Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-31, 04:43
Medlem
talcsofts avatar
Ludvig pratar och har en röst som en disney-seriefigur
"Alltid gött med lite extra käk i kistan"
Citera
2024-10-31, 06:22
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Nabaz gör jävligt dålig reklam för sin frisörsstol i mumindalen. Ingen vågar sig dit efter detta.
Haha.
-Hur vill du ha frisyren?
-kort på sidorna och lite längre upptill tänkte jag kansk..
-VITTU VET DU VAAAD, JAG ORKAR INTE DU LYSSNAR INTE *stormar ut ur salongen*
-

Han och Gollum avskyr varandra. Alltid kul att se. Gubben är kul som i klippen berättar hur farlig och tuff han egentligen är
Citera
2024-10-31, 06:37
Medlem
Citat:
Kommer inte ihåg, men en liten varelse som får plats i en handväska. Karlar har en schäfer, labbe, dobermann, danois, bulldog osv. Gay-men har en väskhund!
Om karlar måste ha en särskild sorts hund för att det ska synas att de är karlar så är det lite tveksamt. Behöver man veta vad Thomas har för hund, trots att han är sambo med en som heter Lasse, för att veta att han är homosexuell så är det också lite tveksamt.
Citera
2024-10-31, 06:42
Medlem
Åh nej Patrik.... Kommer dit glad i hågen och får en tävling där korta har fördel. Där står han med sina 1.94m och förstår direkt att han inte kommer bli fullvärdig medlem. Aj aj den tog på hjärtat. Tjejorna kommer skratta gott när han kommer tillbaka i alla fall.
Citera
2024-10-31, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Haha.
-Hur vill du ha frisyren?
-kort på sidorna och lite längre upptill tänkte jag kansk..
-VITTU VET DU VAAAD, JAG ORKAR INTE DU LYSSNAR INTE *stormar ut ur salongen*
-

Han och Gollum avskyr varandra. Alltid kul att se. Gubben är kul som i klippen berättar hur farlig och tuff han egentligen är

”Jag är som åskan” 😂

Han måste väl ändå vara mullvad?
Citera
2024-10-31, 07:03
Medlem
Citat:
Det är många här som försöker pinna in Patriks svårigheter i livet. Du är någonting på spåret! Finns det fler som har teorier om denna underhållande unikum till människa?
Jag får en känsla av att Patrik blev mobbad i mellanstadiet och att Robinson är hans sätt att ge igen för gammal ost. Många som söker sig till tävlingsprogram verkar vilja bevisa något, kanske både för sig själva och för andra. Tycker hans sätt att agera ibland hintar om att han har en del gammalt bagage. Någon annan som håller med?
Citera
2024-10-31, 07:08
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Jag får en känsla av att Patrik blev mobbad i mellanstadiet och att Robinson är hans sätt att ge igen för gammal ost. Många som söker sig till tävlingsprogram verkar vilja bevisa något, kanske både för sig själva och för andra. Tycker hans sätt att agera ibland hintar om att han har en del gammalt bagage. Någon annan som håller med?

Var det inte han som hade över 1,5 miljon i årsinkomst? Om ja, borde det kanske räcka för honom som revansch mot högstadietiden.
Citera
2024-10-31, 07:21
Medlem
fonders avatar
Ramina tjänar mest, Elsa och Ludvig tjänar minst. Vad jobbar Thomas "egenföretagare" med för att tjäna så lite som 124 500 om året? Eller är det något med att man tar ut så lite trots att man egentligen gjort stora vinster som företagare? Han verkar i alla fall inte som någon som kan göra stora vinster. https://www.hant.se/noje/sa-mycket-t...-2024/10235463
Citera
2024-10-31, 07:34
Medlem
fonders avatar
Någon som vet vilken av deltagarna det är som dragit in enbart 1700 kr i månaden? Kan det vara den bortskämda skitungen Viktor, tro? https://www.aftonbladet.se/nojesblad...bast-och-samst
Citera
2024-10-31, 08:57
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Ok. Synd om er att ni inte gillar det. Ni behöver inte se det om ni inte vill.

Tycker det är roligt med intrigerna där plus att folk som återser varandra från robinson får en chans att göra upp.

Var ju skitkul när Chris kom dit och Lena lackade. Var också svingott att se när Amanda åkte ut och Alva blev ensam kvar från den gamla trion.

Håller med, gillar också strandlivet man ser. Folk som skriver här inne att ingen tittar, vad vet dom om det? Tittarsiffror tack. Gillar man inte nåt tittar man inte.
Citera
2024-10-31, 09:09
Medlem
Tycker årets Robinson hittat några guldkorn i år. T ex den lättkränkta bögen, den snälla bögen med kropp som en myra, den norrländska mansgrisen, den snälla utländska äldre kvinnan som inte kan simma, Robinsons största loser som efter en vinst kallar sig Sheriffen, den som man inte vet vad för kön den föddes med, fantastiskt
Citera
2024-10-31, 09:13
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Håller med, gillar också strandlivet man ser. Folk som skriver här inne att ingen tittar, vad vet dom om det? Tittarsiffror tack. Gillar man inte nåt tittar man inte.

3st i tråden har skrivit att de inte gillar gränsis så då måste ju alla hata det!🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in