Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-10, 14:52
Medlem
Ja d var det slut med det roliga fr den hr gngen.

Orsaken att jag ens brjade titta p det hr programmet var fr att Viktor skulle vara med. Och han vertrffade verkligen alla frvntningar genom att inte bara vara rolig utan ven mycket bra i tvlingarna. Detsamma fr sgas om Jennifer. De brjade redan i frsta avsnittet och vann de flesta tvlingarna. De var det bsta paret.

Trist att de fll p mllinjen i en ovanligt trkig tvlingsgren.

Men Jens och Sandra var vrdiga vinnare nd. Det var roligt att se Sandra s glad och jag har ett mestadels positivt intryck ven av Jens.
Citera
2024-10-10, 15:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja d var det slut med det roliga fr den hr gngen.

Orsaken att jag ens brjade titta p det hr programmet var fr att Viktor skulle vara med. Och han vertrffade verkligen alla frvntningar genom att inte bara vara rolig utan ven mycket bra i tvlingarna. Detsamma fr sgas om Jennifer. De brjade redan i frsta avsnittet och vann de flesta tvlingarna. De var det bsta paret.

Trist att de fll p mllinjen i en ovanligt trkig tvlingsgren.

Men Jens och Sandra var vrdiga vinnare nd. Det var roligt att se Sandra s glad och jag har ett mestadels positivt intryck ven av Jens.
Hur kan du underhllas av Viktor? S djvla tjatig och osker i varenda mening. Jag, jag, jag......Det roligaste i hela omgngen var att se hans min i slutet. Vrt plgan av att hra honom bermma sig sjlv vecka efter vecka.
Citera
2024-10-10, 15:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Man behver lite hjrna ocks fr att vinna och d vinner inte Viktor...
Precis. Begvning r en brist hos Victor-Petter. Jens r absolut en vrdig vinnare ven om gaphalsen Sandra hnger med i ett hrn. Den sist nmnda hoppas jag slippa se/hra i fler program. Outhrdlig.
Citera
2024-10-10, 15:29
Medlem
fonders avatar
S sknt att Victor inte vann, vilken tnt.
Citera
2024-10-10, 15:42
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Precis. Begvning r en brist hos Victor-Petter. Jens r absolut en vrdig vinnare ven om gaphalsen Sandra hnger med i ett hrn. Den sist nmnda hoppas jag slippa se/hra i fler program. Outhrdlig.
Ja Jens r absolut en vrdig vinnare Sandra har jag inte sett frut i ngot program.
Viktor r bara en sprtt med en stor kft som tror han r guds gva till kvinnorna.

Viktor hade skitit p sig om det var han som mtte bjrnen.

Reality-profilen Jens Rnnqvist sekunder ifrn bjrnattack
Publicerad 25 aug 2024
https://www.expressen.se/noje/realit...n-bjornattack/
Citera
2024-10-10, 15:52
Medlem
Helt klart vrdiga vinnare!

Viktor r ju fr att anvnda hans egna ord en riktig jvla pissluffare som bara gnller och gnller nr det inte blir som han vill. Jennifer likas, har krt ett vldigt trkigt spel dr hon skllt och gnllt p alla som har gtt emot henne. Visst, de r starka i de flesta tvlingar tillsammans men jvligt sknt att se dem stupa p mllinjen i en vning som krver lite mer innanfr pannbenet n ett gnllverk.

Grattis Jens och Sandra!
Citera
2024-10-10, 16:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Helt klart vrdiga vinnare!

Viktor r ju fr att anvnda hans egna ord en riktig jvla pissluffare som bara gnller och gnller nr det inte blir som han vill. Jennifer likas, har krt ett vldigt trkigt spel dr hon skllt och gnllt p alla som har gtt emot henne. Visst, de r starka i de flesta tvlingar tillsammans men jvligt sknt att se dem stupa p mllinjen i en vning som krver lite mer innanfr pannbenet n ett gnllverk.

Grattis Jens och Sandra!
Ja, det var belningen efter att lyssnat p Victors sjlvgoda ltande. Undrar om Matilda fortfarande r intresserad att trffa pissluffaren efter puzzlefiaskot? Hon var s vertygad om att han och Jeniffer skulle ta hem miljonen s hon hoppades kunna unna sig lite lyx med Victor. Helt uppenbart.
Citera
2024-10-10, 19:52
Medlem
Jag hade hellre sett Victor o Jennifer som vinnare, vunnit mest tvlingar o bjudit p mest underhllning.
Men inge fel p Jens o Sandra heller.

Det var ett intressant program. Roligt och underhllande.
Citera
2024-10-10, 20:49
Medlem
lunarluddes avatar
Grattis Jens och Sandra, bra och vrdiga vinnare, ven om det r Jens sjlv som har gjort s dom vunnit dom flesta tvlingarna

Jag har haft svrt som fasen fr Jennifer, en riktig versittare och jag knner igen typen, hon ska alltid fokusera p vad andra gr och kommentera "nedltande" om olika hndelser i tvlingar och i huset, som tillexempel idag under tvlingen "Shit vad arga Jens och Sandra r, r glad att jag inte r i deras team" och har varit snt hela ssongen dr hon kommenterar andra deltagare, och hon sjlv ser sig som perfekt, och sen att Jennifer har blivit lika frbannad varje gng ngon gr s att hon ftt en rst eller ngon form av nackdel och det har mest varit komiskt, d det blivit en stor scen varje gng, och sen kommer Viktor och ska frsvara henne. Som jag ptalade nyss, jag knner igen typen.

Knslan var oslagbar att se Viktor och Jennifer frlora, speciellt nr dom var hundra procent skra p vinst

Edit: Jag har inget emot Viktor men dremot Jennifer.. Hennes kommentar i slutet frklarar hela hennes personlighet.
Senast redigerad av lunarludde 2024-10-10 kl. 20:59.
Citera
2024-10-10, 22:11
Avstngd
Skrllvinnare men nog enklare att pussla namnen Sandra och Jens n Jennifer och Viktor.
Citera
2024-10-10, 22:12
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Grattis Jens och Sandra, bra och vrdiga vinnare, ven om det r Jens sjlv som har gjort s dom vunnit dom flesta tvlingarna

Jag har haft svrt som fasen fr Jennifer, en riktig versittare och jag knner igen typen, hon ska alltid fokusera p vad andra gr och kommentera "nedltande" om olika hndelser i tvlingar och i huset, som tillexempel idag under tvlingen "Shit vad arga Jens och Sandra r, r glad att jag inte r i deras team" och har varit snt hela ssongen dr hon kommenterar andra deltagare, och hon sjlv ser sig som perfekt, och sen att Jennifer har blivit lika frbannad varje gng ngon gr s att hon ftt en rst eller ngon form av nackdel och det har mest varit komiskt, d det blivit en stor scen varje gng, och sen kommer Viktor och ska frsvara henne. Som jag ptalade nyss, jag knner igen typen.

Knslan var oslagbar att se Viktor och Jennifer frlora, speciellt nr dom var hundra procent skra p vinst

Edit: Jag har inget emot Viktor men dremot Jennifer.. Hennes kommentar i slutet frklarar hela hennes personlighet.
Viktors min nr han inser att han har frlorat
Jennifers kommentar om att frlora pga ett pussel
NJT nr dom frlorade

Grattis Jens och Sandra till vinsten men Jens gjorde det mesta av jobbet
Citera
2024-10-10, 22:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Skrllvinnare men nog enklare att pussla namnen Sandra och Jens n Jennifer och Viktor.
Menar du att dom inte kunde sina egna namn?
Vinnare av The Challenge klarade dom heller inte av.

Det behvs lite hjrna ocks och inte bara muskler och en bra fysik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in