2024-10-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vad baserar du, att Ali skulle vara en invandrare som anpassat sig bra till Svenska samhället, på?

Han pratar inte ghettosvenska och beter sig lugnt och civiliserat.
/SDare
2024-10-31, 11:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Håller med, gillar också strandlivet man ser. Folk som skriver här inne att ingen tittar, vad vet dom om det? Tittarsiffror tack. Gillar man inte nåt tittar man inte.
Folk tittar på så många olika sätt, så det är svårt att hitta konkreta tittarsiffror för avsnitten, men här är i alla fall siffror för folk som tittade på Robinson online (tv4play) under måndagen:
Robinson: 251,000
Gränslandet: 199,000
(Källa: MMS)
2024-10-31, 12:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ramina tjänar mest, Elsa och Ludvig tjänar minst. Vad jobbar Thomas "egenföretagare" med för att tjäna så lite som 124 500 om året? Eller är det något med att man tar ut så lite trots att man egentligen gjort stora vinster som företagare? Han verkar i alla fall inte som någon som kan göra stora vinster. https://www.hant.se/noje/sa-mycket-t...-2024/10235463
Kan det vara det här åkeriet. Ingen vinst där inte.

https://www.allabolag.se/foretag/tho.../2K0OOS4I5YI2J
2024-10-31, 13:54
Medlem
greta75s avatar
En trist Robson-vecka är avslutad.

Lena var rolig i syncarna och programmet angående Patrik de sista dagarna i gränslandet, sågade honom utan att vara alltför elak.
"och så skall du ju få träffa Petra........"
Bra att Lena vann eldkampen mot Chris.

Det skall bli kul med Thomas i gränslandet.

Min favoritlista förnärvarande:
Oliver - glad och riktigt bra och snäll kille
Lena - intressant personlighet och så är jag väldigt svag för hennes utseende/stil
Emelie - ger ett sympatiskt intryck, bra i tävlingar

Bubblare:
Maxim - stabil och alltid rimlig
Ludvig - go och glad och aldrig gnällig

Mest sevärda:
Thomas
Nabaz
Tommy
Senast redigerad av greta75 2024-10-31 kl. 14:29.
2024-10-31, 15:33
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Ludvig pratar och har en röst som en disney-seriefigur
"Alltid gött med lite extra käk i kistan"

Hahaha jag tycker han är riktigt skön både dialekten och ordvalen, har tänkt han påminner om dom "busiga grabbarna" i 90 tals filmer tex Håkan i Sunes sommar fast en vuxen version.
2024-10-31, 15:40
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vad baserar du, att Ali skulle vara en invandrare som anpassat sig bra till Svenska samhället, på?

Pratar ordentlig svenska, är travtränare, verkar ha en lugn och bra personlighet, inte varje dag jag ser invandrare som anpassat sig så bra till svenska samhället, iallafall inte där jag bor tyvärr.
2024-10-31, 15:44
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Den där Thomas är en narcissist samt fullblods psykopat!

Det både hörs och syns väldigt tydligt på hur han uppfattar sig själv och hur han pratar till/om andra deltagarna.

*Nabaz bär säkerligen också på ett gäng diagnoser...

Jag förstår verkligen inte vad folk har emot Thomas, klart som fan att han måste ge svar på tal när folk baktalar han hela tiden, är snarare Elsa som gör laget svagare, ibland har jag nästan börjat tänka på att det hela är ett stort skämt och att Elsa är inhyrd för att skapa reaktioner, verkar nästan som att hon tagit Heroin och ligger och noddar, allmänt trött och svag.

Har inget emot henne som person men att hon är med i Robinson verkar inte vara bra för henne, då hon uppenbarligen inte trivs men direkt det blir öråd vill hon vara kvar.
2024-10-31, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh
Jag är rätt säker på att alla här vet om att Alva är en kvinna men många verkar tycka att det är asroligt att låtsas som att dom aldrig har sett en androgyn person förut och leker därför att dom tror att hon är en man. Jag rekommenderar att ignorera allt tills dom tröttnar.
🎯👏🏼
2024-10-31, 19:08
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Jag är rätt säker på att alla här vet om att Alva är en kvinna men många verkar tycka att det är asroligt att låtsas som att dom aldrig har sett en androgyn person förut och leker därför att dom tror att hon är en man. Jag rekommenderar att ignorera allt tills dom tröttnar.

Alt-right-fölket har inget annat att störa sig på så de tar det de har. Håller med dig om att ignorera.
2024-10-31, 19:31
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

Kunde inte hålla med mer. Tycker dessutom att Alva verkar vara en rätt skön ocb cool typ. Antagligen en av dem jag helst skulle ha hängt med på ön.

Håller inte heller med om kritiken mot Tommy. Han är ju mas för fan! Såna är lite sturiga av sig.

Nabaz skriver in sig i Robinson-historien. Det neurotiska utbrottet utlöst av en rensad eller orensad fisk kommed atf bli klassiskt. Mer Nabaz!
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2024-10-31 kl. 19:33.
2024-10-31, 19:35
Medlem
Kan monire inte simma ?
2024-10-31, 19:41
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag förstår verkligen inte vad folk har emot Thomas, klart som fan att han måste ge svar på tal när folk baktalar han hela tiden, är snarare Elsa som gör laget svagare, ibland har jag nästan börjat tänka på att det hela är ett stort skämt och att Elsa är inhyrd för att skapa reaktioner, verkar nästan som att hon tagit Heroin och ligger och noddar, allmänt trött och svag.

Har inget emot henne som person men att hon är med i Robinson verkar inte vara bra för henne, då hon uppenbarligen inte trivs men direkt det blir öråd vill hon vara kvar.

Har du inget emot (personligheten) Thomas vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva som svar...

Han är en manipulerande psykopat, och han försöker inte ens dölja det när han förklarar för "tv-intervjun" hur hans tankebanor går. Läskig är hur jag skulle beskriva honom!
*Kom ihåg detta, det kommer garanterat att visa sig framöver i programmet.

Den där tjockisen från Dalarna, tjhaa, hon är bara en ung halvt bortskämd brud som antagligen blev förvånad att det inte serverades frukost, lunch och middag vid respektive strand.
"Jag tycker ju inte om kokos"... snacka om förberedd på Robinson?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in