2024-11-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Rebusar är en flashbackregel just här.

Jag hittade honom ändå.

Men nån som vet vilket åkeri han kör för. Inte Ove Jonsson nu igen väl?
Citera
2024-11-01, 19:40
Medlem
#504 förtjänar verkligen mer hat än han fått. En tvättäkta pedofil alltså, som försöker komma åt barnet via hennes morsa.Vill eventuellt bli en familj!

Han slänger ur sig frasen "Dä va bara fantasier" angående sina övergreppsbekännelser, som om fantasier om barn är helt naturligt. Men vad fan tror han övergrepp på barn börjar med? Att man en dag vaknar, dricker kaffe och från ingenstans tänker "idag vill jag våldta ett barn till en mamma jag chattat med". Nej, det börjar med fantasier Fantasier som växer fram och underhålls och steg två blir sedan att förverkliga dem och det var just det han tänkte göra när han stötte på Dumpen. Fattar han inte att folk förstår det?

Skulle inte förvåna mig om karln har verkliga offer, till och med hans utseende är suspekt, ingen vill väl springa runt och se ut som nån liten trädgårdstomte?!
Citera
2024-11-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Lennart. Punkt. Slut. Misstänker dock att konsensus är #292.

Frågan passar absolut här.

Vilken tycker du själv?
Finns många som är roliga, han som springer iväg i tofflor är ju rolig. Men jag har sett kanske 15-20 stycken bara så finns nog väldigt många roliga jag missat.
Citera
2024-11-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Jag hittade honom ändå.

Men nån som vet vilket åkeri han kör för. Inte Ove Jonsson nu igen väl?

OJMH oinsatt i branschen, så det kanske är Oves?

Börjar bli löjligt många yrkeschaufförer nu som hamnat hos Dumpen.
Citera
2024-11-01, 20:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Finns många som är roliga, han som springer iväg i tofflor är ju rolig. Men jag har sett kanske 15-20 stycken bara så finns nog väldigt många roliga jag missat.
Det var en som cyklade iväg så fort att ena hjulet lossnade.
Citera
2024-11-01, 20:19
Medlem
#504 gick just från 201 till 198 vänner på Facebook.
Citera
2024-11-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och #339 fick åkeriet köpa ut då han vägrade ge sig av och facket försvarade honom. Det räckte inte ens att han tagit lastbilen till träffen med barnet på sin fritid. Kan bli dyrt med alla gäddor för företaget 😱

Det visar ju bara på hur dum i huvudet vissa är.
Ställa till med bråk när man själv gjort bort sig och borde hitta ut på egen hand.
Citera
2024-11-01, 20:45
Medlem
vByL2CLis avatar
Den nyligen publicerade #503 avslutar som bekant sitt bejublade framförande med frasen "tack och hej". Det fick mig att tänka på Cykelhjälmstöntgäddan som i slutet av arresteringen hasplar ur sig något som låter som "tack för jag fick komma" eller "tack för att ni kom" eller nått.

Nu undrar jag vilka andra gäddor som så att säga har avslutat på topp. Hassan eller någon annan kalenderbitare kan säkert hjälpa till här. Jag syftar inte på den handfull gäddor som visar uppriktig eller spelad ånger och tacksamhet och tackar PoS för att de fått dem att inse något, utan sånna som av nervositet stammar fram någon helt malplacerad avskedsfras. Kom igen och fyll på listan nu, gubbar!

Citera
2024-11-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Han var lastbilschaffis han också ja. Vilken skräll

Det finns väl en gubbe i tråden som sammanställt ålder och stjärntecken över gäddorna. Yrke borde väl tämligen vara högintressant 📊. Skulle man kunna requesta yrkes-statistik av killen i tråden?

Jag gissar:
1: lastbilsförare
2. Arbetslös
3. Ingengör
4. Byggarbetare
5. Advokat
Senast redigerad av kastenhof 2024-11-01 kl. 21:45.
Citera
2024-11-01, 21:10
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
Hahahahaha vad är detta, ännu en lastbilschaufför som kommer ut som peddo.

En mästerstrateg som sätter på pränt att han tidigare "lärt upp" barn yngre än tio år, och som kan tänka sig att bilda familj med pedofilmamma med dotter.

Måtte nu denne mästerstrateg få sitt liv totaldemolerat. Ska bli en ren njutning att följa.

Citera
2024-11-01, 21:11
Medlem
#504 är en av mina största favoriter hittills. Av någon anledning..
Citera
2024-11-01, 21:23
Medlem
MorgNThorgs avatar

Han förlovade sig 2017 enl Facebook. Kommentarsfältet i just den posten är öppen än.
Bara att gå in och säga hej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in