Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-16, 08:54
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja han är inte den första personen med smärtproblem som har överkonsumerat de mysiga opiattabletterna.

Jag tror att hans lilla story gick över huvudet på 95% av brudarna, som tänkte på hur de såg ut i teve, istället för vad han sa.

Stefan är en svårläst person. Jag får känslan av att han är betydligt mer komplex än kan tro. Han känns lite förvirrad och sökande. Han verkar inte trivas i programmet alls, trots att han satsat för att komma med.

Jag tänka mig att han flutit runt i yogagrupper och tagit ett par konstiga droger och är lite alternativ.

Men han ska paketeras och säljas som en enkel surfer dude med snygga ögon och världsvana.

Funkar ju inte alls.

Åk hem.

Jag tycker inte han känns komplex alls? Vet du hur många sköna yoga dudes och dudesinnor det finns i världen? Hur många lingon finns det i skogen?

Åkt till Indien eller valfritt rave i sydeuropa så ser du mängder med StePHAaanzz irra runt som zombies å vara spirituella och arbetslösa i haremsbyxor. Sen ringer de till mor å far och gråter efter mer pengar så de kan flumma vidare.

Gen Z orkar inte arbeta förstår du. De tycker att deras intressen ska vara deras jobb.
Citera
2024-10-16, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag tycker inte han känns komplex alls? Vet du hur många sköna yoga dudes och dudesinnor det finns i världen? Hur många lingon finns det i skogen?

Åkt till Indien eller valfritt rave i sydeuropa så ser du mängder med StePHAaanzz irra runt som zombies å vara spirituella och arbetslösa i haremsbyxor. Sen ringer de till mor å far och gråter efter mer pengar så de kan flumma vidare.

Gen Z orkar inte arbeta förstår du. De tycker att deras intressen ska vara deras jobb.

Ha ha du har helt rätt Ja det finns tusentals Stefan som irrar runt, drogar, surfar, ligger med 200 personer, blir psykiskt sjuka av Ketamin och hasch och gråter ut hos mamma och pappa. Jag påstår inte att han är en äkta flummare men han har sådana vibbar.

Med "komplex" menar jag bara komplex i jämförelse med de förvuxna fjortisar han dejtar. Jag blir ganska fascinerad av sådana här brudar, som verkligen är ytliga på riktigt. De förtränger inte känslor och djupa tankar. De är verkligen så platta och tomma som de ser ut, för de ägnar 50% av varje dag åt att fixa utseendet, och resten av dagen går åt till att spegla sig.

Det enda roliga med denna säsong, är att konceptet havererar haha.
Sex kvinnor har redan lämnat programmet, vilket är ganska sensationellt.
Citera
2024-10-16, 09:26
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ha ha du har helt rätt Ja det finns tusentals Stefan som irrar runt, drogar, surfar, ligger med 200 personer, blir psykiskt sjuka av Ketamin och hasch och gråter ut hos mamma och pappa. Jag påstår inte att han är en äkta flummare men han har sådana vibbar.

Med "komplex" menar jag bara komplex i jämförelse med de förvuxna fjortisar han dejtar. Jag blir ganska fascinerad av sådana här brudar, som verkligen är ytliga på riktigt. De förtränger inte känslor och djupa tankar. De är verkligen så platta och tomma som de ser ut, för de ägnar 50% av varje dag åt att fixa utseendet, och resten av dagen går åt till att spegla sig.

Det enda roliga med denna säsong, är att konceptet havererar haha.
Sex kvinnor har redan lämnat programmet, vilket är ganska sensationellt.

Jag har faktiskt aldrig tittat på svenska Bachelor innan, bara litegrann här och där men den här säsongen har jag börjat hänga med och ja alltså oh my lords vad tjejerna är pantade??

I mina ögon är killarna ganska mid; en ”spirituell” (fan vad dom snöat in på det, det blir lite memevarning när tjejerna kacklar om det) opiattorsk som är jättekonflikträdd och en småplufsig snåbarnspappa..?👀 Alltså jag har sett amerikanska Bachelor och de killarna är ju åtminstone heta? Dessa två har dessutom inte ens riktiga jobb. Det verkar ingen ha. Vaddå Team leader? För vaddå?

Men tjejerna verkar inte bry sig utan det är total gruppsykos utom hos ett fåtal vettiga tjejer som förmodligen ser den hedonistiska cirkusen för vad den är och lämnar skeppet efter att lyssnat på sin magkänsla eller SpirituBellas ÄnGLAKOrt..🥹
Hon den roliga skånskan igår ba: omg omg OMG äta glass mitt på dagen på en bänk!!! MIN DRÖMDEJT OMG hur visste du?!?

Man ba nej? Vem ljuger du för här? Honom, filmteamet eller dig själv? Men nu kan jag iaf inte sluta titta.😭
Citera
2024-10-16, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag har faktiskt aldrig tittat på svenska Bachelor innan, bara litegrann här och där men den här säsongen har jag börjat hänga med och ja alltså oh my lords vad tjejerna är pantade??

I mina ögon är killarna ganska mid; en ”spirituell” (fan vad dom snöat in på det, det blir lite memevarning när tjejerna kacklar om det) opiattorsk som är jättekonflikträdd och en småplufsig snåbarnspappa..?👀 Alltså jag har sett amerikanska Bachelor och de killarna är ju åtminstone heta? Dessa två har dessutom inte ens riktiga jobb. Det verkar ingen ha. Vaddå Team leader? För vaddå?

Men tjejerna verkar inte bry sig utan det är total gruppsykos utom hos ett fåtal vettiga tjejer som förmodligen ser den hedonistiska cirkusen för vad den är och lämnar skeppet efter att lyssnat på sin magkänsla eller SpirituBellas ÄnGLAKOrt..🥹

Hon den roliga skånskan igår ba: omg omg OMG äta glass mitt på dagen på en bänk!!! MIN DRÖMDEJT OMG hur visste du?!?

Man ba nej? Vem ljuger du för här? Honom, filmteamet eller dig själv? Men nu kan jag iaf inte sluta titta.😭

Ha ha roligt beskrivet, du ringar in hela konceptet + pinsamheten bra.

Det är inget ont i Rasmus och Stefan men märkvärdiga och supersexiga är de inte nej. Jag har träffat massor av sådana där snubbar. En trivseltjock radhusfarsa och en förvirrad flummare/surfare, som självklart blir förvirrade och knäppa av utbudet i programmet. Alla är vi människor, och det är svårt att hålla egot och känslorna i styr när 15-20 personer av motsatta könet ligger på och vill kramas/hångla/sitta nära.

Jag noterar också att Ramus började pussas snabbt. Säg den 34-åriga singelfarsa som kan låta bli att pussa en 23-årig beundrarinna Han kommer inte att hålla fast vid henne, men det var mysigt i poolen såklart. Helt mänskligt och begripligt. Men gulliga tillsammans är de på nåt sätt.

Rasmus har inte jättemycket integritet, men Stefan tappade det direkt. Han får göra vad han vill, men en snubbe som tungkysser tre okända brudar (han känner faktiskt inte dessa brudar) på två timmar, är inte pojkvänsmaterial, det måste till och med han fatta.

Jag kan inte heller sluta titta, och jag blir lite fascinerad av människors brist på integritet.

Rasmus är farsa, och står i teve och diskuterar kinky sex på fyllan. Har han tänkt på att hans barn kommer att titta på skiten om 10 år?

När blev det normalt at bete sig såhär?

Skånskan är ganska rolig. Hon äter glass med en snubbe hon överhuvudtaget inte känner, och efter det är hon småarg och bitter över bristen på repsons LOL

Det är ett dåligt program men det är också en studie i mänskligt beteende.

Det känns som att unga människor är totalt skadade av sociala medier, dejtingappar och porrfilmer.
Människor konsumerar andra människor, dejter, sex och känslor som smågodis och det är läskigt faktiskt.

Som hon, skånskan, som tror att en dejt är som en godisautomat.
"Vad fan, jag har stoppat in pengar, jag ska ha godis! Nu!" Varför tar det 10 sekunder?!

Det är typ den nivån det är. Alla verkar ha fått ADHD.

Jag blir glad när folk lämnar frivilligt
Alla som lämnar frivilligt, är för vuxna, har för mycket integritet och stolthet för att sitta vid poolen och snacka skit, i väntan på att kallprata och förhoppningsvis hångla med en totalt okänd snubbe.

Jag har inget emot dejtingprogram i det stora hela.
Finns det äkta kemi, spelar det ingen roll hur och var man träffas.
Finns det äkta kemi, säger det klick, oavsett hur omständigheterna ser ut.

Men Svenska Bachelor är bara för mycket, eller för lite, beroende på hur man ser det.
Senast redigerad av Eremona2.0 2024-10-16 kl. 11:08.
Citera
2024-10-16, 12:06
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:

Det är inget ont i Rasmus och Stefan men märkvärdiga och supersexiga är de inte nej. Jag har träffat massor av sådana där snubbar. En trivseltjock radhusfarsa och en förvirrad flummare/surfare, som självklart blir förvirrade och knäppa av utbudet i programmet. Alla är vi människor, och det är svårt att hålla egot och känslorna i styr när 15-20 personer av motsatta könet ligger på och vill kramas/hångla/sitta nära.

Jag noterar också att Ramus började pussas snabbt. Säg den 34-åriga singelfarsa som kan låta bli att pussa en 23-årig beundrarinna Han kommer inte att hålla fast vid henne, men det var mysigt i poolen såklart. Helt mänskligt och begripligt. Men gulliga tillsammans är de på nåt sätt.

Rasmus har inte jättemycket integritet, men Stefan tappade det direkt. Han får göra vad han vill, men en snubbe som tungkysser tre okända brudar (han känner faktiskt inte dessa brudar) på två timmar, är inte pojkvänsmaterial, det måste till och med han fatta.

Jag kan inte heller sluta titta, och jag blir lite fascinerad av människors brist på integritet.

Rasmus är farsa, och står i teve och diskuterar kinky sex på fyllan. Har han tänkt på att hans barn kommer att titta på skiten om 10 år?

Skånskan är ganska rolig. Hon äter glass med en snubbe hon överhuvudtaget inte känner, och efter det är hon småarg och bitter över bristen på repsons LOL

Det känns som att unga människor är totalt skadade av sociala medier, dejtingappar och porrfilmer.
Människor konsumerar andra människor, dejter, sex och känslor som smågodis och det är läskigt faktiskt.

"Vad fan, jag har stoppat in pengar, jag ska ha godis! Nu!" Varför tar det 10 sekunder?!

Alla som lämnar frivilligt, är för vuxna, har för mycket integritet och stolthet för att sitta vid poolen och snacka skit, i väntan på att kallprata och förhoppningsvis hångla med en totalt okänd snubbe.

Men Svenska Bachelor är bara för mycket, eller för lite, beroende på hur man ser det.

Så bra du beskrivit det och välformulerat! Håller med till 100%.
Citera
2024-10-16, 13:41
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:

Haha detsamma du! Och tack. Man blir lätt engagerad av dumheter tyvärr. Råkar ha lite för mycket fritid just nu också, plus att jag själv varit där i Tulum där dom befinner sig så då blir det roligare att titta när man känner igen vissa ställen med.

Nej då det är inget ont i någon av dem, de verkar snälla och normalstörda. Ingen av dem hade attraherat mig men det där är ju högst subjektivt och jag är dessutom nästan 10 år äldre än dem så inte min kink bara. Men vad jag inte fattar är vad med dessa två som gör alla dessa, faktiskt riktigt söta, och dessutom ofta yngre än dem tjejer så jävla intresserade av dem? Det måste ju mycket vara tillfället att få sina 15-minuter och bo gratis med massa andra tjejer i ett fint hus utomlands?
Alltså sorry att jag säger det rakt ut men va fan..?

Lite gubbvarning att de båda gick rätt på den nästan 15 år yngre tjejen. Men nej jag klandrar dem inte, hon är verkligen jättegullig och sådär. Men ja nu har hångleriet börjat! Tydligen bland tjejerna inne i huset också?? Lite spännande är det ändå haha.

Rasmus barn tittar väl förmodligen redan nu, var inte hon i tioårsåldern? Men alltså det är nya tider nu och yngre generationer pratar öppet om snopp och snippa precis som de har fått lära sig så det är nog lugnt. Han var ju dessutom lite full och det var ett snabbt fulklipp senare på kvällen så han ksk inte visste att han var filmad. Men brist på integritet säger jag inte att det inte finns för det! Vad är grejen med hon jokern med de enorma fjärilsvingarna till lösögonfransar sitter i bara underkläder i Tjejerna avslöjar allt varje program? Går hon bara ut och tar av sig ett plagg mellan varje inspelning? Hon är så weird?

Skånskan är bäst! Önskar att hon vågade stå för sånt hon sagt därinne i eftersnacket bara. Hon är väldigt snabb med att lägga sig flat och be om ursäkt för att brudar inte kan skilja på fakta och åsikter.

Och herregud BRITTA🤯🤯🤯 Hon blev på riktigt kränkt och ledsen för att snubben bad henne att fucking backa. Sen gråter hon å tjötar helt självcentrerat om det i scen efter scen.
Han gillar dig inte!! Du har för mycket bronzer på snoken så han blir bländad och står där som Bambi i skenet, det behöver man inte i så stark sol!! Nej de beter sig så märkligt. Och ja allt ska gå så,jävla fort idag och människor avpolletteras för minsta lilla fel, undrar hur den mentaliteten spelar in när de spelar in det här? Måste vara en jävligt weird situation för alla inblandade deltagare. Men ja de med lite integritet verkar ju ha dragit nu. Resten verkar typ lika besatta utom ett litet gäng upprorsmakerskor med skånskan i spetsen. Haha förlåt men det ska bli kul å se!

Jag gillar dejtingprogram men just det här upplägget är så hjärndött och verkligen upplagt för att unga osäkra människor ska bli sårade och ledsna. Tror säkert att det kan uppstå kemi och säga klick med flera olika på så kort tid när det är så mysig setting. Jag hade inte gillat att va i killarnas sits heller och behöva såra människor som gillar mig på tv. Det är också ett slags självskadebeteende!
Citera
2024-10-16, 15:32
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vilka slampiga tjejer som har inget emot att kyssas trots att de vet om att han precis gjort detsamma med en annan tjej. Tjejer med stil och klass hade tackat nej till att kyssas i en sådan situation.

Där var Amanda cool som stoppade kyssen som Stephan försökte sig på, efter att hon fått veta att han kysst tre andra nyss.
Citera
2024-10-16, 15:44
Avstängd
Rasmus verkar gilla unga tjejer. Det sliskiga ”känns det bra?” som han frågar dom med konstant när de ska vara närgångna ger mig kalla kårar.
Citera
2024-10-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Rasmus verkar gilla unga tjejer. Det sliskiga ”känns det bra?” som han frågar dom med konstant när de ska vara närgångna ger mig kalla kårar.

De båda killarna verkar gilla tjejer och inte kvinnor. Tjejer som ser ut som 12 åringar i kroppen och är mycket yngre än de själva.
Citera
2024-10-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Han är ju man och kan inte göra rätt, som vi alla vet.
Frågar han hur det känns, är han ett äckel.
Och frågar han inte, är han också ett äckel.
Han ska dömas och hängas hursomhelst.

Jag tycker inte att Rasmus är särskilt konstig.
9 år åldersskillnad när båda är vuxna och myndiga, är väl inget att bråka om. Han känner sig väl lite smickrad och hon tilltalas väl av hans trygghet.

Killar är i tjugoårsåldern är fö extremt omogna, och om en kvinna i tjugoårsåldern som vill ha en stabil kille, är det lätt hänt att hon börjar spana på trettioåringar.

Jag har själv dejtat personer som varit märkbart yngre och märkbart äldre (ung tio år åt båda hållen) och dömer ingen.
Citera
2024-10-16, 19:45
Medlem
Stephän är nästan för bra för tjejerna, nästan en elvapoängare.
Citera
2024-10-16, 20:19
Medlem
Rasmus håller medarbetarsamtal med alla flickor. Undre mellanchefsskadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in