2024-10-03, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det är för riskabelt. Dessutom tror jag det är fel typ av förebild. Killarna får gå på nån sport istället. Mammorna får försöka hitta en pappa till dem.

Fast det har ju förekommit en del övergrepp bland tränare också. Så det är heller ingen garanti...
Citera
2024-10-03, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Äckligt
Kräket tog den lättaste vägen, hoppa framför tåget. Det indikerar att brottet är riktigt grovt.
Hade det "bara varit" foton på nakna babystjärtar hade han troligen tagit strid och urskultat sig i rätten,
Nu visste att det var kört, på alla sätt. Då fanns endast en utväg för sådana som CW. Döden.
I fängelset skulle han bli måltavla och fått så mycket stryk, det klarar inte fegisen av.

Lättaste vägen kan man säga, men vet du vilket fängelse han kan hamna i efter döden?
Senast redigerad av BlackSnakeMoane 2024-10-03 kl. 15:39.
Citera
2024-10-03, 15:37
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackSnakeMoane
Lättaste vägen kan man säga, men vet du vilket fängelse han hamnar i efter döden?

Nä. Har du varit där? Berätta.
Citera
2024-10-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LetMomSleep
Från kommunens hemsida:

”Den 1 oktober kontaktades vårdnadshavare till nio målsägande barn i Ljusdals kommun av Polisen för att få meddelandet om att deras barn blivit utsatta för sexuella övergrepp. Händelserna har enligt Polisen skett vid de kommunala förskolor där gärningspersonen varit anställd.”

Hur man de varit så säkra på detta att de kunde informera föräldrarna på det viset såvida de inte hittat övergreppsmaterial med de nio barnen?

Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Ännu en minuspoäng för pedokräket. Ett av de mest själviska sätt att ta sitt liv på.

Viktigt att lokföraren blir underrättad så han kan sluta må dåligt!! Bråttom! Jag är seriös!

Hade jag vart lokföraren så hade jag gått från att ha vart helt knäckt till att känna mig som en million bucks! Hade skrattat av lycka!

Konsekvensen blev ju att utredningen lades ner = ingen rättegång och dom = inget skadestånd för de drabbade barnen. Inget att fira att han smet undan det.
Citera
2024-10-03, 15:38
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ok. Utan män på dagis - färre pedofiler på dagis. Ser inte något fel med den verklighetsuppfattning.
---------
Jag lämnar tråden nu. Ser att vissa som vill se män på dagis är aktiva i peddoforumet och jag vill ogärna prata med dessa.

Nu vart den ännu sneare. Det är tvärtom viktigt med män på dagis. Man kan inte leva med antagandet att brott kommer ske, utan om det sker då får man ta itu med det.

Visst är det härligt att göra det enkelt för sig själv, och dessutom kamma in enkla moraliska poäng med din typ utav argumentation, men jag tror att man måste tänka längre än vad den första instinktiva känslan säger.

För annars tror jag inte det är så mycket som särskiljer dig - eller mig - ifrån dem vi påstår oss avsky eller fördöma. Det blir liksom bara två sidor av ett (moraliskt) mynt.
Senast redigerad av GravtPsykisktStord 2024-10-03 kl. 15:48.
Citera
2024-10-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Då har du en allvarlig psykisk störning och behöver ta kontakt med vården om du njuter av att döda andra människor oavsett orsak

Herregud. Hur twistar du?
Ingen gar dödat någon. Han dödade sig själv efter att ha gjort vidriga saker mot oskyldiga barn som inte kan freda sig.

Idiot.
Citera
2024-10-03, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UMU
Vad heter systern på facebook??

Jag vill också veta!!!
Citera
2024-10-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Det där stämmer ju inte. Finns unga snygga typer som ägnar sig åt sådant.

Men dom syns inte. Eller kommer undan. T.ex. den där Holländske handbollsspelaren som hade våldtagit en 12åring fick ju spela i OS...
Citera
2024-10-03, 15:52
Medlem
Han måste vara en av få pedofiler som inte ser ut som en pedofil. Tycker han ser ut som en ytterst vanlig och smålustig karl. Usch känner mig nästan lurad fastän jag inte har med honom att göra
Citera
2024-10-03, 15:55
Medlem
Politikernas och förskoleledningens fel också när de anställer kreti och pleti (i detta fal en skitkonstig ensam och väldigt överviktig och slaskig,slabbiga man) som totalt saknar utbildning.

Han är inte utbildad till något speciellt inte barn och barnvård.

Varför i helvete anställer man en sådan till detta viktiga samhälls-grundstenes yrken.

Aldrig jag hade tagit en sådan till någon form av anställning.

Föräldrarna borde ju gå bärsärkagång och löpa amock. De har lämnat över sina barn till denna förskola som inte gjort sitt arbete med de de väljer att anställa.

Ingen får lämnas ensam med barn. Inga dörrar får stängas, dörrar ska tas bort, enbart typ låsbar svängdörr när de äldre barnen själva går på toa altså synbart vilka ben som finns i båsen. Nattning sker med flera ur personal i vagt mörkade rum med lätta rullgardiner het UTAN dörr. Påklädning sker likaså var alla har ombyten i öppna rum.

Vad för helvete är detta för en förskola där denna fuling med udda klädsel och udda utseende dessutom har KUNNAT filma det sjuka i lugn och ro i decennier.

Någon måste avgå.
Senast redigerad av Martlet 2024-10-03 kl. 16:02.
Citera
2024-10-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Han måste vara en av få pedofiler som inte ser ut som en pedofil. Tycker han ser ut som en ytterst vanlig och smålustig karl. Usch känner mig nästan lurad fastän jag inte har med honom att göra

Det är så det är. Det är lättare att hantera när pedofilen ser ut som Anders Eklund. Men när dom helt plötsligt ser ut som random guy next door så blir det jobbigare. Ännu värre blir det om äcklet är ung, snygg och kommer från ordnade förhållanden.
Citera
2024-10-03, 15:57
Medlem
Citat:
Okej. Då missförstod jag dig.

Troligen. Jag undrade bara över att det skrevs på ett sätt som att män som vill jobba med barn skulle vara störda på ett eller annat sätt. Vilket jag inte tror.

Huruvida alla jävla peddon sedan ska hanteras och om det faktum att de finns gör att man inte kan anställa män för att ta hand om barn (och var ska isf åldersgränsen sättas då det ju finns många män som ger sig på barn i skolålder också) är en helt annan diskussion. Jag är inte säker på vad jag tänker där men om det är så illa att man inte kan skydda små barn på annat sätt än att hålla dem borta från alla män, tja då är ju barnens välmående jävligt mycket viktigare än att Pelle får sitt drömjobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in