Citat:
Ursprungligen postat av
SteveML
Fast tröskeln för tjejer är nog lägre. Det skall mer till för en Heterokille att böga än några tusenlappar.
Ingen aning hur det är med den saken. Personligen tycker jag att just porr var något som hörde ungdomen till när man som hormonstinn tonåring med väldigt sexuellt begränsade erfarenheter var nyfiken på det motsatta könet minst sagt.
Idag som väldigt mycket äldre och med väldigt mycket mer sexuell erfarenhet så ät det inget som lockar mig Personligen att titta på och bögporr har jag definitivt aldrig varit intresserad av som heterokille.
Däremot så har jag hört ryktesvägen att det faktiskt finns heterokillar som har varit med I gayporrproduktioner om lönen är den rätta också.
Vad personer får betalt för att ställa upp på sådant där har jag dock ingen aning om men jag tippar på att det är individuell lönesättning tex att de erbjuder så mycket pengar som de anser att det är värt för att få en person att göra saker pga den ekonomiska aspekten är tillräckligt lockande.
De flesta porrbrudar är inga analsextokar privat heller vad man har förstått när folk i den branschen har intervjuats men för tillräckligt mycket pengar så kan vissa människor ställa upp på väldigt mycket.