Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-30, 01:22
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Troligtvis nån som varit på nattklubben ungänget som var måltavlan.

Det finns sånt folk på Spy bar också
Citera
2024-09-30, 01:24
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Det finns sånt folk på Spy bar också

Självklart. Finns sånt folk på McDonalds också.
Men nu är ju umgänget ett tillhål för dessa människor och det ligger bredvid spybar.

Så chansen är större att de varit där.
Citera
2024-09-30, 06:10
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Sorgligt. Sedan är jag glad att polisen stoppade detta i tid. Ingen vet hur många oskyldiga som kunde ha drabbats…

Nej! Det var synd att att fanskapet inte gick loss på allt och alla, det behöver bli sämre innan det kan bli bättre!
Nåja ingen fara det kommer snart ske! Snart nära dig på uteserveringen kommer inte bara infravärmaren värma!!!

OBS Uppmuntrar inte till våld, tror på teorin att vi måste som samhälle slå i botten innan vi blir redo att på riktigt förbättra Sverige.
Citera
2024-09-30, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Nej! Det var synd att att fanskapet inte gick loss på allt och alla, det behöver bli sämre innan det kan bli bättre!
Nåja ingen fara det kommer snart ske! Snart nära dig på uteserveringen kommer inte bara infravärmaren värma!!!

OBS Uppmuntrar inte till våld, tror på teorin att vi måste som samhälle slå i botten innan vi blir redo att på riktigt förbättra Sverige.

Når vi botten kommer det ta minst 50 år tills vi är tbx. Du har haft det för bra för att kunna uttrycka denna kommentar.

Konstig kommentar…
Citera
2024-09-30, 14:23
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande från Åklagarmyndigheten (Uppdatering i ärende om förberedelse till mord och grovt vapenbrott i Stockholm):
Citat:
Med anledning av att en person under 18 år i helgen anhölls misstänkt för förberedelse till mord och grovt vapenbrott lämnar åklagaren här en kommentar.

– En person under 18 år greps under natten till söndagen i Stockholms City med ett vapen. Omständigheterna i ärendet talar för att vapnet skulle användas vid ett planerat mord. Personen är numera anhållen för förberedelse till mord och grovt vapenbrott, säger statsåklagare Ida Arnell.

Senast på onsdag den 2 oktober kl. 12 ska åklagaren fatta beslut om den anhållne ska begäras häktad eller inte.
Stockholms tingsrätt, mål: B 16937-24
Citera
2024-09-30, 15:04
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det är ett barn, ett straffmyndigt barn.

Nä en tonåring.
Citera
2024-09-30, 15:29
Medlem
Om jag har rätt information är grabben 14 år, och han är svensk. En grabb som hamnat med fel personer och inte kunnat tagit sig ur och det ena leder till det andra och det är så jäkla sorgligt.
Citera
2024-09-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zmulanzzz
Om jag har rätt information är grabben 14 år, och han är svensk. En grabb som hamnat med fel personer och inte kunnat tagit sig ur och det ena leder till det andra och det är så jäkla sorgligt.

Du bör skriva mer än så.
Citera
2024-09-30, 17:04
Medlem
Barn? Verkligen? Hette han Svante, Birger eller Sture?
Alla vet vilka de importerade b- människorna är.
Kulturberikare är ju vad de kallats, hmmm jag har tänkt länge och väl, kan inte se hur någon av dem berikat mitt liv på minsta sätt. De är belastare och inget annat.
Citera
2024-09-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zmulanzzz
Ja, det är såååå sorgligt… buuhuu… det som är mest sorgligt är att du hittar på alltihopa.
Citera
2024-09-30, 17:27
Medlem
Barn med skägg?
Citera
2024-09-30, 18:02
Medlem
BuckshotBills avatar
Automatvapen på nattklubb? Vad skulle kunna gå fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in