2024-10-23, 19:59
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroppingIT
*ove ville ha revansch. Tv4 och Mastiff inte lika sugna. *ove van att få som hon vill och blir då arg.
Kontrar med att om inte hon får vara med kommer hon gå ut och anmäla/stämma TV4/Mastiff för hur hon blev behandlad förra gången med mobbing, sexuella trakasserier osv.

Vilket då gör att Tv4/mastiff måste ge med sig då i hotet skulle det skrivas spaltmeter om allt detta på alla siter/tidningar som det bara går.
*ove är redaktör och skriver på diverse siter och för tidningar.

För att slippa dessa negativa publiceringar så är hon nu med.

Dock blev det ett rent helvete för oss i produktionen, oj menar dem väl på plats då hon betedde sig som en riktig primadonna. Vet inte hur många gånger man fick tjata på henne att skynda sig. Varningarna haglade på tävlingar då hon fuskade och mjölkade så mycket hon bara kunde.
Diska henne kunde dem inte göra för då skulle hon även där ut och skriva.

Ett av kraven var att komma direkt in i Robinson och inte va på Gränslandet. För det är ingen annan innan som fått denna möjlighet, och varför skulle man det?

Förutsatt att detta skulle vara sant:
Det är ändå märkligt att TV4/Mastiff viker ner sig så lätt. Har Tove något reellt att backa upp sina anklagelser med, är det därför som man är så veka? Och även om så vore så borde de ta striden istället för att vika ner sig eftersom det endast öppnar upp för mer utpressning. Ska Tove tilldelas segern pga TV4/Mastiffs konflikträdsla? Sanslöst.

Sen kunde även TV4/Mastiff arrangerat det hela bättre istället för att göra det hela så märkligt att Tove plötsligt bara var där från ingenstans och fick den enorma fördelen att bara gå rakt in i Robinson, till skillnad mot Patrik. Om nu Tove hade som "krav" att inte behöva starta på Gränslandet så skulle inte Patrik behövt göra det heller. De båda skulle ha behandlats lika och bara tilldelats varsitt lag så hade inte favoriseringen av Tove varit lika uppenbar. Nu ser det ju verkligen ut som att någon i produktionen inte kan släppa Tove och ger henne enorma fördelar till den grad att det blir löjeväckande.

TV4 eller Mastiff, någonstans verkar det brista gällande svagt ledarskap.
Kan ju komma fler deltagare som hotar sig fram... Ska man bara släppa in dem då?
Har säkert även hänt tidigare men att man då inte gett med sig (annat ledarskap?).
Häpnadsväckande svagt och dåligt om detta är sant. Samt helt sjukt beteende av Tove också givetvis.
Senast redigerad av Lostworld 2024-10-23 kl. 20:02.
2024-10-23, 20:01
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du kan få Tove om du vill

Det är inte enbart Lenas kropptyp du skymfar, utan även Natalie, Butterface & Elsa, dom är i majoritet! undra vad det kan bero på

Jag är en heterosexuell kvinna, men är det en kropp jag själv skulle vilja ha så är det Raminas. Inte Toves pojkkropp med silikon och inte de andras feta och slappa kroppar.
2024-10-23, 20:03
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det var ju två som förhandlade och fick kartan till den hemliga immuniteten. Varför tog Ida kartan själv?

Ida, sugubben Tommy och Ludvig räknar sig själva som en enda person. Senare hade ju Ludvig det i fickan när han letade d.v.s. alla tre har fått den.
2024-10-23, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag är en heterosexuell kvinna, men är det en kropp jag själv skulle vilja ha så är det Raminas. Inte Toves pojkkropp med silikon och inte de andras feta och slappa kroppar.
Jaha, jag bladade ihop dig med den manliga kurd-användaren i tråden som identifierade Nabaz kurdhet Raminas kropp är petite eller smal, dvs inget vi män (vi Crapmagics) vill röra vid, ska man va sådär smal kan man väl åtm ha lite stora muskler?
2024-10-23, 20:07
Medlem
fonders avatar
Citat:
Jaha, jag bladade ihop dig med den manliga kurd-användaren i tråden som identifierade Nabaz kurdhet Raminas kropp är petite eller smal, dvs inget vi män (vi Crapmagics) vill röra vid

Det var jag som skrev i tråden att Nabaz, av namnet att döma, är i likhet med mig kurd. Även ni män borde göra skillnad på smal och smal, båda Raminas och Toves kroppar är ju smala, men de är ändå helt olika då de första har vackra former smalheten till trots medan den senare ser ut som en 12-årig pojke med ditsatt silikon.
2024-10-23, 20:08
Medlem
MrsGeorges avatar
Nån som noterat Alvas tatuering på (över?)armen? Ser ni vad det är? Ser ut som ett huvud maskerat med röd palestinasjal?
Otippat att hon skulle vara en palestinafanatiker 😆
2024-10-23, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
.
2024-10-23, 20:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det var jag som skrev i tråden att Nabaz, av namnet att döma, är i likhet med mig kurd. Även ni män borde göra skillnad på smal och smal, båda Raminas och Toves kroppar är ju smala, men de är ändå helt olika då de första har vackra former smalheten till trots medan den senare ser ut som en 12-årig pojke med ditsatt silikon.
Otänkbart att kurd identifikatorn kunde vara kvinna, du vet kvinnor har aldrig (kurdiska ) kvinnor på avataren normalt, det är bara män, kvinnor har bilder på ögon eller öppna landskap, ingen smalhet är snygg på kvinnan om muskler saknas, det är den skillnaden vi gör
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-23 kl. 20:15.
2024-10-23, 20:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Nån som noterat Alvas tatuering på (över?)armen? Ser ni vad det är? Ser ut som ett huvud maskerat med röd palestinasjal?
Otippat att hon skulle vara en palestinafanatiker 😆
Hon är uttalad feminist också vilket förpliktigar ett åsiktspaket, så jag skulle inte tippa mycket pengar på att hon är nationell högerfeminist
2024-10-23, 20:15
Medlem
Citat:
Vilka skulle det va? det finns bara 2 invandrarkvinnor och dom ser ut som helan och halvan
Jag vet inte. Den ena kvinnan pratar inte
2024-10-23, 20:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Otänkbart att kurd identifikatorn kunde vara kvinna, du vet kvinnor har aldrig kurdiska kvinnor på avataren normalt, det är bara män, kvinnor har bilder på ögon eller öppna landskap, ingen smalhet är snygg på kvinnan om muskler saknas, det är den skillnaden vi gör

Nejdå, jag är inte efterbliven för att ha de nämnda bilderna som avatar.

Märkligt då att alla män med hög status, män som kan välja och vraka bland kvinnorna, väljer kvinnor med just Raminas kropp och inte Lenas feta slappa kropp.
2024-10-23, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Nejdå, jag är inte efterbliven för att ha de nämnda bilderna som avatar.

Märkligt då att alla män med hög status, män som kan välja och vraka bland kvinnorna, väljer kvinnor med just Raminas kropp och inte Lenas feta slappa kropp.
Lostworld är också kvinna med kvinna på avatar, det är ni två! endast.

Fast hög status leder ju till oavkortad efterblivenhet också.
Jag kan också välja och vraka fast med mitt utseende bara och då tänker jag välja Lenas normativa BMI kropp, det blir ett manifesterat slag i ansiktet på dom andra två partnerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in