Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Aldrig hört talas om idioten innan men filmen dök upp i mitt X-flöde i morse. Det tragiska är ju att en massa korkade kids tycker att han är häftig och ball.

En jävla loser är han oavsett hur mycket pengar han dragit in från sina följare.

Tycker mer de var tragiskt att han inte skada sig allvarligare än va han gjorde.
Citera
2024-10-07, 15:31
Medlem
Studsbolls avatar
Kunde inte hänt någon mer välförtjänt idiot än JD. Karma helt enkelt.
Citera
2024-10-07, 16:52
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
En snabb skumming av hans youtube-kanal säger mig att detta inte är första gången han kvaddat en 500-miljoners sportbil. Min slutsats blir därefter att han kvaddar bilarna med flit för att få "content".

Just detta tänkte jag också "OH NOO MY CAR!!", det är tydligt att han inte bryr sig ett skit förutom på kamerorna
Citera
2024-10-07, 17:03
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Om man kunde tjäna pengar på att sammanfatta vad youtubers gör skulle du kunna bli rik.

Ja när media uttrycker sig såhär "är känd på nätet för sina kontroversiella skämtvideor" får man ju intrycket av att han är rolig.
Citera
2024-10-07, 17:22
Medlem
Synd att han var bältad.
Citera
2024-10-07, 17:40
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja när media uttrycker sig såhär "är känd på nätet för sina kontroversiella skämtvideor" får man ju intrycket av att han är rolig.

Det kan väl knappast finnas speciellt många som tycker han är rolig?

Jag tycker han verkar vara hemsk som människa.
Citera
2024-10-07, 17:44
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Det kan väl knappast finnas speciellt många som tycker han är rolig?

Jag tycker han verkar vara hemsk som människa.

Hans tittare är 12åringar. Han var typ i den åldern när han började streama. Mnu när han börjar bli äldre blir han mindre och mindre aktuell hos kiddsen plus att dom också blir äldre och tycker inte det är roligt längre.
Citera
2024-10-07, 17:51
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Hans tittare är 12åringar. Han var typ i den åldern när han började streama. Mnu när han börjar bli äldre blir han mindre och mindre aktuell hos kiddsen plus att dom också blir äldre och tycker inte det är roligt längre.

Ok!

Då fattar jag lite bättre. "Bananer i pyjamas" fast för 12-åringar då?

Lite Peter-Pan-komplex där då JD inte riktigt verkar vilja växa upp?

Tråkigt att se sina fans växa om en och man själv står och stampar på samma ställe.

Edit: Kanske ett samarbete med Anrew Tate kunde bättra på subsen lite för JD?
Citera
2024-10-07, 17:56
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ok!

Då fattar jag lite bättre. "Bananer i pyjamas" fast för 12-åringar då?

Lite Peter-Pan-komplex där då JD inte riktigt verkar vilja växa upp?

Tråkigt att se sina fans växa om en och man själv står och stampar på samma ställe.

Han är mest känd för att vara hatad av alla och att han ger andra streamers dåligt ryckte. Enda anledningen jag känner till honom är för streamers jag tittar på kommenterar och gör content av honom då och då.

Fast alla som streamar på Kick är störda i huvudet!
Citera
2024-10-07, 17:58
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Han är mest känd för att vara hatad av alla och att han ger andra streamers dåligt ryckte. Enda anledningen jag känner till honom är för streamers jag tittar på kommenterar och gör content av honom. Då och då.

Ok. JD är som en tågolycka, men måste liksom titta vilket också hände när han kortade av sin McLaren i klippet.

Jag kommer nog inte att prenumerera på hans kanal känner jag.
Citera
2024-10-07, 18:02
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ok. JD är som en tågolycka, men måste liksom titta vilket också hände när han kortade av sin McLaren i klippet.

Jag kommer nog inte att prenumerera på hans kanal känner jag.

Om du tittar på klippet när han tar sig ur bilen och ba' tur att klockan klarade sig i alla fall! Ser ut som en jävla Musse Pigg klocka men kostade tydligen $200 000:-
Citera
2024-10-07, 18:11
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Om du tittar på klippet när han tar sig ur bilen och ba' tur att klockan klarade sig i alla fall! Ser ut som en jävla Musse Pigg klocka men kostade tydligen $200 000:-

Boys with their toys...
- Vad är klockan?
- Kvart över bling!
- Det blir $200 000, Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här