Alltså till en början blev jag fett irriterad på Roger men sen när jag såg hur laget han lämnade verkligen var så tyckte jag dock i efterhand att han gjorde ett jävligt bra beslut i att sabba för dem, dock är han inte den vassaste kniven i lådan...vem fan avslöjar vad man gjort för sitt nya lag?
Så han jobbar alltså på PostNord...inte underligt att han inte vill göra nåt varken på tävlingar eller i lägret...för att "leverera" är ju inte precis PostNords starka sida...
Senast redigerad av Shieldhero 2024-10-15 kl. 22:05.
Det såg sannerligen ut som att Alva greppade tag i något mellan benen under tävlingen i första avsnittet. Men det kan såklart bara röra sig om att underkläderna hamnat snett e.dyl.
Roger verkar så blåst att han nästan blir älskvärd.
I övrigt verkar detta kunna bli en bra säsong, jag gillar dalmasarna (Tommy och nån yngre tjej) och stör mig på finnen, Roger och den andra gubben (löktröjan) samt några av brudarna men minns fan inga namn än.
Varför valde inte Roger Lag Syd istället? De känner inte till hans stunts?
Då hade han kunnat börja på ett oskrivet blad ...
Eller var det gubben från förhandlingen som han hoppades kunna knyta en god kontakt med?
Verkar som om det mesta skiter sig för Roger.
P.S. Varför utsåg de en person som inte kan kasta till att kasta upp bollar?
Varför valde inte Roger Lag Syd istället? De känner inte till hans stunts?
Då hade han kunnat börja på ett oskrivet blad ...
Eller var det gubben från förhandlingen som han hoppades kunna knyta en god kontakt med?
Verkar som om det mesta skiter sig för Roger.
P.S. Varför utsåg de en person som inte kan kasta till att kasta upp bollar?
Roger är ett mysterium, alltså varje gång de filmar honom har han nån konstig idiotisk stirrande blick som en kalkon typ...oavsett så tror jag han kände att han skulle bli mer välkommen av Nord då han lade sig i tävlingen och tänkte att han då skulle få bonuspoäng från Nord för att han "lät" dem vinna i princip...
Men ja karma kommer bita honom i arslet mycket snart
Gör ju inte situationen bättre när Maxim kommer in i laget dessutom, Men i och med att de vann Robinsontävlingen så sitter han ju säkert en vecka till iaf...
Att de valde henne är säkerligen för att hon säkert sagt att hon spelat basket i sin ungdom eller nåt, alltid någon varje säsong som tydligen varit NBA-proffs nångång i livet enligt dem själva
Roger verkar så blåst att han nästan blir älskvärd.
I övrigt verkar detta kunna bli en bra säsong, jag gillar dalmasarna (Tommy och nån yngre tjej) och stör mig på finnen, Roger och den andra gubben (löktröjan) samt några av brudarna men minns fan inga namn än.
Flera härinne använder inte spoilers trots regler? Exempelvis snacket om gnagaren mm. Kanske dags att slopa reglerna då de flesta av oss har tv4+ så kan vi diskutera fritt
Victor är mitt hatobjekt, vilken bortskämd, egocentrisk och manipulativ skitunge. Den typen som fått allt
han pekat på i livet och fått för sig att han också under den här resan få en guldsked i röven. Han blev gul, röd och blå i ansiktet av att ingen ville ha honom till sitt lag, han som anser sig förtjäna allt före alla andra i världen.
Direkt efter Victor är Amanda och Thomas mina andra hatobjekt, den senare försökte skapa ett svart får genom en märklig argumentation om varför en viss deltagare var orsaken till att de förlorade när hon egentligen inte var på något sätt en sådan orsak. Denne Thomas lär inte bli omtyckt eller särskilt långvarig, så fort de röstat ut Roger så lär Thomas röstas ut om inte t.o.m. före Roger.
Sedan Lena, vilken tönt som tjejer i alla säsonger så kör hon efter snippa- eller kukprincipen, inte hon heller kan vara kvar särskilt länge. Just nu känns hon som den första de kommer vilja rösa ut t.o.m. före sist-in-personen Natalie.
Flera härinne använder inte spoilers trots regler? Exempelvis snacket om gnagaren mm. Kanske dags att slopa reglerna då de flesta av oss har tv4+ så kan vi diskutera fritt
Nej, reglerna är till för att följas. Själv är jag typen som inte stör mig på spoiler, men sedan tidigare säsong vet jag att vissa stör sig enormt på spoiler. Så använd gärna spoiler-tagg för alla ska trivas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!