Citat:
Jo, sex säljer tyvärr men är det bara jag som tycker det, sexet, känns jävligt uttjatat? Sex tillsammans är ju en helig intimitet som osar det innersta känslor ett par (elr flera) delar. Sex som blir allas stora bioduk med tidernas megafoner där man vränger ut och in på precis allt från ”kyss till bästa ställning”….blir hutlöst osexigt enligt mig.
Men vad vet väl jag, detta låter säkert stofil-uråldrigt och lika dammigt som när dinosaurierna trampade runt på våran jord..men sex är så intimt och jag vill heller inte se andras privatliv eller ha fler sexprogram med hängande kukar och sladdriga fiffisar när jag käkar kvällsmat, jag vill ej heller lyssna på dessa två vuxna kvinnor som ytterligare ska tjata sex i tvrutan, himla tur att det finns en avstängningsknapp.
Men vad vet väl jag, detta låter säkert stofil-uråldrigt och lika dammigt som när dinosaurierna trampade runt på våran jord..men sex är så intimt och jag vill heller inte se andras privatliv eller ha fler sexprogram med hängande kukar och sladdriga fiffisar när jag käkar kvällsmat, jag vill ej heller lyssna på dessa två vuxna kvinnor som ytterligare ska tjata sex i tvrutan, himla tur att det finns en avstängningsknapp.
Instämmer i allt, det var det jag menade att ett (till) sånt här program känns väldigt B och uttjatat. Kan som sagt tänka mig att varje avsnitt handlar om att de bara sitter o snackar och fnissar, lär säkert vara mängder av repliker i stil med "Nä åååååå den här fantasin är så hemlig att jag inte vågar berätta om den" *fniss, fniss*
Konceptet är ju dessutom extremt uttjatat vid det här laget, varenda Netflix-produktion kör ju enormt mycket fokus på sex i alla former även om handlingen i övrigt är noll relateras till sex. Året är ju inte 1960 längre när en kulturell produktion med fokus på sex väckte enormt publikintresse och efterföljande debatt. Vid det här laget är alla såna här produktioner extremt lika varandra.
Citat:
Antagligen för att män är mycket mer intresserad av sex än kvinnor, och om kvinnor berättar om sexfantasier väcker det för denna målgrupp större intresse än om det är gubbar som ska dela med sig.