2024-10-19, 12:21
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tycker du? att det är kärvt att hon frågar deltagarna hur dom känner och kände då hela tiden, extremt feminint

Jag tycker att hennes personlighet är kärv, mycket kärvare än Lundins t ex. Men för det behöver det inte betyda nåt dåligt, vi är bara olika. Norrlänningar är lite kärvare många gånger. Inget negativt i det. Under den kärva ytan finns omtänksamheten och omsorgen. Och det sistnämnda hoppas jag även män kan ha, annars är det illa.
2024-10-19, 16:47
Medlem
farlings avatar
Har hitills bara sett 1 vanlig avsnitt och 2 gränslandet.

När den där Alva Torell Björklund läspar ur sig "Jag köper inte att jag är ett större hot är Maxim, där går min liksom feministiska gräns" får jag lust att kasta ut datorn genom fönstret.
Tål verkligen inte den människan alls och kommer antagligen störa sönder mig på henom. För visst är det något som inte stämmer där?
Flaxöron och talfel också - vilken nitlott...
2024-10-19, 20:30
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Har hitills bara sett 1 vanlig avsnitt och 2 gränslandet.

När den där Alva Torell Björklund läspar ur sig "Jag köper inte att jag är ett större hot är Maxim, där går min liksom feministiska gräns" får jag lust att kasta ut datorn genom fönstret.
Tål verkligen inte den människan alls och kommer antagligen störa sönder mig på henom. För visst är det något som inte stämmer där?
Flaxöron och talfel också - vilken nitlott...
Hundra procent att det är ett gossebarn.
Stör mig också något enormt på fanskapet.
2024-10-19, 21:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnare av Robinsson 2024 (höst) är *trumvirvel*:
För den som är orolig för att Sarajevo precis har avslöjat vinnaren, så kan jag lugnt meddela att så är absolut inte fallet. Jag dokumenterar nämligen det lilla trollets historik gällande s.k. "vinnare av Robinson". Hittills är vi uppe i fem fel av fem möjliga:

Robinson 2024 Vår: Alexander skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2023 Höst: Tove Dalsryd skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2023 vår: Dennis skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2022 Höst; Nathalie skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2022 Vår; Henrik skulle vinna (obs: vann ej)
2024-10-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
För den som är orolig för att Sarajevo precis har avslöjat vinnaren, så kan jag lugnt meddela att så är absolut inte fallet. Jag dokumenterar nämligen det lilla trollets historik gällande s.k. "vinnare av Robinson". Hittills är vi uppe i fem fel av fem möjliga:

Robinson 2024 Vår: Alexander skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2023 Höst: Tove Dalsryd skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2023 vår: Dennis skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2022 Höst; Nathalie skulle vinna (obs: vann ej)
Robinson 2022 Vår; Henrik skulle vinna (obs: vann ej)

Men. Nuuuuu, så har jag stark insyn i produktionen då jag hamnat på en topptjänst hos TV4 och även har gudstyvbarn med Petra.
2024-10-19, 21:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Men. Nuuuuu, så har jag stark insyn i produktionen då jag hamnat på en topptjänst hos TV4 och även har gudstyvbarn med Petra.

Du säger ju varje år att du har stark insyn i produktionen, ingen tror dig längre.
2024-10-19, 22:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Du har ingen finess längre; Gertrud, topptjänst och gudstyvbarn med Petra. Det är för over the top. Tror det är dags för dig att lägga trolleriet åt sidan.
2024-10-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Alva visar sig naken bland annat när hon rakar muttan fast man får ju inte se muttan såklart eftersom det är på Instagram men ja.. finns en del saftigt material på henne om man scrollar igenom ordentligt. Tips! Glöm inte hennes reels…
Du måste ha letat ordentligt, hatten av för den insatsen! Vad jag kan se lägger hon mest upp bilder där hon åker rullbräda? Men, flitig muff-rakning kan ju förklara varför hon kliar sig så frenetiskt i klippet som någon lade upp!

Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Så var det ja.. konstigt att en kille har ett tjejnamn kan man tycka...
Ännu konstigare då att han har fitta och pattar!!

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Snälla Roger din svagsinta gubbjävel, ta Gertrud snälla. Då är du förlåten skönt me detta upplägg så man drar av plåstret snabbare, dock hade jag gärna plockat borta Petra hon är rätt jobbig o lyssna på, VEM FAN TROR HON ATT HON ÄR? PK FITTA
Är Petra PK? Usel programledare kan jag gå med på, men så värst PK kan jag inte se att hon är. Kom också ihåg att hennes främsta merit är att ha ingått i en organisation som knivar ihjäl muslimer i största hemlighet. Det är inte så PK.
2024-10-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Kommer den jesusdyrkande pundaren in i år igen så är det bye bye Robinson. Mitt blodtryck skulle inte klara det.
Förövrigt är väl det mest en massa ointressanta wannabees som deltar. Enligt mej då. Än så länge. Tror det hettar till så småningom.
Heja Roger!
Heja Patrik!
Vilka stolpskott.
Roger har lämnat. Stolpe är du
2024-10-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Du säger ju varje år att du har stark insyn i produktionen, ingen tror dig längre.
Men jag har rätt. Det är en annan sak.
2024-10-19, 23:41
Medlem
picapicans avatar
Orkar inte se plastikmiffot Tove med Michael Jackson-näsa i år igen. Varför ta in gamla deltagare hela tiden?
2024-10-19, 23:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Tror ni Alva är en fd Alvar? Jag tycker hen ser väldigt maskulin ut och har märklig röst. Dessutom verkar hen helt förståndshandikappad när hen pratar.

Jag har hittat två troliga bögar, Chris och den sverigefinska blatten. Vad tror ni om det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in