Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Är det bara jag som hoppar över gränslandet? Vet inte varför jag tycker det är så tråkigt, kanske för att det känns som att det bara är dueller hela jävla tiden?

Hade kanske vart bättre om produktionen klippt ihop så att gränslandet sitter ihop med vanliga robinsonavsnitten och då gjort dessa längre istället. Och mindre dueller, tycker bara det blir för mycket.

Vad har ni för tankar?

Jag kollar bara på sammanfattningen som går på söndagar på 7:an om jag inte minns fel.
Citera
2024-10-30, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Ja Alva var en pojke innan 2019. Får kvinnliga hormoner nu.
Hon har även en hörselskada. Därför hon pratar så konstigt.
Samt att den mörkare rösten är kvar till 50% än.
Hon bytte även namn 2019.

Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Totalt skitsnack. Har gått i högstadiet tillsammans med Alva och har nära vänner som gick låg-mellanstadiet med henne. Alva har aldrig varit en Alvar, eller vad folk i denna tråden nu insinuerar.

Hon var en relativt normal tjej då, umgicks i samma gäng som de mer populära tjejerna på skolan. Hon verkar dock ha förändrats ganska rejält under gymnasietiden, och det var någonstans kring den tiden jag senast sprang på henne.

Alva har aldrig varit en pojke. Hon har alltid varit kvinna fast född med en penis.
Citera
2024-10-31, 00:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Alva har aldrig varit en pojke. Hon har alltid varit kvinna fast född med en penis.

Hermafrodit menar du?
Citera
2024-10-31, 00:24
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Han bor tillsammans med en Lars i alla fall.

Hans "hemma-hos-sync" avslöjade honom. Valet av hund är väldigt gay.
Citera
2024-10-31, 00:41
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Aldrig sett någon med större cuck-aura än Patrik, frun kommer säkert njuta när han torskar immunitetstävlingen

Det är många här som försöker pinna in Patriks svårigheter i livet. Du är någonting på spåret! Finns det fler som har teorier om denna underhållande unikum till människa?
Citera
2024-10-31, 00:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hans "hemma-hos-sync" avslöjade honom. Valet av hund är väldigt gay.
Vad var det för ras? kungspudel?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-31 kl. 00:59.
Citera
2024-10-31, 00:55
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
cad var det för ras? kungspudel?

Kommer inte ihåg, men en liten varelse som får plats i en handväska. Karlar har en schäfer, labbe, dobermann, danois, bulldog osv. Gay-men har en väskhund!
Citera
2024-10-31, 01:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Den där Thomas är en narcissist samt fullblods psykopat!

Det både hörs och syns väldigt tydligt på hur han uppfattar sig själv och hur han pratar till/om andra deltagarna.

*Nabaz bär säkerligen också på ett gäng diagnoser...
2 gånger nu har Thomas skrutut om att först i framtiden när det passar taktiskt ska ha köra över Nabaz, men bilen eller cykel antagligen när dom är hemma i Sverige
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-31 kl. 01:22.
Citera
2024-10-31, 01:20
Medlem
lunarluddes avatar
Varför är Elsa ens med i Robinson? Verkar bara loj och orkeslös och längta hem och tjura hela tiden.
Citera
2024-10-31, 01:25
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
2 gånger nu har Thomas skrutut om att först i framtiden när det passar taktiskt ska ha köra över Nabaz, men bilen eller cykel antagligen när dom är hemma i Sverige

Nabaz gör jävligt dålig reklam för sin frisörsstol i mumindalen. Ingen vågar sig dit efter detta.
Citera
2024-10-31, 02:30
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Varför är Elsa ens med i Robinson? Verkar bara loj och orkeslös och längta hem och tjura hela tiden.

För hon är en liten snorunge som blev förvånad att morsan inte kommer med varma mackor o O'boy såfort man vrålar tillräckligt högt.

Lag Nord borde ju bara torska med flit så dom kan skicka hem lite dökött och få mer mat över till de som faktiskt bidrar till laget.
Citera
2024-10-31, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh
Jag är rätt säker på att alla här vet om att Alva är en kvinna men många verkar tycka att det är asroligt att låtsas som att dom aldrig har sett en androgyn person förut och leker därför att dom tror att hon är en man. Jag rekommenderar att ignorera allt tills dom tröttnar.
Alva är obehaglig, kan det vara ett sk provrörsbarn eller en alien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in