Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-31, 22:48
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag blev förälskad innan hon var upptagen. Hon blev ihop med en vän. Hon sa till mig lev i ovisshet för du är mitt hem och det kanske blir vi två jag ska bara leva med denna vän i en obestämd framtid pga allt blir enklare för mig då. Sedan efter ett tag när du är helt söndermalen ska du förlåta mig och om du presterar eller nåt annat kanske det blir vi. Vadfan vet jag men jag ser bättre ut och är mer populär bland damerna. Men jag blev så fruktansvärt förälskad i denna tjej. Men nu börjar jag tvivla på allt detta.

Ska du verkligen ha en tjej som behandlar dig så? Tänk på att om hon beter sig så här dåligt nu så är det vad du får i ett förhållande med henne.
Citera
2024-11-01, 00:15
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Ska du verkligen ha en tjej som behandlar dig så? Tänk på att om hon beter sig så här dåligt nu så är det vad du får i ett förhållande med henne.
Neej det ska jag inte. Tog mig 4 år att helt komma över detta. Men idag kan jag säga att inga uppoffringar har gjorts alls frpn hennes sida och således kommer noll göras från min sida. Jag räknar med att fortsätta vara singel de kommande 10 åren och sedan om jag hittar någon snygg kanske bli tillsammans.

Kommer aldrig nöja mig med något halvdant dock. Livet är för långt för att kompromissa.
Citera
2024-11-01, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Helt sjukt hur smärtsamt det var att bli dnuvad sin kärlek framför ögonen sådär. Det mest fruktansvärda jag någonsin varit med om. Och att jag sedan tappade helt fattningen var nästan lite märkligt eller läskigt. Det var 4 otroligt tuffa år, och jag hoppas nästkommande 4 inte blir ännu tuffare, för det vet jag inte ifall jag klarar av.
Citera
2024-11-08, 15:42
Medlem
Tvinga sin tjej att ljuga och förneka expojkvänner

Är betuttad i en tjej som kanske framgått i mina tidigare trådar är för närvarande ihop med en ”vän” till henne turned boyfriend. Han är av den sliskiga äckliga typen och ett riktigt SVIN som jag inte vill dela fittsaft med. Tyvärr har hon dregglat med honom framför ögonen på mig och bjudit in honom till sin äckliga nya svärmor och far. Hennes far verkar förövrigt knäpp. Men jag respekterar honom. Jag vet inte ifall de först och främst någonsin kommer göra slut eller hur något sådant kommer se ut då jag inte umgås med någon av fet och heller aldrig kommer göra. Jag undrar enbart: Är det teoretiskt möjligt att tvinga henne att ljuga om och förneka sitt ex och låtsas som han aldrig existerar? Hur får jag en möjlig relation vara helt annorlunda än deras? Har hon krossat the end of no return och hans sliskeri tagit hem vinsten med enbart äcklighet som vapen? Var hittar jag en ny kärlek som inte har massa förflutet bagage? Vad är ett liv utan en partner, när alla vännerna har det, och stabilt jobb?
Citera
2024-11-08, 15:48
Medlem
Har du nånsin funderat över att problemet ligger hos dig...
Citera
2024-11-08, 15:50
Medlem
Förstår inte att du inte ger upp, du kommer aldrig få den tjejen. Sluta vara så creepy och besatt. Rädd blir man för vad du kan ställa till med
Citera
2024-11-08, 15:51
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Är betuttad i en tjej som kanske framgått i mina tidigare trådar är för närvarande ihop med en ”vän” till henne turned boyfriend. Han är av den sliskiga äckliga typen och ett riktigt SVIN som jag inte vill dela fittsaft med. Tyvärr har hon dregglat med honom framför ögonen på mig och bjudit in honom till sin äckliga nya svärmor och far. Hennes far verkar förövrigt knäpp. Men jag respekterar honom. Jag vet inte ifall de först och främst någonsin kommer göra slut eller hur något sådant kommer se ut då jag inte umgås med någon av fet och heller aldrig kommer göra. Jag undrar enbart: Är det teoretiskt möjligt att tvinga henne att ljuga om och förneka sitt ex och låtsas som han aldrig existerar? Hur får jag en möjlig relation vara helt annorlunda än deras? Har hon krossat the end of no return och hans sliskeri tagit hem vinsten med enbart äcklighet som vapen? Var hittar jag en ny kärlek som inte har massa förflutet bagage? Vad är ett liv utan en partner, när alla vännerna har det, och stabilt jobb?

I ditt fall hade jag börjat med en psykolog.
Jag har mött min sambos ex flera gånger, förmodar att han också la satsen i ansiktet på henne eftersom Hon gillar det.

Alla har ett förflutet och sex är bara sex
Citera
2024-11-08, 15:59
Medlem
1. Hon är ju inte din tjej, men oavsett så nej - det är inte hälsosamt att tvinga sin eventuella partner till något.
2. Om du har ett förhållande med något är det såklart upp till er att utforma ert förhållande.
3. Om de två har ett förhållande med varandra så är det bara för dig att acceptera och respektera. Gå vidare med ditt liv istället.
4. Alla personer har ett förflutet, du också. Det får man bara leva med. Självklart kan man ha saker som är deal-breakers, men du kommer inte träffa någon helt utan bagage. Försök istället att träffa personer som delar dina intressen och värderingar och inse att de haft ett liv innan de träffade dig.
5. De flesta personer vill nog ha någon typ av tvåsamhet, men självklart kan man ha ett bra liv utan partner. Tänk igenom hur du vill leva ditt liv, var som skänker dig mening och vilka mål du har.
Citera
2024-11-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomfront
1. Hon är ju inte din tjej, men oavsett så nej - det är inte hälsosamt att tvinga sin eventuella partner till något.
2. Om du har ett förhållande med något är det såklart upp till er att utforma ert förhållande.
3. Om de två har ett förhållande med varandra så är det bara för dig att acceptera och respektera. Gå vidare med ditt liv istället.
4. Alla personer har ett förflutet, du också. Det får man bara leva med. Självklart kan man ha saker som är deal-breakers, men du kommer inte träffa någon helt utan bagage. Försök istället att träffa personer som delar dina intressen och värderingar och inse att de haft ett liv innan de träffade dig.
5. De flesta personer vill nog ha någon typ av tvåsamhet, men självklart kan man ha ett bra liv utan partner. Tänk igenom hur du vill leva ditt liv, var som skänker dig mening och vilka mål du har.

Jag låtsas inte om mina ex och poff så är de borta från mitt liv för alltid. Jag introducera de inte för familj i onödan samtidigt som jag flörta med andra tjejer. Vad är det för DÅLIG stil. Alla partners vill ju ändå bara ha pengar eller social status i utbyte mot knull en gång i veckan och bråk fyra dagar i veckan, så jag antar att jag inte missar något ändå.
Citera
2024-11-08, 16:13
Medlem
Varför använder du dig inte av den sällsynta trolldom som gör att hon helt glömmer alla andra killar och bara vill ha dig?

Den är extremt sällsynt, men jag råkar faktiskt ha den nedskrivet i form av en mycket gammal papyrusrulle.

Jag kan tänka mig att hjälpa dig, vi skulle kunna byta..
Du behöver inte ge mig något lika värdefullt och sällsynt. Det räcker med en Ps5 pro och ett Psvr2.
Citera
2024-11-08, 16:15
Medlem
Citat:
Jag låtsas inte om mina ex och poff så är de borta från mitt liv för alltid. Jag introducera de inte för familj i onödan samtidigt som jag flörta med andra tjejer. Vad är det för DÅLIG stil. Alla partners vill ju ändå bara ha pengar eller social status i utbyte mot knull en gång i veckan och bråk fyra dagar i veckan, så jag antar att jag inte missar något ändå.
Hur du hanterar dina förhållanden och ex är ju upp till dig, och hur andra behandlar dina förhållanden och ex är upp till dem. Om du ogillar hur din partner behandlar dig så behöver du naturligtvis prata med din partner och - om du känner att det behövs - avsluta förhållandet.
I det här fallet har du dock inget förhållande med kvinnan i fråga. Men om du inte gillar hur hon behandlar dig så sluta umgås med henne.

Alla partners är definitivt inte enbart ute efter pengar. De som enbart är ute efter pengar kommer troligtvis inte heller söka sig till dig.
Citera
2024-11-08, 16:16
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Glöm henne. Hon har hittat mannen i sitt liv. Du är bara en lustig figur hon ler åt ibland, innan hon glömmer bort att du existerar igen.

Självklart går det att få relationer att se olika ut. Du verkar dock vara på tok för oerfaren för att klara av något sådant så dina framtida relationer kommer mer vara av sorten ”Oj, hur hamnade vi här?”.

Du hittar ingen kärlek om du letar efter kärlek. ”You can’t hurry love”. Kärleken dyker upp när du minst anar det. Se till att bli en bättre man och mindre osäker till dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in