Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-13, 16:55
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richiie
För att förtydliga till TS och göra klart vissa förutfattade meningar och frågor.

1: Det handlar inte om en vräkning utan jag blev avhyst (jag hade blivit avhyst och jag visste om detta) medlemskapet i BRF upphörde vilket ledde till att bostaden blev tvungen att försäljas och jag således flyttat ut.

2: Det handlar inte om en enskild incident där du/ni påstår att GM skulle ha brusat upp och utövat våld... Att knarkarfest avbröts NEJ detta visste GM sedan en tid tillbaka innan den här tragiska incidenten där han betedde sig illa till. Saken är den att GM i just det ögonblicket till den händelsen inte haft sömn på ca 3dygn.. obefintlig och dålig kost han hade ätit dåligt vilket ledde till dålig koncentrationsförmåga och dåligt omdöme som GM än idag ångrar otroligt mycket han jag gjorde groteskt fel, fel att virvla en handduk runt sin hand för att "snärta/piska" stackars mor dumt mycket dumt gjort som han ångrar att han ö.h.t gjorde. GM bad Kokab att bli lämnad mig ifred i det ögonblicket han uppförde sig dåligt men hon insisterade och vägrade hon skulle tvångs städa i syfte att förbereda för försäljningen och för mäklarna att fota och lägga ut objektet.

Med detta sagt det essentiella det viktiga är att förstå vad som inträffat innan mellan 2022-2023 där dåligt umgänge olämpliga kontakter satt käppar i hjulen för honom. Gap skrik.. högljutt nattetid.. hög musik.. avskräde folk som inte tagit hänsyn och respekterat hans hem och hans regler/ föreningens och grannskapets regler tyvärr.

Varför GM blev avhyst handlar därav uteslutande om dåligt umgänge olämpliga kontakter som utsatte honom bl.a för bedrägeri och bl.a för "spring i trappen" cannabis lukt i trapphuset etc etc.. Becknerier etc, att han skulle agera "stashare" åt någons vägnar och dennes intresse.. ja ni kan nog själva förstå jargongen och atmosfären Richard befunnit sig i. Resultatet av detta är dåligt inte minst för hans egna boendesituation.

GM vill poängtera att han ALDRIG någonsin i mitt liv varken skurit någon med kniv hotat någon med kniv eller viftat/riktat udden spetsen på någon kniv eller tillhygge mot någon.. tvärtom så är jag en tillmötesgående och trevlig person, vältalig och skötsam person.

Med detta sagt 70% är GMs eget fel att jag varit naiv eller godtrogen att vistats och tagit hem folk, folk som man i efterhand ångrar att man haft och göra med eftersom det är dessa som gjort förorsakat att jag tappat ansiktet att GM framstår som en dålig människa inte minst sett ur perspektivet på BRF'en och styrelsen då.

3: Richard är ingen turk varför säger ni eller kallar ni mig så jag har ingenting med Turkiet eller turkisk påbrå att göra, jag är svensk med en svensk pappa och en mamma som härstammar från Iran. Jag är född och uppvuxen i Sverige med det sagt kan ni ta era fördomar och hålla tyst. Detta är synonymt med att säga blatte, svartskalle, vad är ni själva vita svenskar ska jag då börja kalla er för "vitlökar" ta er rasism och dra wtf? 😮🤷

4: Det handlar inte om en enskild incident som TS uttrycker.. "knarkarfest".
Hoppas att du lärt dig av dina misstag och tar tag i ditt liv, det är inte för sent.
Lycka till.
Citera
2024-07-13, 18:56
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.

Att du hamnade i häktet samt att skiten har hängts ut här gör väl förhoppningsvis att du tar tag i dig själv. Håll dig undan knarket och polarna som påverkar dig negativt. Lycka till!
Citera
2024-07-13, 19:02
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Att du hamnade i häktet samt att skiten har hängts ut här gör väl förhoppningsvis att du tar tag i dig själv. Håll dig undan knarket och polarna som påverkar dig negativt. Lycka till!
Förlåt jag måste fråga ..

1: tror du det verkligen är snubben ifråga?
2: kommer denna nu verkligen ändra sig och bli normalsocial?
Citera
2024-07-26, 00:55
Medlem
Richard, jag hoppas du får rätsida på ditt liv nu. Det är aldrig för sent att börja om.
Citera
2024-07-26, 14:12
Medlem
Citat:
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.

Domen blev 4 mån fängelse. Med dagens praxis ska väl 2/3 av tiden avtjänas dvs lite drygt 2 månader?
Citera
2024-09-21, 12:56
Citat:
Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.

Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen

Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?

https://imgur.com/a/eisziOI

Tappa inte tvålen
Senast redigerad av SpringPundare 2024-09-21 kl. 12:59.
Citera
2024-09-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringPundare
Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen

Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?

https://imgur.com/a/eisziOI

Tappa inte tvålen

Kort efter nya knarkfesten har farsan, som visserligen var mycket gammal och som bodde på samma adress registrerats avliden, sedan dess har GM inte varit inloggad.. Undrar vad som kan ha hänt.

edit: jag utgår från att det är farsan pga namn och efternamn.
Citera
2024-09-27, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av MDF89
Kort efter nya knarkfesten har farsan, som visserligen var mycket gammal och som bodde på samma adress registrerats avliden, sedan dess har GM inte varit inloggad.. Undrar vad som kan ha hänt.

edit: jag utgår från att det är farsan pga namn och efternamn.

Skön tidslinje då

13 juli: ja är skötsam och vältalig!

20 juli: Knarka knarka vi ah faaaamily https://delafil.se/12bddd85f4aca09a/...00518346_n.mp4

24 juli: GMs pappa registreras som avliden och inga spår av GM

Slog han ihjäl farsan?? Är han häktad igen ?
Citera
2024-09-27, 13:44
Medlem
PhilipsDP18s avatar
"Polisassistent Panduro" Låter som nåt från Galenskaparna.
Citera
2024-09-28, 11:11
Dom och FUP igen eftersom länkarna i TS slutat funka

https://delafil.se/6f975d1d97474735/...m_20230901.pdf

https://delafil.se/3f69dd038ce006e7/...3_Aktbil_2.pdf

Richard Myrtin är en aggressiv negroid som knarkar och slår sin mamma och nu kanske slagit ihjäl sin pappa
Citera
2024-09-28, 13:19
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Vad är du nyfiken över och vad gynnar det dig denna informationen du frågar om. Vill du att jag name droppar individer.. eller s.k "avskräden till människor" över vilka som sabbat för mig och mitt anseende?
Den som "sabbat ditt anseende" är du själv.
Helt klart bevisar du varför håriga spännturkar inte bör tillåtas i civiliserade samhällen.
Citera
2024-10-03, 16:00
Medlem
Hur dog Richards pappa? Någon som har mer information?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in