2024-10-26, 15:21
Medlem
buhbyes avatar
För att det betalar olika baserat på vilka det är, och vilka scener som de är med i.

Nej, alla tjejer är inte ens lite lebb.
Citera
2024-10-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Om alla tjejer i dom där scenerna är bi eller inte så är svaret nej. De intervjuade någon porrskådis för 100 år sedan som förklarade det där och sa att det är ett yrke och om lönen är rätt så kan många heterotjejer ställa upp på sådant där också.

Fast tröskeln för tjejer är nog lägre. Det skall mer till för en Heterokille att böga än några tusenlappar.
Citera
2024-10-26, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Om alla tjejer i dom där scenerna är bi eller inte så är svaret nej. De intervjuade någon porrskådis för 100 år sedan som förklarade det där och sa att det är ett yrke och om lönen är rätt så kan många heterotjejer ställa upp på sådant där också.

Ställer man upp på att ha sex med någon av samma kön för sådana struntsummor (de flesta lär inte få mer än några tusen kr per scen) har man definitivt bisexuella tendenser. Ingen skulle sälja sig så billigt om man tyckte det var vidrigt.
Citera
2024-10-26, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveML
Fast tröskeln för tjejer är nog lägre. Det skall mer till för en Heterokille att böga än några tusenlappar.
En hel del heterokillar gör bögporr för att det ger mer klirr i kassan
Citera
2024-10-26, 15:45
Medlem
Citat:
Ingen aning hur det är med den saken. Personligen tycker jag att just porr var något som hörde ungdomen till när man som hormonstinn tonåring med väldigt sexuellt begränsade erfarenheter var nyfiken på det motsatta könet minst sagt.

Idag som väldigt mycket äldre och med väldigt mycket mer sexuell erfarenhet så ät det inget som lockar mig Personligen att titta på och bögporr har jag definitivt aldrig varit intresserad av som heterokille.

Däremot så har jag hört ryktesvägen att det faktiskt finns heterokillar som har varit med I gayporrproduktioner om lönen är den rätta också.

Vad personer får betalt för att ställa upp på sådant där har jag dock ingen aning om men jag tippar på att det är individuell lönesättning tex att de erbjuder så mycket pengar som de anser att det är värt för att få en person att göra saker pga den ekonomiska aspekten är tillräckligt lockande.

De flesta porrbrudar är inga analsextokar privat heller vad man har förstått när folk i den branschen har intervjuats men för tillräckligt mycket pengar så kan vissa människor ställa upp på väldigt mycket.
Citera
2024-10-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Ställer man upp på att ha sex med någon av samma kön för sådana struntsummor (de flesta lär inte få mer än några tusen kr per scen) har man definitivt bisexuella tendenser. Ingen skulle sälja sig så billigt om man tyckte det var vidrigt.
Bra fråga jag vet faktiskt inte men det var intressant att lyssna på när olika personer som har pysslat med sådant där och ställt upp i intervjuer osv har gett sin version och absolut många av de är tjejerna är bs men långt ifrån alla men vill de att någon som är hetero verkligen ska ställa upp så erbjuds en väldigt stor sedelbunt och vi pratar mer om än ett par tusenlappar.
Citera
2024-10-26, 19:14
Medlem
anothes avatar
Kan det vara så enkelt som att industrin följer lagen om utbud och efterfrågan ? och inte att försöka vara undervisande.
Citera
2024-10-26, 21:26
Medlem
Citat:
Om man ser en porrfilm med två eller fler tjejer i en scen med en kille så har de ju alltid tjejsex med varandra förutom att de tillfredsställer killen.

Är det två killar i en scen med en tjej så vidrör de varandra så lite som möjligt. Menar alltså mainstreamporr och ingen bögporr.

Varför är det så? Är alla tjejer lite lebb?

Jag är väldigt hetero och skulle definitivt sluta kolla på en film där killarna började böga. Jag har dock definitivt inget emot att tjejer har sex med varandra och blir tänd av det.

Men hur tänker tjejer kring detta? När jag kollat porr med tjejer så har de inte ens kommenterat när två tjejer börjat hångla, smekas och slicka. När jag var i ett fast förhållande och vi såg en film med två tjejer och en kille så försökte jag föra det på tal att vi kanske skulle ha en till tjej med. Det föll inte i god jord men hon hade inget emot att titta.

Det här är varför folk borde sluta kolla på porr. Inget kritiskt tänkande + porrtittande = ovan kommentar. Ingen koll på verkligheten

Allt är inte vad du ser. Nej tjejer är inte lebbar mer än killar är bögar.
Citera
2024-10-26, 21:27
Medlem
730221s avatar
Enkelt svar.
Det finns en större efterfrågan på tjejer som är med varandra än det gör på att se när killar rör vid varandra.
Citera
2024-10-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
För att väldigt många män har bögskräck
Man behöver väl inte ha bögskräck för att man inte vill se bögsex?
Nästan all Porr produceras och konsumeras för en marknad av straighta män.
Citera
2024-10-26, 22:28
Medlem
liten.igelkotts avatar
Väldigt kort svar:
Pengar.

Lite mera utförligt:
Folk gillar att se tjejer ha sex med varandra så filmer där tjejsex förekommer blir mera populära och drar därför in mera pengar.

Det behöver inte äns vara porr. Tänk på Black Swan tillexempel.
Citera
2024-10-26, 22:36
Medlem
flugornass avatar
För att alla människor är mer eller mindre bisexuella men det är lite tabu med BS män i porrfilm två BS tjejer ger mer kling i plånboken.
Det är ju mest en kvinnlig fantasi att ha två män tillgängliga samtidigt som även är lite light BS men då det är männen som köper porren så är det inget klirr i kassan på den typen av snusk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in