga" och högst vetenskapliga experimentet att registrera dig på appen Gringe, lägg ut en profil med i närmaste noll info om dig själv och ingen bild - inom loppet av 1-3 minuter har du (minst) fått en handfull mess som lyder "Vill du knulla?", "Överst eller underst?", "Ska vi ses?", "Kan du messa en bild på din kuk?", osv.
Bögstereotypen, ytlig, sexfixerad och utan egen personlighet stämmer väl ser man.

Ts problem är ju att han inte gör något åt saken då det är så mycket enklare att leka offer.
Citera
2024-09-24, 12:12
Medlem
Vänlighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.
Jag vet att du skrev att du fått alla råd som finns. Men jag skriver ändå.
Alla människor uppskattar att bli sedda och lyssnade på. Därför är det bra att vara äkta engagerad i deras liv och intressen. Gärna att du skriver typ ”du skrev för några veckor sedan att du varit i Xxxxx. Vad var det finaste där?”.
Var inte rädd för att skriva ”det du skrev var klokt” eller ”jag tänkte på det du skrivit och det imponerade på mig”.
Ett ÄKTA engagemang. Så skriv alltså mer om henne och mindre om dig själv.
Gärna humor. Människor älskar att skratta.
Men om du inte är intresserad själv skall du såklart avsluta konversationen.
Det finns så många sajter idag så nog finner du någon.
Du är inte ensammen.
OCH - var inte en grobian.
Citera
2024-09-24, 12:14
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Bögstereotypen, ytlig, sexfixerad och utan egen personlighet stämmer väl ser man.

Ts problem är ju att han inte gör något åt saken då det är så mycket enklare att leka offer.

Håller med dig om bögstereotypen. Har vid ett par tillfällen registrerat mig där som just väldigt anonym, bara för att se "hur det fungerar". Det är helt galet, rena vilda västern. Vill man som man få stock eller snaska kotte fixar du det på ett par minuter förutsatt att du bor i samma stad. Det verkligen kryllar av bögar och smögbögar där ute. Vill tillägga att jag inte har något emot bögar, att de får "hålla på" som det vill, känner även ett par böcklingar, trevliga män, dock ruskar de bara på huvudet åt Gringe-folket.

Håller med om TS. Och visst är det bekvämt att leka offer. Dock finns det ju en liten chans att vederbörande är så pass nere i depressions gyttja att han inte förmår, lite oklart där.
Citera
2024-09-24, 12:15
Medlem
Varför kan du inte få nån tjej? Är du ful som fan? Dvärg?
Citera
2024-09-24, 12:21
Medlem
immenhusens avatar
TS, du skriver att du är ful men ej har några diagnoser. Vi alla försöker hjälpa dig. Kanske kunde du lägga upp en bild på dig själv, så att vi alla vet vad vi har att jobba med?

/AI
Citera
2024-09-24, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
I swedenistan är det fan inte lätt att hitta någon, ty samhället är som ett mentalsjukhus
Bästa inlägget i tråden hitills.

Korrekt observation.
Citera
2024-09-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.

Gräset är inte grönare på andra sidan!

Man kan ha det bra ensam! Runka titta på porr. Åk till thailand eller liknande och knulla!
Citera
2024-09-24, 12:41
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Har du testat den asiatiska eller den latinamerikanska "marknaden"? Betydligt lättare att hitta nån därifrån än här i Sverige om man inte är supermodell själv
Citera
2024-09-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Beklagar.
Det påminner mig om en bekant som ville komma i shape och berättade att en vän till honom rekommenderade Pilates. Så han gick och köpte en instruktionsvideo som han kollade på i ett halvår utan att det skedde en förbättring.

Hahaha det är ju fördjävligt!! Kolla på Pilates-videon i sex månader - säkert placerad i soffläge hela tiden med en bärs i handen - och INGET resultat!? Skandal, var är världen på väg?

Ang. att hitta en flickvän. Det som i huvudsak brukar pajja chanserna är ju den låga självkänslan, att man nedvärderar sig själv nåt oerhört. Och det kan pågå i åratal, kanske under hela ens uppväxt och ha väldigt stor inverkan på självbilden. Den låga självkänslan - djupt inrotad av åratal utav negativa tankar - leder till att man sänder ut en massa negativa signaler runt omkring sig, till tjejer i omgivningen och till sig själv. Och en förödande osäkerhet och en rädsla att inte duga. Det blir inte bättre utav att svenska tjejer (åtminstone de yngre) ofta har otroligt höga krav, inte sällan helt orimliga, på killar/män. De söker Mr Perfect. Sammantaget blir det inte särskilt gynnsamma förutsättningar för att lyckas finna någon.

Mitt råd är:
- Jobba med självkänslan, sök hjälp
- Ha tålamod, det kommer många chanser längre fram
- Våga öppna ditt hjärta när du fattat tycke för någon. Kvinnor blir väldigt imponerade och smickrade av ditt mod, men var beredd på att det fortfarande kan bli nobben. Och det är ok!!
- Fundera på om en utländsk kvinna kan vara något för dig. De har iaf en betydligt lägre kravbild än svenska tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in