Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-30, 04:35
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nabaz eller vad fan han heter, blir alldeles svart i ögonen när han blir otäckt arg, obehaglig människa känns som att han hade kunnat dräpa en människa när han flippar ur.

Jag gillar Thomas och håller tummarna att han tar sig långt.

Den där Thomas är en narcissist samt fullblods psykopat!

Det både hörs och syns väldigt tydligt på hur han uppfattar sig själv och hur han pratar till/om andra deltagarna.

*Nabaz bär säkerligen också på ett gäng diagnoser...
Citera
2024-10-30, 05:18
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hade hon de där utstående örona redan när ni gick i skolan eller är de också ett resultat av att ha "förändrats ganska rejält under gymnasietiden" ?

Varför citationstecknen? Var jag inte tillräckligt tydlig senast? För alla med ett IQ över genomsnittlig rumstemperatur är det ganska uppenbart att jag åsyftar den personlighetsmässiga förändringen. Om du insinuerar att utåtstående öron på något sätt är ett bevis på att man genomgått någon form av könskorrigerande hormonbehandling så kan jag ju be dig se dig själv i spegeln; har du öron som en boeing 747? Enligt din, ytterst anmärkningsvärda, logik bör vi ju alla män gå runt med öron stora som vingar.

Men för att vara extra tydlig för dig; ja, hon har alltid haft utåtstående öron. Hon har likaså alltid haft något mörkare röst, precis som hennes tvillingsyster.
Citera
2024-10-30, 06:25
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Varför citationstecknen? Var jag inte tillräckligt tydlig senast? För alla med ett IQ över genomsnittlig rumstemperatur är det ganska uppenbart att jag åsyftar den personlighetsmässiga förändringen. Om du insinuerar att utåtstående öron på något sätt är ett bevis på att man genomgått någon form av könskorrigerande hormonbehandling så kan jag ju be dig se dig själv i spegeln; har du öron som en boeing 747? Enligt din, ytterst anmärkningsvärda, logik bör vi ju alla män gå runt med öron stora som vingar.

Men för att vara extra tydlig för dig; ja, hon har alltid haft utåtstående öron. Hon har likaså alltid haft något mörkare röst, precis som hennes tvillingsyster.
Att jag använde citationstecken var för att du inte riktigt visste vad som hänt henne under gymnasietiden då du uppenbarligen inte känner Alva utan bara gick på samma högstadieskola. Och jag insinuerade ingenting utan ställde en enkel fråga som du valde att övertolka grovt och svarade med en massa snömos. Hade räckt med ett ja eller nej.
Citera
2024-10-30, 07:53
Medlem
Längtar till imorgon för att se om favoriten tar sig in i Robinson. Vet faktiskt inte vad jag önskar mest, jag hoppas i alla fall på att Patrik får tv-tid, han är för jävla skoj! Vilken spexare.
Citera
2024-10-30, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolazerosuger
Längtar till imorgon för att se om favoriten tar sig in i Robinson. Vet faktiskt inte vad jag önskar mest, jag hoppas i alla fall på att Patrik får tv-tid, han är för jävla skoj! Vilken spexare.

Patrik är sjukt omogen och har höga tankar om sig själv. Bra självförtroende med dålig självinsikt är en dålig kombination. Han framställer sig som en idiot.

Det är mer stake i alla brudarna än i Ali. Han är sån pussy som går och tycker synd om sig själv. FFS man up, tönt!
Senast redigerad av bridge 2024-10-30 kl. 12:19.
Citera
2024-10-30, 12:24
Medlem
Aldrig sett någon med större cuck-aura än Patrik, frun kommer säkert njuta när han torskar immunitetstävlingen
Citera
2024-10-30, 15:17
Medlem
timpanis avatar
Nabaz:
"Jag anser fortfarande inte att jag sagt nåt fel, men om du missförstått ber jag om förlåtelse."

En sån här så kallad non apology apology ska man aldrig godta. Just det som Nabaz sa här kallas för en ifpology.

Om ordet "om" finns i en ursäkt är den alltid ogiltig. De flesta verkar inte känna till det.
Senast redigerad av timpani 2024-10-30 kl. 15:19.
Citera
2024-10-30, 15:17
Medlem
Bumblebeebees avatar
Är det bara jag som hoppar över gränslandet? Vet inte varför jag tycker det är så tråkigt, kanske för att det känns som att det bara är dueller hela jävla tiden?

Hade kanske vart bättre om produktionen klippt ihop så att gränslandet sitter ihop med vanliga robinsonavsnitten och då gjort dessa längre istället. Och mindre dueller, tycker bara det blir för mycket.

Vad har ni för tankar?
Citera
2024-10-30, 15:20
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Är det bara jag som hoppar över gränslandet? Vet inte varför jag tycker det är så tråkigt, kanske för att det känns som att det bara är dueller hela jävla tiden?
Så är det definitivt.
Citera
2024-10-30, 16:32
Medlem
Banditas avatar
Citat:

Hade kanske vart bättre om produktionen klippt ihop så att gränslandet sitter ihop med vanliga robinsonavsnitten och då gjort dessa längre istället. Och mindre dueller, tycker bara det blir för mycket.

Vad har ni för tankar?

Näe, vi har också hoppat över gränslandet sedan de började köra detta som ett "eget" program. Något enstaka avsnitt kan ha åkt på någon gång i brist på annat sätt titta på, men annars är det ju rätt trist.
Jag tycker också att Robinsonavsnitten hade kunnat förlängas med en snutt gränslandet i slutet.
Citera
2024-10-30, 17:31
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Patrik är sjukt omogen och har höga tankar om sig själv. Bra självförtroende med dålig självinsikt är en dålig kombination. Han framställer sig som en idiot.

Det är mer stake i alla brudarna än i Ali. Han är sån pussy som går och tycker synd om sig själv. FFS man up, tönt!

Jag tycker inte det verkar som att Patrik har speciellt höga tankar om sig själv. Snarare tvärtom.
Citera
2024-10-30, 17:45
Medlem
tomperss avatar
Citat:

Vad har ni för tankar?

Tycker nästan gränslandet är roligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in