Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-27, 02:10
Medlem
Foolsgames avatar
Wtf? Hennes syster har gtt i min klass.. trodde ju familjen var Kristna. Vilken chock!! Med nakenbilderna allts..
Citera
2024-10-27, 02:12
Medlem
Visst r det ljligt, men detta visar ju ven p hur ckligt dekadent det hr landet har blivit. Pminner mig om "lusseballen" fr inte s lngesen p Pressbyrn. Nstan som att det rr sig om pedofiler som frsker normalisera sex fr barn. Hll sdan dekadent jvla skit borta frn offentligheten tack.
Citera
2024-10-27, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Reagerar du lika starkt nr svt snder program med trans propaganda och att vi i skolarna skall lra barn att de kan vlja kn........ Har du protesterat mot querbgar lser sagor fr barn p bibliotek?

Ja, jag r emot ven det och verkar aktivt fr att motarbeta alla de saker du tar upp. T.ex genom gvor till politiker och politiska organisationer, medlemsavgifter, debatt i min krets mm.
Citera
2024-10-27, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumo
Moralen r obefintlig hr. r ni smygpedofiler allesammans som inte ser det vidriga i detta? Bara perversa ckel som vill se sm barn slicka p knsorgan! Det r lika vidrigt som nr H&M slde stringtrosor till spdbarn. Normalt funtade frldrar och andra mnniskor tycker likt henne i artikeln. Folk har tamejfan ingen skam i kroppen. Ni r ena sjuka i huvudet som inte tycker att det r vidrigt! Sdana som er banar vg fr frfallet i samhllet.

Lt bli att kpa dom till dina smbarn d.

1. Dollarstore butikerna ligger i princip alltid utanfr centrum och man tar sig dit med bil. Allts smbarn tar sig inte dit sjlva utan i frldrarnas sllskap.
2. Klubban kostar 20 kr st om jag frsttt det rtt, det r allts en skmtgrej/rolig sak, inget man kper som smbarn d man vill ta s mycket godis som mjligt fr veckopengen.
Citera
2024-10-27, 03:03
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag vill ogrna hlla med ngon som ringer kvllspressen och tjoar om allt de tycker r krnkande, men detta r ondigt gjort av Dollarstore. Sjlvklart kan de slja produkterna men det r oklokt att placera dem vid vanliga produkter som barn vill ha. Jag hade ocks blivit sur om jag tvingats prata med barn och barnbarn om vad det r fr saker. Fast eftersom jag aldrig skulle stta min fot p ett skitstlle som Dollarstore s lr jag inte tillhra den drabbade kategorin.

r ju bara att sga att det r vuxengodis om man nu r s skitndig av sig...
Citera
2024-10-27, 03:28
Medlem
Tervulls avatar
Om det r s hennes fitta ser ut s r det bara att beklaga. Jag hade aldrig ens reflekterat ver detta om jag gick frbi och knappast en 10 ring!!! Jag har aldrig sett en fitta se ut p det dr viset, det r inte likt p ngot stt.

Dessutom undrar jag, hur kan det vara okej att ta hjrna och gon men inte fitta? Organ som organDubbelmoralen r enorm och offerkoftan likas.
Citera
2024-10-27, 04:49
Medlem
Lite konstigt nd att de hngde vid det vanliga godiset. Lite som en dildo hngde granne med eltandborstar i affren. Skulle man inte haja till nd.
Citera
2024-10-27, 05:11
Medlem
Jag hade ocks blivit irriterad om jag gtt dit med mina barn fr att handla godis och sett sn skit.

Hade aldrig gtt till media dock men kommer nu komma ihg att g inte in p dollarstore med barnen.

Det r vldigt sllan jag besker den typen av butiker s lite av ett icke problem fr mig.
Citera
2024-10-27, 07:16
Medlem
haresEars avatar
Mamman vill ha publicering, hon sg att ngon avbildat hennes uppflkta kossa som en klubba. Vilket tap allts, visat upp sig naken fr pengar och horat runt. Oj s fort hon blev redig och ordentlig
Citera
2024-10-27, 07:28
Medlem
Peppermills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det hll nda tills Azonto grvt fram hennes tidigare "karrir"

Det inlgget hade jag sett nr jag skrev. Hon skulle vl kunnat jobba som aktiv modell inom hrdporr genren och nd haft sikten att barn inte behver matas med "woke-skit" och andra vulgra saker nr dom r och kper sitt lrdagsgodis.

Tycker fortfarande att hon verkar rtt vettig. Om hon visade en tutte i Italien i ~20rs ldern gr nada.
Citera
2024-10-27, 08:04
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Moralen r obefintlig hr. r ni smygpedofiler allesammans som inte ser det vidriga i detta? Bara perversa ckel som vill se sm barn slicka p knsorgan! Det r lika vidrigt som nr H&M slde stringtrosor till spdbarn. Normalt funtade frldrar och andra mnniskor tycker likt henne i artikeln. Folk har tamejfan ingen skam i kroppen. Ni r ena sjuka i huvudet som inte tycker att det r vidrigt! Sdana som er banar vg fr frfallet i samhllet.

Det enda ett snt hr inlgg visar r att avsndaren tnker p sex med barn 24/7.

Citat:
De har leksaksavdelning, s vad r det du vill sga?

Hngde klubban p leksaksavdelningen d?

Citat:
Ursprungligen postat av Peppermill
Det inlgget hade jag sett nr jag skrev. Hon skulle vl kunnat jobba som aktiv modell inom hrdporr genren och nd haft sikten att barn inte behver matas med "woke-skit" och andra vulgra saker nr dom r och kper sitt lrdagsgodis.

Tycker fortfarande att hon verkar rtt vettig. Om hon visade en tutte i Italien i ~20rs ldern gr nada.

Detta har inget med wokeskit att gra ht utan endast WT humor ala Ronny & Ragge.
Citera
2024-10-27, 08:41
Medlem
Den stora frgan r vl om klubban smakar som det ska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in